Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kjæresten min er veldig sjalu fordi sommeren er her og jeg går med bikini, shorts osv på varme dager + at jeg snart skal på ferie. Han blir småsur når en bikini viser for mye kropp og hvis skjørtet er for "kort".

Jeg bruker skjørt som går lenger ned en til rett under rumpa og jeg bruker ikke shortser som viser halve rumpa. kjæresten min har kommentert dette flere ganger, og han tror jeg skal få oppmerksomhet fra gutter og det virker som han tror at jeg bruker shorts osv for at andre skal like meg.

Han blir ganske frekk og overlegen når jeg prøver å si at jeg vil bruke klær som alle andre om sommeren.

Hva skal jeg gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Peaches
Skrevet (endret)

Hadde en lik eks.. Bare at han sa også at jeg ikke skulle bruke stramme gensre/topper og bukser på skolen som kunne vise kroppsformen min i tillegg til bikini om sommeren osv. JA, han er for sjalu! Bare gjør akkurat som du vil og ikke bry deg om hva han mener :)

Endret av Peaches
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker ikke at jeg går med shorts, korte skjørt/kjoler, så holder meg til plagg som rekker nesten ned til knærne.

I don't mind, og siden det er viktig for han, så er det vel ikke noe problem :)

Han er ikke glad i bikini heller, men han skjønner jo at jeg ikke kan bade med klær på :D

Anonymous poster hash: 9c424...13b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^ Ab over..sendte før jeg var ferdig.

Om du har problemer med det, er det ganske vanskelig å ha et forhold. Ikke rettferdig for noen av dere.

Skrevet

Takk for svar :-) Jeg gjør som jeg vil, men det er likevel ganske frustrerende.. Skulle ønske han skjønte at jeg ikke bruker shorts for at andre skal se på meg.

Skrevet

om jeg har problemer med det? Jeg kan ikke la kjæresten min bestemme hva jeg skal ha på meg. Da går sjalusien for langt spør du meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste som var lik, og han var strengt på de fleste sånne områder. jeg orket ikke mer av det.

Anonymous poster hash: 2cbf9...528
Skrevet

Er han usikker på deg ellers også, eller er det bare noe som dreier seg om klær?

Skrevet

Wtf? Det der er ikke normalt! Si at du går i de klærne du vil, eller dump han. Alle går i bikini, skjørt, shorts, kjoler om sommeren!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hvordan vil han reagere når du har en mannlig fastlege eller en mannlig gynekolog?

Med mine ører høres ikke bra ut det du sier.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Hva skal jeg gjøre med dette?

Kle deg etter eget ønske du. Han venner seg til det. Ja da, mange menn, og særlig pakistanskutseende trettenåringer, vil glo til øynene faller ut, men det går allikevel bra. Jeg er littegrann småsjalu selv og legger merke til gutta som glor, men det får meg ikke til å skifte ut mitt gode humør. Det har jo også en underholdningsverdi.

Denne problematikken har for min del roet seg med åra.

Jeg kommer sikkert til å kikke på deg (jeg er egentlig litt sexgris), både gledelig og lenge, men det skjer jo ikke noe mer.

Skrevet

Tror jeg hadde ledd ganske kraftig om samboeren min hadde sagt noe sånt xD Jeg kan skjønne at kjæresten ikke vil at du skal gå med kjoler/shortser som viser rumpa, men å ikke gå i shorts i det hele tatt? Haha, hadde aldri orket å hatt på meg noe annet enn shorts på sommeren!

• Liker 1
Skrevet

Han bør da heller være glad om du får blikk? er det ikke et bra tegn for han da at andre evt. synes du er verdt å se på ? :P

Skrevet

Sjalusi er ett problem som jeg tror kan dempes noe med eskalerende trygghet.

Skrevet

Takk for svar :-) Jeg gjør som jeg vil, men det er likevel ganske frustrerende.. Skulle ønske han skjønte at jeg ikke bruker shorts for at andre skal se på meg.

Tror ikke han tenker sånn, han bare sier det for å pushe deg til å ta på noe mer dekkende. Det er en slags forsvarsteknikk. Som er veldig teit.

Kjæresten min er lik. Han liker ikke kjoler og skjørt, korte shortser og utringede topper. Vi møtes på halvveien. Jeg har alltid på en liten shorts under skjørtene, og shortsene mine er alltid vanlig lengde (ikke disse trusevariantene).

Bortsett fra det snakker vi mye om hvorfor han er så usikker på dette. I hovedsak er han redd for at noen andre skal tro at de har "sjans" på meg og utnytte meg. Jeg må forklare ganske ofte at jeg er mitt eget menneske, og at jeg klarer å passe på meg selv. Men det tar tid å endre slike tanker. Min kjæreste er MYE bedre enn han var i begynnelsen. Han synes fortsatt det er vanskelig, men forstår at jeg ikke kan begrense klesvalget mitt bare fordi han er sjalu og usikker.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker bare ikke at andre menn skal se på hans kvinne :P høres kanskje helt steinaldersk ut, men.. for meggjør det iingenting å ha på seg litt klær. Kan ikke se at jeg blir så fryktelig varm om jeg tar på meg en litt lenger kjole, en litt mindre utringet topp, etc.

Hvis han føler seg bedre da, så why not. I et forhold må man kompromisse :)

Noe å tenke på? ;)

Skrevet

eh? du er jo glad i han, han må forstå det. Ingen kan ta hans plass selv om du går i bikini o.O

Skrevet

Tusen takk for svar, og jeg er absolutt enig i det dere fleste sier! Jeg bruker forresten aldri utrigninger og ikke disse rumpeshortsene. Jeg bruker selvfølgelig de klærne jeg vil og han sier selv at jeg skal få gå med det jeg vil, men han liker det ikke. Jeg vet ikke hvorfor det er slik med klær, men hos mannlig lege osv så er det ikke noe problem.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han oppfører seg som om han eier deg.

Anonymous poster hash: 72ad0...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...