AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 En som skrev i en annen tråd her, at om man er mye inne på siden til en man ikke er venn med, vil de til slutt få meg opp som "personer du kanskje kjenner"??? Hjelp! Tipper det ikke bare er jeg som blir nervøs nå haha Anonymous poster hash: b595e...a30
Gjest Peaches Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor skulle noen koble "Personer du kanskje kjenner" med at dem som kommer opp der snoker mye på profilen sin? Jeg hadde hvertfall aldri forestilt meg at det hadde en sammenheng! 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Ja man får opp forslag til venner blant personer som har sett på profilen din. Jeg vet at andre har opplevd dette og registrert det selv. Men det er ikke sikkert du kommer opp nei, forslag til venner er et sammensurium av mennesker h*n har mange felles venner med, som har sett på profilen osv. Det er vel ingen krise, mange som ikke er klar over dette og tror det er tilfeldig. Anonymous poster hash: bcf67...928
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Herregud.. Hva herregud? Herregud du snoker du også, Og ble nervøs? Eller herregud så teit jeg er? Tipper det er denne siste hehe... Jeg er naiv og lettskremt ser du 😂Anonymous poster hash: b595e...a30
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Tviler på at det er riktig! Alle de som står hos meg som "Personer du kanskje kjenner" er folk jeg tviler på at snoker på profilen min, mange av de er folk jeg ikke aner hvem er en gang, men vi har felles venner. Akkurat nå er det blant annet en 12 år gammel jente som er der. Så tror nok ikke det har noen sammenheng, og uansett så tror jeg ikke at noen tenker over det heller om det skulle hatt det! Anonymous poster hash: 124d6...698 4
Gjest Evans Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Og hva er problemet med dette? Er ikke det bare fint? Kanskje han legger deg til som venn - så kan du snakke med han i stede for kun å se på profilen hans
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Opsisann... :/ Anonymous poster hash: ac03f...533
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Og hva er problemet med dette? Er ikke det bare fint? Kanskje han legger deg til som venn - så kan du snakke med han i stede for kun å se på profilen hans Problemet med dette Evans er... jeg snoker på de rareste ting, ikke bare menn jeg liker, det kan være oldemoren hans, katta til Nabon hans, en venninne av en venninne av meg, nye dama til eksen osv... Hva kjedelige face kan få meg til å fordrive tiden med?😂 Så, tviler på at disse vil bli min venn, og noen av de ville helt sikkert ikke blitt så imponert om de fant ut av snokingen min😂Anonymous poster hash: b595e...a30 2
Gjest Evans Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Problemet med dette Evans er... jeg snoker på de rareste ting, ikke bare menn jeg liker, det kan være oldemoren hans, katta til Nabon hans, en venninne av en venninne av meg, nye dama til eksen osv... Hva kjedelige face kan få meg til å fordrive tiden med? Så, tviler på at disse vil bli min venn, og noen av de ville helt sikkert ikke blitt så imponert om de fant ut av snokingen minAnonymous poster hash: b595e...a30 Altså, hvis ei katte har sin egen facebook profil må det være lov å klikke seg inn tusen ganger på den Jeg tror nok at ingen vil tenke over at du kommer opp som forsalg til venn. For de fleste så virker det sikkert logisk om du kjenner en som kjenner den personen som den igjen kjenner
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Neida, det er venners venner som dukker opp på denne listen Ingen sammenheng med snoking. Anonymous poster hash: 8d389...32f 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Problemet med dette Evans er... jeg snoker på de rareste ting, ikke bare menn jeg liker, det kan være oldemoren hans, katta til Nabon hans, en venninne av en venninne av meg, nye dama til eksen osv... Hva kjedelige face kan få meg til å fordrive tiden med? Så, tviler på at disse vil bli min venn, og noen av de ville helt sikkert ikke blitt så imponert om de fant ut av snokingen minAnonymous poster hash: b595e...a30 Jeg tror ikke dette er noe problem fordi de anbefalte profilene skiftes ut hele tiden. Samt at de fleste tenker ikke over det - reaksjonen er som flere i tråden her "jamen det er jo helt random folk så det stemmer nok ikke". De kommer ikke til å dra linken. Anonymous poster hash: bcf67...928
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 ..er derfor man er smart og har en falsk facebook-profil en kan bruke til å snoke med. Anonymous poster hash: ccb32...e52 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 Neida, det er venners venner som dukker opp på denne listen Ingen sammenheng med snoking. Anonymous poster hash: 8d389...32f Dersom de som popper opp har veldig mange felles venner med deg er det som regel derfor de popper opp, men det vil også vises folk du ikke har felles venner med, men som har lett deg opp. Anonymous poster hash: bcf67...928
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Det var meg som skrev mye om dette i den andre tråden. Jeg orker ikke å kopiere inn alt jeg skrev, men poenget er altså at når en venn av en venn som jeg aldri kommuniserer med eller får oppdateringer fra, likevel dukker opp på toppen av venneforslaglisten supermange ganger over korte eller lengre perioder må det jo være fordi vedkommende sjekker min profil? Jeg har også opplevd at en person jeg ikke har felles venner med og aldri selv har søkt opp, gjentatte ganger har kommet som forslag (i 2011 eller 2012, husker ikke) Vedkommende er en person som irl var ganske pågående en tid før venneforslaget begynte å dukke opp. Vedkommende ble blokkert. Men nye ting skjer jo, og det kan være helt annerledes rutiner for forslagene som kommer nå! Avtale/ten test på en arbeidskollega eller bekjent dere ikke er venn med og aldri bar snoket på, og se hva som skjer! Anonymous poster hash: 0cc47...c27
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 ... Beklager skrivefeil i innleggene mine. IPad'en lever sitt eget liv + at jeg trenger briller...Anonymous poster hash: 0cc47...c27
Miss moneypenny Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 Beklager, men dette klarer jeg rett og slett ikke å tro på. There's no way in hell at de personene som kommer opp i mine forslag har snoka på meg. Det får være grenser for hvor innbilsk man kan være. Ts, jeg tror du kan slappe av
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Beklager, men dette klarer jeg rett og slett ikke å tro på. There's no way in hell at de personene som kommer opp i mine forslag har snoka på meg. Det får være grenser for hvor innbilsk man kan være. Ts, jeg tror du kan slappe av Ehh..hvorfor har jeg da fått melding fra noen av de jeg snoket mye hos. Husker ikke hva mld var. Men det var en slags advarsel. Klage eller noe. Ingenting ble skrevet men det kom opp en rød advarsel fra den person som sannysnligvis ikke likte jeg snoket. Heldigvis brukte jeg falsk FB-konto. Kan det være personen hadde sett meg mye som "følgere"? Anonymous poster hash: ccb32...e52
lillbilly Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 Ja man får opp forslag til venner blant personer som har sett på profilen din. Jeg vet at andre har opplevd dette og registrert det selv. Men det er ikke sikkert du kommer opp nei, forslag til venner er et sammensurium av mennesker h*n har mange felles venner med, som har sett på profilen osv. Det er vel ingen krise, mange som ikke er klar over dette og tror det er tilfeldig. Anonymous poster hash: bcf67...928 De som kommer opp i "personer du kanskje kjenner" er et random utvalg av mennesker du har felles venner med. Om du og jeg AB nå om 30 min skulle komme til å bli venner, så vil du rimelig raskt få opp vennene mine i listen din. Det er ikke tilfeldig, det har du rett i, men det er pga av at vi ble venner, ikke fordi noen random folk har vært inne og snoket på profilen din. Når det gjelder paranoian til TS, så vil jeg anbefale deg å slutte å snoke, nervene dine tåler det visst ikke...
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #20 Skrevet 19. juni 2014 Hva med "følgere"? Den som blir snoket kan se alle de som er inne på facebooksiden hans/hennes. Men kun i det øyeblikket de er inne på siden hans/hennes. Anonymous poster hash: ccb32...e52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå