AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Min eks har blokkert meg på Facebook. Det har vært slutt i ett par og så har han blokkert meg tidligere og avblokkert meg igjen og nå to år etter har han blokkert meg igjen. Jeg må innrømme jeg har vært inne på profilen hans ofte av ren nysgjerrighet. Har jo nytt liv og alt det der. Men hvorfor skal han blokkere meg nå? Har han ikke kommet over meg altså? Hva tror dere? Han var en del voldelig på slutten av forholdet så det er vel jeg som må blokkere han!!Anonymous poster hash: 66bcf...440
Gjest BettyBoop Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Min eks har blokkert meg på Facebook. Det har vært slutt i ett par og så har han blokkert meg tidligere og avblokkert meg igjen og nå to år etter har han blokkert meg igjen. Jeg må innrømme jeg har vært inne på profilen hans ofte av ren nysgjerrighet. Har jo nytt liv og alt det der. Men hvorfor skal han blokkere meg nå? Har han ikke kommet over meg altså? Hva tror dere? Han var en del voldelig på slutten av forholdet så det er vel jeg som må blokkere han!!Anonymous poster hash: 66bcf...440 ikke godt å vite. Bare drit i det 1
Gjest constance90 Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor bryr du deg? Dere er jo ferdig for lengs. 4
Pinkee Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Drit i å spekulere, det er snakk om en eks. Blokker han, evnt enda bedre, slett han. Da kan du si at du er ferdig med han, og har gått videre. 2
Gjest Heartbeat Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Han har fått seg dame og hun liker ikke at han har deg som venn .Dermed må han blokkere deg fra livet sitt 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Hvis du er inne og ser på hans profil vil han mest sannsynlig få deg opp som venneforslag og dermed forstå at du kikker. Han er kanskje ikke så interessert i det eller for den del i deg, eller så er det bare at han tenker at nytt liv innebærer å kvitte seg med fortiden. Eller noe sånt.Anonymous poster hash: 09394...486
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Kanskje han ikke ønsker å se noe aktivitet fra deg, selv om dere ikke har hverandre på facebook (at dere har felles venner og du blir tagget osv). Kanskje han kjenner på gamle minner osv når han ser deg på facebook, og vil unngå det fordi det er litt sårt. Hvertfall slik jeg følte det med min eks, selv om det er flere år siden.. Anonymous poster hash: f8baa...cea
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har han ikke som venn, han slettet han rett etter det ble slutt og vi har ingen felles venner, så rart hvis han skal få meg som venneforslag. Men etter to år og blokkere meg først nå? Ja ja.. Jeg bryr meg egentlig ikke, men jeg var redd han en stund i og med han var voldelig mot meg. TsAnonymous poster hash: 66bcf...440
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Å? Så hvis man sniker en del på noen så får de vite det? Hmmmmm.. hehe.. hjelpesAnonymous poster hash: 71405...2f5 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Min eks har blokkert meg på Facebook. Det har vært slutt i ett par og så har han blokkert meg tidligere og avblokkert meg igjen og nå to år etter har han blokkert meg igjen. Jeg må innrømme jeg har vært inne på profilen hans ofte av ren nysgjerrighet. Har jo nytt liv og alt det der. Men hvorfor skal han blokkere meg nå? Har han ikke kommet over meg altså? Hva tror dere? Han var en del voldelig på slutten av forholdet så det er vel jeg som må blokkere han!!Anonymous poster hash: 66bcf...440 Sikkert bare en måte å gjøre seg helt ferdig med saken på. Anonymous poster hash: 0458c...49c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Å? Så hvis man sniker en del på noen så får de vite det? Hmmmmm.. hehe.. hjelpesAnonymous poster hash: 71405...2f5 Da ligger ihvertfall jeg dårlig an Noen som vet om dette stemmer? TS: Det er jo mulig han har blokkert deg fordi HAN selv har sniktittet endel på din profil,og til slutt blokkert deg for å klare å unngå fristelsen til å sjekke.. Anonymous poster hash: b635f...a20 1
Liveurlife Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Tror vi alle ligger dårlig an dersom dette stemmer at Facebook gir beskjed til vedkommende at en eller annen har sjekket profilen deres mange ganger! hehe! Ts: har du lagt han til som venn ved en tilfeldighet da kanskje? Og derfor ville han blokkere deg?
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Ts her. Jeg har stengt profil så det er ikke noe han kan sjekke på min profil. Så tror ikke det er så interessant da. Anonymous poster hash: 66bcf...440
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 Dere to er fortid. La han være og gå videre med ditt eget liv. Anonymous poster hash: d2dcb...5cc 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Han har sikkert en ny sjalu dame Og dere, seriøst? Jeg fikk vondt i magen her, så mye rart og ekser jeg snoker på! Kan de virkelig få venne forslag opp pga det? Jeg føler meg teit i så fall hahaAnonymous poster hash: 73718...fa8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 Det går da ikke an.. Altså at folk kan se at du har vært mye på profilen deres Anonymous poster hash: f8baa...cea
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 Det går da ikke an.. Altså at folk kan se at du har vært mye på profilen deres Anonymous poster hash: f8baa...cea Men det at folk som ofte sniker på profilen din dukker opp på listen over dine venneforslag er kanskje ikke så usannsynlig? Anonymous poster hash: b635f...a20
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Ang dette med å se på pofilen til andre, og hva de ser og skjønner: Da jeg og min eks eks (en eks jeg ble sammen med på nytt) enda ikke var venner på facebook, og jeg klikket meg inn på hans profil, fikk han plutselig stadig opp meg som venneforslag. Jeg har også noen som jeg stadig får høyt opp på listen over venneforslag, og vi har bare 1 felles venn og ingen kontakt. Jeg har aldri sjekket profilen deres. En annen gang opplevde jeg at en jente jeg ikke har felles venner med, og som en gang irl foraøkte å verve meg til salg av noen produkter, også kom opp som forslag til stadighet. Og det var flere år etter at vi hadde kontakt. Jeg blokkerte henne. Alle disse tingene er ikke helt nye opplevelser, jeg er nesten aldri inne på listen over venneforslag mer, jeg ser bare enkelte forslag når de kommer opp i ruter over newsfeeden på i Pad innimellom. Ta det jeg skriver med en klype salt. Det er interessant å vite om det er som jeg sier, eller om mine opplevelser ikke er representative.Anonymous poster hash: 09394...486
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 Sikkert en av disse: Han blokker deg fordi han tror at du snoker (Nei, man kan ikke se dette.) Han blokkerer deg for å tvinge seg selv til å ikke snoke på deg Han har gått videre, evt. fått dame og føler for å fjerne deg fra livet sitt Anonymous poster hash: 731ce...481 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #20 Skrevet 19. juni 2014 Virker som om han fortsatt har følelser for meg siden han driver og "fjerner" meg fra livet sitt. Han hadde mange andre ekser som han ikke blokkerte og til og med var venn med på Facebook. Har følelser for meg etter at det har vært slutt i to år? Snart 3? Høres litt merkelig ut. TsAnonymous poster hash: 66bcf...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå