AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg skal i bryllup i sommer, og har sett meg ut en kjole, men er usikker på om fargen bikker til litt for lyst? http://www.lightinthebox.com/no/_p926524.html Anonymous poster hash: cfdb8...0b8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg synes det. På en annen type kjole hadde det kanskje vært greit, men lang fin lys kjole passer ikke for gjester synes jeg ikke. Den minte meg om brudekjolen til venninna mi faktisk, selvom hennes var lysere, men ikke kritthvit. Anonymous poster hash: 308c5...409
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Nydelig kjole, men den er nok litt i grenseland hva fargen angår. Det ser jo ut til at man kan velge andre farger på den, da ville jeg heller gjort det. Anonymous poster hash: 89c2c...98b 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Synes du burde velge en mørkere eller en annen nyanse. I tillegg synes jeg den blir litt for mye pyntet til å være en bryllupsgjest, men det er jo bare min mening. Anonymous poster hash: 37009...660
Pinkee Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Nydelig kjole, og er bruden i kritthvitt, så hadde det gått. Men, hvis hun har elfenbenshvitt feks, da blir det fort litt for lyst. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 For lys Anonymous poster hash: 4281a...d57
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Jammen godt jeg spurte her først, da fortsetter kjolejakten Synes du burde velge en mørkere eller en annen nyanse. I tillegg synes jeg den blir litt for mye pyntet til å være en bryllupsgjest, men det er jo bare min mening. Anonymous poster hash: 37009...660 Det er forøvrig et bryllup for denne typen kjole passer Ikke fargen altså, men pynte...nivået. Anonymous poster hash: cfdb8...0b8
Pimpel Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg syns ikke kjolen var for pyntet Men litt for lys.
mandel92 Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Synes kjolen er fin og helt ok å bruke i bryllup. Den er jo ikke hvit, og ingen kommer vel til å ta feil av deg og bruden?
SiMa Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Hva er kleskoden? For å bruke den vil jeg si det minst bør være "smoking". Jeg synes den er litt på grensen med den kombinasjonen av farge og pyntenivå. her ville jeg nok likt å høre med bruden hva slags kjole hun har valgt. Hvis hun har en enkel kjole som ikke er hvit blir denne kjolen feil. Hvis hun har mer typen prinsessekjole med stort skjørt, veldig pyntet kjole med perler el, eller slep synes jeg fint du kan bruke den.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Jeg synes det går fint, men jeg er ganske avslappet til sånne fargergreier i bryllup. Finn ut hvilken holdning bruden har til sånt, kanskje?Anonymous poster hash: e12bb...0a4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Søsteren min har kjøpt en kjole som er en god del lysere enn den der...ser ikke fullt så brudekjole ut da, men likevel... Jeg gidder ikke nekte henne å bruke den, men syns i mitt stille sink at den jo er litt lys. Særlig mot den korte kjolen i elfenben jeg skal ha på kvelden. Men men, innen da vet vel alle hvem som er bruden 😜 Jeg er brud i dette tilfellet altså Jeg ville hørt hvilken hvit farge bruden skal ha. Har hun hvit hvit kjole er ikke denne du ser på noe problem syns jeg.Anonymous poster hash: d8c8f...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå