AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er forlover til en venninne. Jeg har tenkt mye på utdrikkningslaget og prøvd å få økonomien til å gå opp. Hun har høye forventninger til meg sier hun. Så jeg hadde tenkt å prøve å dra den skikkelig ut (selv om økonomien min og de andres er skikkelig dårlig). Nå i helgen fikk jeg vite at vi må betale for å komme i bryllupet hennes? Alså som en inngangsbillett?! Dette blir da også gaven sier hun. Men jeg kjenner jeg er negativ til dette. Gave vil jeg gi hva jeg vil selv, jeg ønsker å gi noe personlig. Og jeg har virkelig dårlig økonomi, jeg er student. Så nå er det forventet at jeg skal bruke flere tusen kroner på utdrikkningslaget og over tusen til "billett" til bryllupet.. Hva er deres tanker? Anonymous poster hash: 61e13...d90
Nordvesta Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Betale billett? Det er noe av det snåleste jeg har hørt om 40
super-s Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Billett til over 1000 kr for å komme i bryllupet? Har aldri hørt om noen som tar inngangspenger i bryllup.. Håper ikke de forventer at alle sammen skal komme... 12
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Det er det verste jeg har hørt! Anonymous poster hash: 8c9bf...00e 4
Gjest Jørild Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Som i inngangspenger? Hvordan skal de kreve inn dette? 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Da hadde jeg faktisk meldt avbud. Anonymous poster hash: 1790c...117 26
Wonderbitch Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Lag et fantastisk utdrikningslag for henne, men meld avbud til bryllupet fordi du dessverre ikke har råd. Hun høres fryktelig selvsentrert ut, vet hun hvordan det står til med økonomien i vennegjengen? 15