Gå til innhold

Mannlig multiorgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Kjip eks vel..
Skrevet

Min eks på 28 år var kjip vel, han klarte aldri å

holde på mer enn ca. 8 minutter, tenkte bare på seg selv og etter 1 utløsning/orgasme sloknet han helt og klarte ikke mer.

Driiitkjedelig....... :evil: :evil:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
Min eks på 28 år var kjip vel, han klarte aldri å

holde på mer enn ca. 8 minutter, tenkte bare på seg selv og etter 1 utløsning/orgasme sloknet han helt og klarte ikke mer.

Driiitkjedelig....... :evil: :evil:

Hehehe... var han vakker og hadde en svær en? I såfall kan han jo ha levd i villfarelsen om at det i seg selv var nok.... tulling... :roll:

Gjest Kama Super
Skrevet

Personlig synes jeg ikke disse "tørre orgasmene" er like gode som de vanlige da. Er vel det som er grunnen til at jeg ikke gjør det så ofte og får trent inn siste biten slik som typen din.

Og ja, det er noe de fleste menn kan trene seg til men det krever en del selvkontroll.

Jeg begynte å trene for 4-5 måneder siden og trodde jeg var utlært. Har hatt tørre orgasmer bare for treningens skyld. Disse har aldri vært i nærheten av en ordentlig utløsning.

Inntil i går! Da merket at jeg slappet av på en helt annen måte og opplevde en tørr orgasme som kunne sneket seg inn på topp 10 lista sammen med de vanlige orgasmene. Helt sprø opplevelse!

Og det mest geniale er at man kan fortsette, og da er man ikke fullt så følsom, så man kan fullt og helt konsentrere seg om damas nytelse. Og som regel så er det ikke noe problem avslutte samtidig når man har kontroll på muskelen... Kan det bli bedre?

Gjest Mann 32
Skrevet

Jøss, høres konge ut. Viste ikke at de kunne bli like gode som de vanlige. Leder meg litt i treninga du da.

Trenger en kvinnelig "forskningsassistent" her jeg...

Anyone ?

:hoho:

Gjest Lompa
Skrevet

Kjæresten kan få to orgasmer rett på hverandre,men tørre orgasmer har ikke forekommet enda. Men at menn også kan få såkalte multiorgasmer...javisst....

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor mange av dere har opplevd en mann som er multiorgasmisk? Dvs at han kan få tørre orgasmer?

Forstår ikke helt hva du skriver. Multi orgasme betyr utelukkende, mange i en. Hvordan du mener at dette er EN tørr orgasme, det forstår jeg ikke?

• 1 måned senere...
Skrevet

her var det ting å lære gitt!

å jeg som har trodd at "takskifte" og "andre aktiviteter" var det eneste jeg kunne gjør utover selvsagt og holde igjen etter beste evne.. :o :o :o

noen som har noen gode linker på nette?? her må det studeres!!

thenx!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Klarte å få det til på min ex husker jeg... var utrolig fornøyd etterpå da :kul:

Skrevet
Klarte å få det til på min ex husker jeg... var utrolig fornøyd etterpå da :kul:

Sikker på at det ikke var HAN som klarte det, da? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...