Gå til innhold

Mannlig multiorgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mange av dere har opplevd en mann som er multiorgasmisk? Dvs at han kan få tørre orgasmer?

Jeg har nå havnet i den delikate situsjonen at jeg er så heldig! :sjarmor:

Jeg vil bare si at det er en revolusjon for sexlivet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ehh....har du hørt ordet fake?? bare spør...

Gjest Anonymous
Skrevet

Idiotsvar! Fake orgasme for en mann? Hva er poenget med det? Du fortsetter jo med sex etter den første orgasmen uansett?

Dessuten så et par tegn som ikke er så lett å fake:

1. Det pumper i penis, akkurat som under en vanlig orgasme.

2. Penis blir halvslapp etterpå, men kan jobbes opp igjen i løpet av 30 sekunder.

3. Det kommer noen _få_ dråper med sperm ut etter at orgasmen er ferdig.

4. Jeg blir rimelig "borte" en liten stund :oops:

5. Jeg kan holde på tilnærmet uendelig i forhold til hva jeg kunne før. Før så måtte jeg trekke meg ut og ta pauser for ikke å være ferdig i løpet av 10 minutter. Nå er det bare å holde igjen hvis det nærmer seg. Når det har gått for dama, eller nesten samtidig, er det bare å slippe opp og la det stå til.

Hvis du tror dette er fake, så er det rett og slett fordi du ikke har opplevd det. For meg så tok det et par-tre måneder å trene meg opp. Angrer ikke et sekund i dag, og det er først nå jeg innser hvor dårlig sexliv jeg hadde før.

Gjest Gastn
Skrevet

Hei

Jeg har det akkurat slik som du beskriver det. Merkelige er at jeg ikke har opplevd det før henne jeg er sammen med nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjæresten min får det til :klappe: . Har ikke opplevd det med andre.

Han klarer å knipe igjen slik at det går for ham uten utløsning. I slike tilfeller kan han fortsette rett etterpå. I går hadde han f.eks. 4 orgasmer på en halvtime.... Sinnsykt. Utløsningen kommer alltid på den siste.

En gang fikk han også 2 orgasmer med utløsning rett etter hverandre (5-10 sek i mellom). Det var helt rått, og ingen av oss skjønte bæret.

Flinke kjæresten min :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Merkelig at det ikke er noen jenter/damer/kvinner her inne på forumet som har opplevd en multiorgasmisk gutt/mann. Kjærestene til dere som leser her er jo alle så fantastiske, men dette kan de altså ikke...

Gjest Gastn
Skrevet

Det er vel ikke det som avgjør om en er fantastisk eller ikke. Jeg får da virkelig håpe min kjæreste liker meg for noe annet enn at jeg får til dette.

Skrevet

Kjærsten min får ikke såkalte "tørre" orgasmer, men han kan få flere orgasmer etter hverandre uten at han blir slapp eller trenger pause. Ganske fantastisk mener jeg.. Tror ikke at det er så mange som er sånn. Har diskutert dette med flere venninner og de tror knapt på meg.

Gjest Mannen
Skrevet

Hvor gamle er dere jentene som skryter så fælt av hvor flinke kjærestene deres er?

Det er helt normalt at en mann kan få orgasme uten utløsning/sædavgang.

For de som ikke skjønte det, så er det forskjell på utløsning og orgasme hos menn.

Skrevet
Hvor gamle er dere jentene som skryter så fælt av hvor flinke kjærestene deres er?

For de som ikke skjønte det, så er det forskjell på utløsning og orgasme hos menn.

Helt normalt at mannen få orgasme uten utløsning? Nei, det er nok ikke det. Dette er "normalt" eller skal jeg si, mer vanlig i østen, enn her hjemme på berget.

Gjest Poirot
Skrevet

Da jeg hadde biologi lærte vi at menn ikke kan få mulitorgasmer, det er kun en del kvinner.

Gjest gjest1
Skrevet

Neihei?!?!?!

Herremin :roll: Er du eksperten her som kauker ivei om "jeg vet ditt og datt" ? Tror vi kjenner det vi har over/under/bak oss selv gitt, bedre enn du gjør. Individuelt, vet du!!

Skrevet
Da jeg hadde biologi lærte vi at menn ikke kan få mulitorgasmer' date=' det er kun en del kvinner.[/quote']

Menn kan også dette, men de må trene på å holde igjen. Dette er en vanlig disiplin i Kama Sutra. I østen mener man at man ikke skal spille sæd. Oppnå orgasmer, men ikke utløsning.

For de som vil lære mer om dette finnes det i Kama Sutra bøker. Eller på nett.

Gjest Renate 2
Skrevet

Det har vært flere tråder her inne tidligere der mange menn har bekreftet at de kan få orgasme uten å ha utløsning.

En mann kan altså ha:

- utløsning uten orgasme

- orgasme uten utløsning

- orgasme og utløsning samtidig

Mannen kan rikignok ikke ha serieorgasmer som kvinner, men de kan få flerer orgasmer tett inn på hverandre.

Søk på forumet og dere vil finne tråder om dette.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg mente serieorgasmer, som Renate skriver om.

Menn kan også dette, men de må trene på å holde igjen.

Dette er ikke en serieorgasme.

Skrevet
Jeg mente serieorgasmer, som Renate skriver om.

Dette er ikke en serieorgasme.

Men du skrev multi...

Og jo, menn kan få det - uten utløsning.

Gjest Mann 32
Skrevet

Joda kjenner igjen dette

Vet ikke om jeg vil kalle det "multiorgasme" da. Man blir jo ferdig med den første før man får den neste. Typen din har tydligvis litt mer kontroll enn meg da siden han klarer det kun med muskelkontroll. Jeg klemmer ganske hardt nederst ved rota (på undersiden) samtidlig som jeg strammer til musklaturen rundt penis (akkurat ved "point of no return"). Da klarer jeg som regel og stoppe utløsningen (mesteparten i alle fall) men beholde orgasmen. Det er langt i fra noe jeg gjør hver gang. Mer en praktisk løsning i grunn hvis jeg ser at dama har et stykke igjen. Klarer en stund til på den måten.

Personlig synes jeg ikke disse "tørre orgasmene" er like gode som de vanlige da. Er vel det som er grunnen til at jeg ikke gjør det så ofte og får trent inn siste biten slik som typen din.

Og ja, det er noe de fleste menn kan trene seg til men det krever en del selvkontroll. Og ja, plukket det opp fra kama sutra :=)

(Leste teorien, trodde ikke på den men det virket)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...