Gå til innhold

Usikker på hvilken klinikk jeg skal ta restylane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta restylane i leppene. Problemet er hvor jeg skal få gjort dette. Jeg har gjort litt research og funnet en klinikk der mange har hatt gode erfaringer. Her er det en sykepleier som har foretatt behandlingene. Et annet alternativ er imidlertid å få dette utført på en klinikk av en kosmetisk kirurg. Sistnevnte klinikk har jeg verken hørt positive eller negative erfaringer om. Noe sier meg at jeg heller skal stole på en kosmetisk kirurg enn en sykepleier, men det stemmer vel ikke alltid det heller. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 5a411...796
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tatt sykepleieren, hun har sannsynligvis mye erfaring. Jeg tror kirurger driver mest med større inngrep.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke gitt at en kirurg setter bedre injeksjoner enn en kosmetisk sykepleier. Alle de mest kjente behandlerne er sykepleiere, tror jeg.

Uansett må du legge vekt på erfaring og kompetansenivå, ikke yrkestittel, og hvis du kjenner andre du syne har fine lepper, spør dem hvor de gjorde det og hva de synes om behandleren og f.eks om de hadde med seg bilde av hva de ville ha (form og størrelse, cirka).

Vær klar over at Restylane har en godkjenningsordning, og en gradering av kompetansenivå. Jeg tror det er tre nivåer de har, er ikke sikker. Jo høyere gradering/kompetansenivå, jo lengre erfaring. Sjekk dette også, og sjekk at klinikken er godkjent av Restylane. Det er mange som tilbyr rimelige fillere og kaller det Restylane uten at det er det.

http://restylanenorge.no/certified-restylane-clinic/

Et råd til slutt: Ta ikke mye første gangen, så blir det heller ikke så ille om du ikke liker resultatet. Det er også mulig å fjerne det umiddelbart, skulle du være misfornøyd. Da brukes et eget produkt for det. Men det koster også penger. Usikker på prisen. 1000 kr eller litt mindre, kanskje?

Anonymous poster hash: 79e47...fdd

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke gitt at en kirurg setter bedre injeksjoner enn en kosmetisk sykepleier. Alle de mest kjente behandlerne er sykepleiere, tror jeg.

Uansett må du legge vekt på erfaring og kompetansenivå, ikke yrkestittel, og hvis du kjenner andre du syne har fine lepper, spør dem hvor de gjorde det og hva de synes om behandleren og f.eks om de hadde med seg bilde av hva de ville ha (form og størrelse, cirka).

Vær klar over at Restylane har en godkjenningsordning, og en gradering av kompetansenivå. Jeg tror det er tre nivåer de har, er ikke sikker. Jo høyere gradering/kompetansenivå, jo lengre erfaring. Sjekk dette også, og sjekk at klinikken er godkjent av Restylane. Det er mange som tilbyr rimelige fillere og kaller det Restylane uten at det er det.

http://restylanenorge.no/certified-restylane-clinic/

Et råd til slutt: Ta ikke mye første gangen, så blir det heller ikke så ille om du ikke liker resultatet. Det er også mulig å fjerne det umiddelbart, skulle du være misfornøyd. Da brukes et eget produkt for det. Men det koster også penger. Usikker på prisen. 1000 kr eller litt mindre, kanskje?

Tusen takk for utfyllende svar! Jeg kjenner dessverre ingen som har tatt Restylane, men har funnet klinikken på restylanenorge.no og den har et synlig Certified Restylane Clinic-logo på hjemmesiden. Skal det stå Restylane på selve ID-kortet til behandler? Jeg skjønte ikke dette med tre nivåer kompetanse? Denne behandleren er sykepleier med intensivutdanning og anestesiutdanning. Hun har sertifiseringen "Avansert-autorisering fra Q-Med"

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar! Jeg kjenner dessverre ingen som har tatt Restylane, men har funnet klinikken på restylanenorge.no og den har et synlig Certified Restylane Clinic-logo på hjemmesiden. Skal det stå Restylane på selve ID-kortet til behandler? Jeg skjønte ikke dette med tre nivåer kompetanse? Denne behandleren er sykepleier med intensivutdanning og anestesiutdanning. Hun har sertifiseringen "Avansert-autorisering fra Q-Med"

TS

Det høres mer enn bra nok ut det. Ingen vits i å vente lenger.

Anonymous poster hash: 40192...141

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar! Jeg kjenner dessverre ingen som har tatt Restylane, men har funnet klinikken på restylanenorge.no og den har et synlig Certified Restylane Clinic-logo på hjemmesiden. Skal det stå Restylane på selve ID-kortet til behandler? Jeg skjønte ikke dette med tre nivåer kompetanse? Denne behandleren er sykepleier med intensivutdanning og anestesiutdanning. Hun har sertifiseringen "Avansert-autorisering fra Q-Med" TS Anonymous poster hash: 5a411...796

Høres veldig bra ut dette. Tror ikke du skal være engstelig for å bruke denne sykepleieren. ID-kortet til behandleren viser forresten kompetansenivå, se lenken med bilde av en behandler (forøvrig blant de mer profilerte).

http://www.siljeaustnes.com/2012/11/11/trygg-med-restylane/

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig bra ut dette. Tror ikke du skal være engstelig for å bruke denne sykepleieren. ID-kortet til behandleren viser forresten kompetansenivå, se lenken med bilde av en behandler (forøvrig blant de mer profilerte).

http://www.siljeaustnes.com/2012/11/11/trygg-med-restylane/

Da kommer jeg nok til å velge denne behandleren. :) Tusen takk for all info! Det hjelper på når man er engstelig.

TS

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...