AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har fri neste uke, og aner ikke hva jeg kan finne på. Familien min er utenlands den uka, og venninnene mine jobber. Tenkte å besøke venninner i andre byer, men de jobber, så det er ikke vits Jeg har dårlig råd, så kan ikke dra utenlands heller (hadde antageligvis ikke gjort det alene heller). Har dere noen forslag til hva jeg kan finne på??Anonymous poster hash: 01905...346
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 - Lese bøker - Trene - Gå turer - Sole deg hvis været et pent - Se på film hvis været er dårlig - Bake, fylle fryseren med hjemmebakst - Rydde, vaske hele leiligheten/ huset - Lag en fotobok på Fotoknudsen - Lage scrapbook - Sende emailer til folk du ikke har sett på en stund - Ansiktsmaske, neglelakk Anonymous poster hash: dd35c...d2d
Zafkiel Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Bak masse pizzahorn og sjokoladefondanter Fikk jeg lyst til å gjøre også 1
Gjest brutal_mann Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Hvor i landet bor du? Er du urban eller naturelsker? Bor du i en by så er det å være turist i egen by en heller sær og spennende opplevelse. Se byen din slik som tilreisende turister gjør. Endret 19. juni 2014 av Yulia 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Takk for forslag:) Kommer til å kjede meg altså. Tror jeg må prøve å dra på småturer/dagsturer. Men er ikke vant til å gjøre ting alene. Jeg bor i Vestfold. Liker naturen:) Bare kom med flere forslag:D Anonymous poster hash: 01905...346
Frisørdama Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Hvis du bor i Vestfold så bor du kanskje ikke langt fra stranda? Da hadde jeg pakket med meg god mat, masse vann og frukt og en haug bøker og kost meg der (hvis det er varmt da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå