Spiremor Skrevet 21. august 2014 #841 Del Skrevet 21. august 2014 Spørsmål til alle; tar dere kosttilskudd? Jern og folat? Kjøpte en svær pakke med kosttilskudd som inneholder to omega 3, en slags blåbærtablett og en stoor hvit tablett med allslags viktige vitaminer. Alt en gravid trenger, visstnok. Ble ikke så jeg tar det fordi tabletten er aalt for stor! Så jeg vurderer å kjøpe egen tablett for jern, og en for folat... (føler jeg spammer tråden her i dag! ) Jeg spiser egentlig sunt og variert, men tar folat som tilskudd. I tillegg har jeg fra jeg fikk positiv test tatt omega 3-fisker og vitaminbjørner. Må ta det i den formen, for jeg har store problemer med å svelge piller. Klarer folaten, men den er heldigvis ikke så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. august 2014 #842 Del Skrevet 21. august 2014 Herreguud jeg er SÅ trøtt og sliten i dag. Måtte en liten tur til byen i dag formiddag, men slet med å komme meg opp av senga. Var i byen i ca. en time og det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å legge meg igjen for å sove enda litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #843 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Skal på tidlig ultralyd i morgen er da 6+1 gruer meg etter sist gang jeg var på ultralyd noen sommar hatt MA også blitt gravide igjen og det da har gått bra? Jeg har ikke hatt MA så kan ikke svare på det.. Vil bare ønske deg masse lykke til i morgen! Endret 21. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. august 2014 Forfatter #844 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg sliter også mellom duo og kombi. Tenker å sette vogna i garasjen og bære bagen inn og ut, men finner virkelig ingen kombivogner jeg liker. Er bagen på duo vognene veldig vanskelig å ta av å på? kjempelett på Emmaljunga sine i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #845 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) kjempelett på Emmaljunga sine i alle fall. Er de veldig tunge? er Emmaljunga jeg har en knapp på Endret 21. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. august 2014 #846 Del Skrevet 21. august 2014 Er de veldig tunge? er Emmaljunga jeg har en knapp på De er ikke de letteste på markedet, men de er veldig solide og fine synes jeg. Vi kommer nok til og gå for mondial modellen i lysegrått skinn. Vet veldig mange snakker bra om city crossen, men jeg liker mondialen bedre, selv om den er veldig dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 21. august 2014 #847 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg vil også vite dette med vogn. Som sagt tidligere så bor jeg i tredje etasje uten heis og trenger en bag som er lett å ta av og som har håndtak for å bære opp. Rammen skal vi legge igjen i bilen tror vi. Fant du ut om du skal ha duo eller kombi Lillemeg90? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #848 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) De er ikke de letteste på markedet, men de er veldig solide og fine synes jeg. Vi kommer nok til og gå for mondial modellen i lysegrått skinn. Vet veldig mange snakker bra om city crossen, men jeg liker mondialen bedre, selv om den er veldig dyr! Tenker spesielt på bare bagen da:) Endret 21. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #849 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg vil også vite dette med vogn. Som sagt tidligere så bor jeg i tredje etasje uten heis og trenger en bag som er lett å ta av og som har håndtak for å bære opp. Rammen skal vi legge igjen i bilen tror vi. Fant du ut om du skal ha duo eller kombi Lillemeg90? Jeg vet ikke helt.. Må nok gå å se begge deler å prøve å ta av bag osv. Det som er surt er at nærmeste emmaljunga forhandler er 2 t borte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. august 2014 #850 Del Skrevet 21. august 2014 Det med vekt er jo et veldig godt poeng! Det må jeg ta med meg Jeg tipper noe som super nitro kan være lurt der du bor spiremor Den er veldig lett, ekstra smal og har god størrelse på bagen..Et lite tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 21. august 2014 #851 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg vet ikke helt.. Må nok gå å se begge deler å prøve å ta av bag osv. Det som er surt er at nærmeste emmaljunga forhandler er 2 t borte... Jeg hadde planer om å ta meg en tur til Sverige også to timer unna. Vet ikke om de har emmaljunga der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. august 2014 #852 Del Skrevet 21. august 2014 Tror det blir emmaljunga mondial her. Har en veninne som har den samme (og hun bor i samme "terreng" som meg ) og den virker veldig god. Har prøvd og trille den også og jeg syntes faktisk ikke den er så tung som jeg har hørt mange syntes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. august 2014 #853 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde planer om å ta meg en tur til Sverige også to timer unna. Vet ikke om de har emmaljunga der. De har emmaljungaforhandler i karlstad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. august 2014 #854 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg vil også vite dette med vogn. Som sagt tidligere så bor jeg i tredje etasje uten heis og trenger en bag som er lett å ta av og som har håndtak for å bære opp. Rammen skal vi legge igjen i bilen tror vi. Fant du ut om du skal ha duo eller kombi Lillemeg90? Citybagen til emmaljunga ser jeg for meg kan være litt lettere enn til de større vognene som mondial og edge. Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt og sett, prøve trillet og prøveløftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. august 2014 #855 Del Skrevet 21. august 2014 De har emmaljungaforhandler i karlstad De har i frstad også. De har samme pris, og bedre garantier. Sverige operer med 1 år garanti, og Norge har 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #856 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde planer om å ta meg en tur til Sverige også to timer unna. Vet ikke om de har emmaljunga der. Emmaljunga er vel svensk? Så de har det nok:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #857 Del Skrevet 21. august 2014 Citybagen til emmaljunga ser jeg for meg kan være litt lettere enn til de større vognene som mondial og edge. Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt og sett, prøve trillet og prøveløftet. Ja, tenker jeg skal det. Men siden det er så langt borte (ferjer å greier) så blir det ikke før etter ordinær ultralyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 21. august 2014 #858 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg vil også vite dette med vogn. Som sagt tidligere så bor jeg i tredje etasje uten heis og trenger en bag som er lett å ta av og som har håndtak for å bære opp. Rammen skal vi legge igjen i bilen tror vi. Fant du ut om du skal ha duo eller kombi Lillemeg90? Hva med easywalker qtro? Noen slektninger av sambo har denne, og de virker veldig fornøyd Bagen var kjempefin, og hadde håndtak De har den i rød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 21. august 2014 #859 Del Skrevet 21. august 2014 De har i frstad også. De har samme pris, og bedre garantier. Sverige operer med 1 år garanti, og Norge har 2 år. Har de samme pris i fr.stad som i karlstad? :O Det visste jeg ikke! Titta på siden til den i karlstad og der var det jo nesten halve prisen av andre forhandlere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. august 2014 #860 Del Skrevet 21. august 2014 Har de samme pris i fr.stad som i karlstad? :O Det visste jeg ikke! Titta på siden til den i karlstad og der var det jo nesten halve prisen av andre forhandlere Siljes har basert seg på samme priser som kattis i alle fall. jeg fikk pris på 8990 eller noe. Det som gjør at jeg kommer til og kjøpe den i Norge er garantien, mye kan skje det første året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå