Teriyaki Skrevet 14. august 2014 Forfatter #721 Del Skrevet 14. august 2014 Hehe, sant! Jeg fikk OUL 1. oktober og Jordmortime 17. oktober. I mellomtiden er det bare jobbing, flytting på jobb og helger. Hvor lenge skal vi glede oss over uker forresten? Du skjønner det at den ventingen tar ikke slutt før baby er ute Uansett hvor mye man nyter graviditeten eller ikke så venter msn uansett myyye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. august 2014 #722 Del Skrevet 14. august 2014 Du skjønner det at den ventingen tar ikke slutt før baby er ute Uansett hvor mye man nyter graviditeten eller ikke så venter msn uansett myyye. Haha, ååååå.. Livet er jo bare venting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 14. august 2014 #723 Del Skrevet 14. august 2014 Vanlig å felle noen tårer i begravelse da, de er jo triste uansett Jeg begynte nesten å gråte da en jente mistet isen sin på bakken for noen dager siden. Det var så forferdelig trist, stakkars jente som mistet isen sin! ja, det er jo sant. Hihi isen ja Krana gikk lekk når jeg leste denne også, enda den er jo så søt (og trist) http://casakaos.blogg.no/1407175941_kjre_treringen_min.html Genial foreldre blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 14. august 2014 #724 Del Skrevet 14. august 2014 Haha, ååååå.. Livet er jo bare venting! Håper jeg er like heldig som dere og får komme så langt jeg også ser for meg at fra og med uke 12 går det på en måte fortere.. kortere ventetider, ul, oul, shopping av klær og utstyr osv. Er så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 14. august 2014 #725 Del Skrevet 14. august 2014 Her er det "bare" 19 dager igjen til uke 12! I dag har jeg vært litt dårlig i magen så jeg skulle lage meg litt te. Mannen har kjøpt noe som heter "Sleepy time" og som selges blant annet på Søstrene Grene. Den er laget med noe som heter Tilo eller Tila og den er kjent for å hjelpe mot mageproblemer. Men jeg var jo litt i tvil om jeg kunne drikke den. Fant ut at det kan jeg ikke Den kan være giftig mot embryoet. Så til alle dere andre som kanskje har tenkt å drikke denne Sleepy Time, nå vet dere at dere ikke burde. Synes det er litt synd, for den liker jeg så godt, men sånn er det Nå har jeg laget spilleliste for babysanger på spotify veldig artig og mange av de sangene funker for å roe seg ned selv hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 14. august 2014 #726 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg spiller piano for å slappe av, og de sier barn som lytter til klassisk musikk i magen blir lykkeligere/roligere eller noe? Aner ikke, men så lenge mamma slapper av så vil nok baby slappe av også Hvis jeg kan anbefale dere litt beroligende pianomusikk, søk opp Yiruma Jeg pleier å spille May Be, River flows in you, Kiss the rain og It's your day. Ahhh, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. august 2014 #727 Del Skrevet 14. august 2014 Her er det "bare" 19 dager igjen til uke 12! I dag har jeg vært litt dårlig i magen så jeg skulle lage meg litt te. Mannen har kjøpt noe som heter "Sleepy time" og som selges blant annet på Søstrene Grene. Den er laget med noe som heter Tilo eller Tila og den er kjent for å hjelpe mot mageproblemer. Men jeg var jo litt i tvil om jeg kunne drikke den. Fant ut at det kan jeg ikke Den kan være giftig mot embryoet. Så til alle dere andre som kanskje har tenkt å drikke denne Sleepy Time, nå vet dere at dere ikke burde. Synes det er litt synd, for den liker jeg så godt, men sånn er det Nå har jeg laget spilleliste for babysanger på spotify veldig artig og mange av de sangene funker for å roe seg ned selv hehe. Ååå, den er jo så god! Jeg tenkte den ville være perfekt å drikke på kvelden utover høsten, men da får jeg bare holde meg unna den takk for advarselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 15. august 2014 #728 Del Skrevet 15. august 2014 15 dager igjen til 12 uker. Må dagene gå fort😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. august 2014 #729 Del Skrevet 16. august 2014 http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/ Litt morsomt da. Blir spennende å se om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 16. august 2014 #730 Del Skrevet 16. august 2014 http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/ Litt morsomt da. Blir spennende å se om det stemmer Ifølge denne får jeg jente! Eneste gangen jeg kunne ha fått gutt er hvis unnfangelsen hadde vært i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. august 2014 #731 Del Skrevet 16. august 2014 http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/ Litt morsomt da. Blir spennende å se om det stemmer I følge denne får jeg gutt, og jeg har guttefølelse også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. august 2014 #732 Del Skrevet 16. august 2014 Er det noen fra Rogaland her? Virker som mange er fra østlandet, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarinda Skrevet 16. august 2014 #733 Del Skrevet 16. august 2014 Vet ikke helt om jeg tør å lure meg helt inn enda.. Sist gang brukte jeg nærmere 8 uker på i det hele tatt klare å forholde meg til den lille i magen. Er ikke like stresset denne gangen, men tenker at det fort kan gå galt. Er veldig tidlig i svangerskapet, og brukte litt tid på å få den til å sitte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstjernen Skrevet 16. august 2014 #734 Del Skrevet 16. august 2014 Henger meg på her, jeg også! Er 6+2. Heldige dere som nærmer dere 12 uker nå, altså!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. august 2014 #735 Del Skrevet 16. august 2014 Henger meg på her, jeg også! Er 6+2. Heldige dere som nærmer dere 12 uker nå, altså!! :) Jeg er 6+3, da har vi termin ganske nært:D jeg misuner også de som nermer seg 12 uker;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 16. august 2014 #736 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg sniker meg inn her etter positiv test igår etter 2 år med prøving og en EXU bak meg. Tør ikke helt å tro på det ennå, men må jo håpe på det beste Mer info i graviditetsdagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. august 2014 #737 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg sniker meg inn her etter positiv test igår etter 2 år med prøving og en EXU bak meg. Tør ikke helt å tro på det ennå, men må jo håpe på det beste Mer info i graviditetsdagboka mi! Gratulerer så mye! har du en link til dagboken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 16. august 2014 #738 Del Skrevet 16. august 2014 Takk! Nå ligger den i signaturen min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Skrevet 16. august 2014 #739 Del Skrevet 16. august 2014 Overlevde flyturen akkurat. I det jeg landet på norsk nord ble jeg SÅ kvalm som aldri før og det varte i flere timer. Var sikker på at nå spyr jeg, men det kom aldri noe. Ååh, jeg er lei av å være kvalm etter bare en uke!!:'( orker ikke dette:p Jeg er 6+1 på gravid app (lilla) og 6+2 på babyverden sin. Vet ikke hvorfor de sier forskjellig:/ Jeg gleder meg også til den 12 uken!!!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 16. august 2014 #740 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg sniker meg inn her etter positiv test igår etter 2 år med prøving og en EXU bak meg. Tør ikke helt å tro på det ennå, men må jo håpe på det beste Mer info i graviditetsdagboka mi! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå