AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Spm.skal man gi gave når man er invitert, men av ulike grunner desverre ikke kan komme? Eller gir man ikke gave? Dette gjelder skriftlig invitasjon til en runddag.Anonymous poster hash: 03b88...75c
ekkoet Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Hadde det vært en 30 årsdag hadde jeg ikke tenkt på det. Hadde det vært en 50-årsdag hadde jeg kanskje sendt en blomst eller noe med noen andre. Kommer selvfølgelig an på om det hadde vært naturlig å gi gave til denne personen om han/hun ikke holdt besøk, i så tilfelle ville jo svaret gi seg selv.
globalagogo Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Hvor nære er dere? Familie/nær venn = ja til gave. "Fjernere" venner eller "fjernere" familie forventer vel ikke...men er alltid hyggelig med en liten oppmerksomhet
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Dersom dere er så nære at du blir invitert på festen bør du absolutt gi en gave. Jeg gav nettopp gave til en jeg kjenner som hadde rund dag der jeg ikke var invitert på festen. Anonymous poster hash: 85111...28b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Hadde kun gitt gave til aller nærmeste familie eller venner om jeg ikke hadde kunnet komme. Anonymous poster hash: 8e133...83b
Ghost Hunter Skrevet 20. juni 2014 #6 Skrevet 20. juni 2014 Men man skal ikke gi gave som takk forbi man ble invitert? Man skal vel gi gave fordi personen har bursdag? Vet ikke jeg, men.
Lila Skrevet 20. juni 2014 #7 Skrevet 20. juni 2014 Tenker at det kommer litt an på hvor nær du er jubilanten. Blomster eller en flaske vin er jo en hyggelig oppmerksomhet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå