Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en fyr nå, men jeg har ikke den populære forelskelsefølelsen. Jeg har ikke sommerfugler i magen, føler for å snakke med ham 24/7 osv. Men vi har det veldig greit sammen, ting føles ikke feil eller galt når vi kysser, holder hender, verken alene eller blant vennene våre. Som sagt har vi det veldig greit sammen og ting går fint, men den store forelskelsen er ikke der.

Det føles litt unaturlig at den ikke er den, samtidig som at vi har det så fint sammen. Har ikke kjent ham så lenge, 1-2mnd. Anyone?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er slik jeg hadde det med det som nå snart blir min mann. Den følelesen du beskriver lagde et mye bedre grunnlag for forhold enn tidligere "forelskelses"-følelser

Anonymous poster hash: 39964...290
  • Liker 1
Skrevet

Det er slik jeg hadde det med det som nå snart blir min mann. Den følelesen du beskriver lagde et mye bedre grunnlag for forhold enn tidligere "forelskelses"-følelser

Anonymous poster hash: 39964...290

Bare veldig uvant å ikke ha den følelsen..

Skrevet

Har hørt om flere stabile forhold hvor forelskelsen ikke har vært til stede, verken i startfasen eller senere. Er godt mulig at dette er en god inngang til et forhold, å føle at alt bare stemmer, men jeg ser ikke den selv helt enda. Jeg er avhengig av sommerfugler, pipling, bli lettere psykopatisk osv. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde håndtert å få disse følelsene for andre hvis jeg ikke hadde hatt de noensinne for fyren jeg var sammen med.

Forelskelse er et intenst samarbeid av diverse hormoner og går over etterhvert, det vet jeg godt, men jeg ser på den som et klarsignal for at "han fyren her er verdt det". Jeg har vansker for å knytte bånd til mennesker, og det må være noe eget med de som får hele meg, noe en kjæreste gjør. Det sagt er jeg et rasjonelt menneske som så klart ikke følger denne følelsen for enhver pris. Så du får føle etter selv. Det finnes suksesshistorier blant både de som har dine følelser og de som må ha mine;-)

• Liker 3
Skrevet

Ingen forelskelse, ingen sommerfugler her heller. Men vi har vært sammen i snart 15 år.

De typene som ga meg sommerfugler i magen før, var som regel ikke noe å samle på...

• Liker 1
Skrevet

Har hørt om flere stabile forhold hvor forelskelsen ikke har vært til stede, verken i startfasen eller senere. Er godt mulig at dette er en god inngang til et forhold, å føle at alt bare stemmer, men jeg ser ikke den selv helt enda. Jeg er avhengig av sommerfugler, pipling, bli lettere psykopatisk osv. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde håndtert å få disse følelsene for andre hvis jeg ikke hadde hatt de noensinne for fyren jeg var sammen med.

Forelskelse er et intenst samarbeid av diverse hormoner og går over etterhvert, det vet jeg godt, men jeg ser på den som et klarsignal for at "han fyren her er verdt det". Jeg har vansker for å knytte bånd til mennesker, og det må være noe eget med de som får hele meg, noe en kjæreste gjør. Det sagt er jeg et rasjonelt menneske som så klart ikke følger denne følelsen for enhver pris. Så du får føle etter selv. Det finnes suksesshistorier blant både de som har dine følelser og de som må ha mine;-)

Jeg er enig deg. Jeg hadde aldri greid å bli sammen med en jeg ikke er forelsket i. Blir ikke det litt som å bli sammen med en venn bare? Mulig jeg er helt på jordet..

Har hatt forhold hvor forelskelsen ikke var så sterk, han passet meg ikke overhodet og det ble slutt etter knappe 8mnd.

Min siste var jeg head over heals forelsket i og han i meg. I denne forelskelsesfasen fikk vi så bra kontakt som vi tok med oss videre i forholdet. Forelskelsen gikk over til kjærlighet, en intens en også. Like intenst ble det slutt hehe, men er det en person som sitter igjen i hjertet er det han.

Jeg vil bli svett i hendene, kjenne pulsen og føle meg oppi skyene før jeg går inn i et forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver denne taktikken selv akkurat nå, så dette var interessant å lese. Har tenkt litt over hvordan ulike menn har påvirket meg, og tenkt enda mer at det ikke trenger å føles ut som om jeg er en 14 år gammel hormonbombe med psykiske problemer hver gang jeg er i relasjon med en mann.

Anonymous poster hash: be5ef...d46
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er enig deg. Jeg hadde aldri greid å bli sammen med en jeg ikke er forelsket i. Blir ikke det litt som å bli sammen med en venn bare? Mulig jeg er helt på jordet..

Har hatt forhold hvor forelskelsen ikke var så sterk, han passet meg ikke overhodet og det ble slutt etter knappe 8mnd.

Min siste var jeg head over heals forelsket i og han i meg. I denne forelskelsesfasen fikk vi så bra kontakt som vi tok med oss videre i forholdet. Forelskelsen gikk over til kjærlighet, en intens en også. Like intenst ble det slutt hehe, men er det en person som sitter igjen i hjertet er det han.

Jeg vil bli svett i hendene, kjenne pulsen og føle meg oppi skyene før jeg går inn i et forhold.

Aje, den herlige, gjengjelde forelskelsen slår alt;) Vennskap er klart viktig i et forhold, men det er lidenskap og dyrisk tiltrekning og. Ærlig talt trives jeg alt for godt som singel til å gi slipp på det livet for noe annet enn akkurat en sånn fyr. :-)

• Liker 2
Skrevet

Aje, den herlige, gjengjelde forelskelsen slår alt;) Vennskap er klart viktig i et forhold, men det er lidenskap og dyrisk tiltrekning og. Ærlig talt trives jeg alt for godt som singel til å gi slipp på det livet for noe annet enn akkurat en sånn fyr. :-)

Enig! Det skal være noe ekstra ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne aldri blitt sammen med en jeg ikke var forelsket i.

Anonymous poster hash: 896b8...800
  • Liker 1
Skrevet

Helt enig jeg kunne heller ikke blitt sammen med en jeg ikke er forelsket i. Da blir det jo mer som å bli sammen med en venn. Da kan man like godt være knullekompiser. Man MÅ jo ikke på død og liv inn i et forhold. :opplyser:

Enig med dere da er jeg heller singel :biggrin:

Skrevet

Jeg ble ikke forelsket i han jeg nå er gift med før etter godt over en måned med dating. Litt sommerfugler var det etter hvert, og det har aldri vært fjortisforelskelsen. Men suget i magen er der fortsatt etter mange år sammen.

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Kjærlighet er mer enn forelskelse.

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis du ser for deg at han går ut døren og du aldri ser ham igjen, hvordan føles det? Lukk øynene og virkelig kjenn på den følelsen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr hvor jeg hadde det på samme måte som du beskriver... jeg brøt det. Funket ikke for meg.

Skrevet

Vanskelig tema, hehe!

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg må ha denne voldsomme forelskelsesfølelsen for å gå inn i et forhold. Men jeg vet om velfungerende par som ikke har hatt denne. Så du må nesten bare kjenne på hva som er riktig for deg.

Skrevet

De gangene jeg har vært stormforelsket - så forelsket at jeg ikke klarer å spise og drikke, så har det gått skeis. Når det roet seg ned litt fant jeg ut at dette var helt feil. Ble jo blind av kjærlighet. En illusjon. Dette har skjedd to ganger og begge gangene ble begge parter brent.

Men jeg er allikevel avhengig av å ha sommerfugler i magen og være små forelska. Men det føles så mye bedre når det ikke er så j*vlig intenst! En mellomting er det beste for meg. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...