Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, oi. Jeg pleier å smøre solkrem i trynet på stranden, ikke sminke.

Anonymous poster hash: 0a88e...a24
  • Liker 10
Skrevet

Kun solkrem her, og solbriller :)

Skrevet

Det spørs vel litt hva man har gjort før man skal på stranda, og hva man skal når man kommer dit. Jeg sminker meg ikke på stranda, men skjønner at enkelte føler seg mer vel hvis man f. eks skal på stranda for å treffe noen, eller man er der på ettermiddag/kveld..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun solkrem :) Minner meg litt om en mor og en datter som var inne i butikken min, og rev med seg en million smykker som de "skulle bruke til bikinien i syden". :fnise: Litt kan være kult, men jeg tror de hadde planer om å få noen vanvittige skiller på brystet.

Anonymous poster hash: 28144...f62
  • Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

De samme folkene som smiker seg før trening klokken 06 antar jeg ;)

Skrevet

OM jeg bruker noe, så er det vannfast mascara.

• Liker 2
Skrevet

Sminker jeg meg er det kun litt concealer for å skjule de verste skyggene under øynene og litt kremrouge i kinnene for å se levende ut. Er nesten sykelig blek og blir ikke brun, bare rosa.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg pleier å permanentfarge vipper og bryn på sommeren og være helt sminkefri på stranden. Hvem bryr seg? Hvem står og fyller inn bryn, lipstainer, legger rouge, liner, øyeskygge og 3 strøk maskara før stranda? Man går jo med solbriller uansett.

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23234347/sminketips-slik-legger-du-vannfast-sminke-til-stranden

Dessuten går man vel for å bade. Det gjør jeg i hvert fall. Jeg har sett oversminkede berter på stranden. Det ser latterlig ut. De bader ikke, for da renner vel sminken av :fnise: .

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier kun å ha utfyllende bryn og mascara, er kun det jeg bruker til hverdags sånn uansett.

Solkrem er eneste ekstra jeg har på da :)

Anonymous poster hash: e9df6...045

Skrevet

Ikke jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de ikke har plans om å bade? Jeg svømmer og dykker under vannet og holder på. Hadde sett ut som et uvær etterpå dersom jeg hadde sminke på.

Anonymous poster hash: 691f1...1c2
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Andre igjen skjønner virkelig ikke vitsen med å bruke penger på permanentfarge... Folk er forskjellige

Selv tar jeg et lag vannfast mascara og fyller ut brynene litt, og jeg stryker solpudder over kinn og panne, men det forsvinner jo etterhvert. Liker å se fresh og våken ut uansett hvor jeg er.

Endret av Athene
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg på en Strand der er mye folk, evnt også noen jeg kjenner, vil jeg gjerne se litt bra ut. Da fyller jeg inn brynene, og tar på bittelitt sminke over solkremen (bare på huden, ikke øyesminke).

Som regel er jeg ute i skjærgården med familien, og da tar jeg bare på solkrem, bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut:p

Anonymous poster hash: b6d0b...755

• Liker 3
Skrevet

Bruker definitivt ikke noe sminke på stranden. Det dummeste man kan gjøre, da man

lettere får pigmentflekker med parfyme eller sminke på huden når man soler seg.

Jeg bruker kun solkrem og solbriller. Hva er poenget med noe annet?

Alt av sminke (selv vannfast) blir jo borte etter noen badeturer vil jeg si.

Hvis jeg får for noe om sommeren så må det være å farge vippene mine.

Da slipper jeg å se trøtt ut uten mascara, og slipper også å behøve tenke på det

gjennom sommeren.

Gjest Regnstorm
Skrevet

Nå er det sjeldent jeg bruker sminke om sommeren uansett, men definitivt ikke på stranden iallefall.

Skrevet

Dessuten går man vel for å bade. Det gjør jeg i hvert fall. Jeg har sett oversminkede berter på stranden. Det ser latterlig ut. De bader ikke, for da renner vel sminken av :fnise: .

Jeg bader nå stort sett ikke i det hele tatt, sminke eller ei. Da må det i såfall være veldig varmt.. Er litt sånn pysete frostpist jeg.. :fryser:

Men hvis man drar på stranden i full sminke blir man jo aldri brun i ansiktet? Jeg drar dit iallefall for å sole meg. Mascara og øyenbryn er greit å fikse, men resten skal få full utnyttelse av solen, takk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker concealer, pudder og litt rouge, fordi jeg har dårlig hud. Ja litt av det går kanskje bort, men det hjelper bedre enn ingenting. Fyller også inn øyenbrynene mine og tar på et lite lag vannfast mascara. Dette er sånn sminke jeg bruker hver dag.

Anonymous poster hash: 59098...eda
  • Liker 1
Skrevet

Andre igjen skjønner virkelig ikke vitsen med å bruke penger på permanentfarge... Folk er forskjellige

Selv tar jeg et lag vannfast mascara og fyller ut brynene litt, og jeg stryker solpudder over kinn og panne, men det forsvinner jo etterhvert. Liker å se fresh og våken ut uansett hvor jeg er.

Permanentfarge koster 100 kr og et sett varer i over 1 år. Gjør det selv.

Skrevet

Jeg bruker concealer, pudder og litt rouge, fordi jeg har dårlig hud. Ja litt av det går kanskje bort, men det hjelper bedre enn ingenting. Fyller også inn øyenbrynene mine og tar på et lite lag vannfast mascara. Dette er sånn sminke jeg bruker hver dag.

Anonymous poster hash: 59098...eda

Blir du brun med så mye sminke i ansiktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...