Gå til innhold

Vond rygg = gammel dame??

Fremhevede innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Hva skjer??

Jeg har jo ALDRI vondt i ryggen. Men i dag, en stund etter jeg sto opp merket jeg at jeg faktisk har vondt i ryggen.

Har jeg fått gamle damers plager?? :ler:

Neida, men hva kommer dette av da? Har ikke gjort noe uvanlig de siste dagene.

Ikke falt av hesten, ikke hatt uvanlig og forvridd sex, gått rolige turer med bikkja, greie dager på jobb, ikke brukt høye hæler i det siste (ballerinasko for tiden), men jeg venter mensen idag/i morgen....

Kan det være det?

Og ikke minst, hva gjør man for å bli kvitt dette da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sier bare en ting:

KIROPRAKTOR!

Skrevet

Kommer litt an på hvordan vondt i ryggen du har..

Jeg tror ikke du skal løpe til kiropraktor for f.eks murrende smerte i korsryggen o.l. Vondt i ryggen er tross alt en av de aller vanligste folkeplagene.

Har du derimot akutt, nesten invalidiserende smerter er det jo en annen sak.

Ved nesten alle typer ryggvondt gjelder det å holde seg mest mulig i bevegelse. Varme kan også hjelpe. Smertestillende selvfølgelig.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg løper nok ikke til kiropraktor, sååå ille er det jo ikke!

Litt mer murrende vondt liksom. Har vært på lang tur med hunden, og det kjentes godt med bevegelse.

Skrevet

Jeg får alltid vondt i ryggen rett for mensen,

kanskje det er derfor du har vondt?'

Gjest Xavia
Skrevet

Ja, kanskje det...

Men jeg pleier jo aldri å få det. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Murring i ryggen omkring mensen høres kjent ut her også.. jeg var ikke plaget med det da jeg var yngre men er det nå. Kanskje det er din tur nå. :-(

Gjest Fraggel
Skrevet
Jeg tror ikke du skal løpe til kiropraktor for f.eks murrende smerte i korsryggen o.l. Vondt i ryggen er tross alt en av de aller vanligste folkeplagene.

Har du derimot akutt, nesten invalidiserende smerter er det jo en annen sak.

Dersom man går til kiropraktor i fornuftig tid, så slipper man sannsynligvis å få akutte, invalidiserende smerter..... :wink:

Jeg har aldri skjønt poenget ved at folk venter til de holder på å dø med å ta affære.

Gjest Xavia
Skrevet

Ja, ja, Fraggel. Jeg er i hvert fall glad at jeg ikke løp til kiropraktor.

Ryggen er myyye bedre den!

(Hmmm....det ser ut til å ha noe med at mensen kom i dag....)

Gjest Fraggel
Skrevet
Ja, ja, Fraggel. Jeg er i hvert fall glad at jeg ikke løp til kiropraktor.

Ryggen er myyye bedre den!

(Hmmm....det ser ut til å ha noe med at mensen kom i dag....)

Selvsagt, man må jo se det an litt, men dersom det vedvarer så er det ikke så dumt å gå til kiropraktor.

Det er ofte det som skal til ved slike "akutte" vondter, men det ser jo ut til at det kan være mensplager - jeg har også dèt, men litt rart siden du ikke har hatt det før.

Skrevet

Naproxyn hjelper veldig mot slike muskelsmerter. Prøv det ved en eventuell neste gang :)

Gjest Fraggel
Skrevet
Naproxyn hjelper veldig mot slike muskelsmerter. Prøv det ved en eventuell neste gang :)

Hva er det?

Skrevet

En type smertestillende, som virker spesielt ved muskelsmerter. Også bra mot menssmerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...