AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Det har seg slik at jeg nå er singel, og er litt usikker hvor "landet" ligger. Har hatt kontakt med noen jenter. Jente 1: Hadde en god dialog med, men da jeg traff henne ble det bare.. "feil". Men hun er litt keen på meg virker det som, selv om hun sier at hun bare vil være venner. Jeg er litt skeptisk, men skal la tvilen komme til gode. Har vært med henne en gang, og da bare så vi en film og spiste. Har gitt beskjed om at jeg ikke "vil noe" annet enn å være venn med henne. Så vi kan si det slik at jente 1 ikke er noe problem (enn så lenge). Jente 2: Pratet veldig mye med, også vært sammen med, og hatt sex med. Hun bor ikke her. Hun ønsker også å tilbringe mere tid sammen med meg. Litt usikker hva jeg tenker angående henne, men hun har potensiale til å bli noe "mere", da jeg trivst utrolig godt rundt henne. Vi har ingen forpliktelser av noe slag. Jente 3: Endte opp med å ha sex med henne i fylla, 2 ganger (2 forskjellige helger). Hun er også blitt keen på meg, og ønsker å treffe meg. Veldig, veldig pen jente, men jeg er litt usikker på hvilke "tanker" hun har, hva hun ser for seg. Vet hun rotet med en kamerat av meg for en uke siden, dette var etter jeg og hun hadde hatt sex første gangen. Altså, at hun rotet med kameraten min betyr jo ingenting, da vi selvfølgelig har ingen forpliktelser overfor hverandre. Det er jo ikke seriøst med NOEN av dem. Jente 1 er "på avstand". Jente 2 ønsker jeg å treffe igjen, og skal det. Problemet kom da jente 3 også ønsket å treffe meg. Kan jeg treffe jente 3, for så å treffe jente 2 rett etterpå? Det skal sies at om jeg treffer jente 3, så er det ikke en date, men bare "henge sammen" å se film/serier. Er i en stygg gråsone nå. Men jeg vet jo ikke hvem jeg "liker" best, jeg vet ikke hva noen av disse jentene "ser for seg" med meg heller. Skulle det blitt mere seriøst med en av jentene, så hadde selvfølgelig den andre blitt kuttet ut. Anonymous poster hash: c4ed1...efc
OppNedPåAlt Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Så lenge det ikke er noe seriøst med noen, og dere ikke har snakket/bestemt dere for å være monogame, må du bare treffe hvem du vil.
goldenstove Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Er enig med han over. Fram til monogami er du fri til å gjøre det du vil, bare vær obs på følelsene til jentene (i tillegg til dine egne). I dette tilfellet jente 1, som du selv sier. Maktbalansen blir feil hvis den ene har mye mer følelser investert. Ser i alle fall ikke noe galt i å holde på sånn. Personlig liker jeg ikke at folk jeg holder på med overlapper hverandre seksuelt, men det har mer med at det fucker noe voldsomt med hjernen min, ikke at det er moralsk forkastelig;)
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 Jeg syns du skal velge den du føler deg mest komfortabel med, følg magefølelsen. Du burde ta en prat med jente.2 og jente.3 og fortelle akkurat hva du tenker på, være ærlig. mange jenter har vanskeligheter med å spille spill og gjette seg frem til ting. Kanskje jente 3 hadde rotet med kompisen din fordi hun kanskje følte at du ikke var interessert? eneste du må gjøre for å klare velge riktig, er egentlig bare bra kommunikasjon? Anonymous poster hash: 83d4b...45e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #5 Skrevet 24. juni 2014 Så lenge man ikke har forpliktet seg i et forhold så kan du jo i grunnen fint date 2 stykker ,.. Men syntes det er merkelig at du ønsker å date en som kompisen din har vært bort på. For meg hadde det vært helt uaktuelt og datet en mann som hadde rota med veninna mi ?!?Anonymous poster hash: ee827...dc0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #6 Skrevet 25. juni 2014 Så lenge man ikke har forpliktet seg i et forhold så kan du jo i grunnen fint date 2 stykker ,.. Men syntes det er merkelig at du ønsker å date en som kompisen din har vært bort på. For meg hadde det vært helt uaktuelt og datet en mann som hadde rota med veninna mi ?!?Anonymous poster hash: ee827...dc0 Helt ærlig, synes jeg det er litt trist at noen fortsatt har dette synet. De hadde ingen forpliktelser og ingenting satt klart, om dette er en jente han virkelig kan trives å være med, burde ikke det ha noen ting å si at hun har rotet litt med kompisen. Det er ikke slik at kompisens bakterier henger igjen på jenta, dette er en "alfamale" greie, det er slikt hunder holder på. "jeg har tatt på noe som en kompis har tatt på før, ånei." Så lenge hun ikke hadde gjort det igjen om han hadde snakket med henne, burde ikke det ha noen ting å si, synes jeg. Anonymous poster hash: 83d4b...45e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå