Gå til innhold

Hva gjør du for å få flest mulig likes på instagram?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør du noe spesielt for å få flest mulig likes på bildene du legger ut på instagram?

I så fall, hva?

:)

Anonymous poster hash: 12188...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha mange likes da?

AnonymBruker
Skrevet

Gjør ingenting men har rundt 700 på hvert bilde.

Hvorfor er det viktig for deg å få mange likes?

Anonymous poster hash: e5935...ec5

AnonymBruker
Skrevet

gjør ingenting, har 3 likes totalt.

Anonymous poster hash: d7dbb...e6f
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ingenting men har rundt 700 på hvert bilde.

Hvorfor er det viktig for deg å få mange likes?

Oi, 700 er mye:)

hvor mange følgere har du?

Jeg får ca 20 likes per bilde, synes det er litt lite :sjenert:

Anonymous poster hash: 12188...f9f

AnonymBruker
Skrevet

Oi, 700 er mye:)

hvor mange følgere har du?

Jeg får ca 20 likes per bilde, synes det er litt lite :sjenert:Anonymous poster hash: 12188...f9f

Ca 4200

AnonymBruker
Skrevet

Er 20 lite likes? :klo:
Jeg får kanskje 4 om jeg legger ut noe og er fornøyd om det så bare er 1 :rodme: men jeg har ikke flere hundre følgere heller da.

Selv om man har mange "venner" på facebook eller mange følgere på instagram, betyr jo ikke det at de er så vanvittig interessert i alt en deler...
Ikke ta det så tungt om du "bare" får 20 likes, det er da flere enn 0 :rolleyes:

Anonymous poster hash: 2b0ca...dc3
  • Liker 2
Skrevet

Hvor ivrig er du på å like andres bilder da? Ser du på de nyeste bildene som er lagt ut? Om noen har vært innom og likt bildene mine går jeg på brukeren og liker bilder (som jeg liker) tilbake og eventuelt følger om det er flere bra bilder som jeg vil følge mer med på. Jeg blokkerer brukere som bare liker bildene mine for å spre reklame eller samle likes.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får bare én like og det er av datteren min 😂 Men nå skal det sies at jeg har fire følgene 😝

Anonymous poster hash: 05788...7ca

Skrevet

Er det vanlig å ha instagram? Jeg har ikke det, og ser aldri på bilder der heller...:P

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg har mange følgere, og det er stort sett innenfor en hobby jeg driver med. Jeg hashtagger med relevans og liker tilbake på og er noenlunde aktiv med kommentarer tilbake.

Skrevet

Jeg får mer likes om jeg liker andres bilder, sjeldent jeg gidder å gjøre en sånn innsats på andre enn de jeg følger da.

Skrevet

Det er jo bare å overdosere med hashtags på hvert eneste bilde, så får du sikkert en god del likes og nye følgere etterhvert.

Skrevet

Ta bilder med godt lys og fin/nøytral/passende bakgrunn er egentlig mitt råd. Jeg gidder sjeldent å like bilder som ikke ser veldig bra ut selvom innholdet er bra.

Skrevet

Det er jo bare å overdosere med hashtags på hvert eneste bilde, så får du sikkert en god del likes og nye følgere etterhvert.

Dessverre så må nok dette til. Men fyfaen så kleint det er, jeg blir så oppgitt når jeg ser at folk virkelig legger inn hardt arbeid for å få likes på insta :P

Du kan jo gjøre som kjendisene TS, og kjøpe deg followere:)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil dere egentlig ha likes?

Vil påstå at det er et faresignal hvis selvbildet er avhengig av om andre på Internett klikker like på det man legger ut.

Anonymous poster hash: b5193...3d8
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En ting som er vanvittig irriterende er folk som hashtagger bildene med ord som overhodet ikke har noe med bildet å gjøre, bare for å få masse likes. Poenget med hashtagging er da at det skal være lett å søke opp hvis det er en spesiell ting man har lyst å se bilder av, da er det sykt irriterende å søke på for eksempel "barcelona" og få opp bilder fra alle mulige andre steder i verden og masse drit, eller "sunset" og få en pupp slengt i trynet.

Anonymous poster hash: 3ac42...373

Skrevet

Hvorfor vil dere egentlig ha likes?

Vil påstå at det er et faresignal hvis selvbildet er avhengig av om andre på Internett klikker like på det man legger ut.

Anonymous poster hash: b5193...3d8

Dette. Hvorfor, ts??

Skrevet

Jeg får vel ca 20-30 likes på hvert bilde. Bruker noen hashtags for at folk skal se bildene, men sånn #like4like-greier gidder jeg ikke. Vil jo at folk skal trykke liker fordi de faktisk liker bildet, og ikke bare fordi de forventer likes tilbake selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...