AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Hei, er i utlandet hvor det ikje er mulig å få legehjelp, hvis det er vil jeg ikke dra å få underlivet sjekket mtp. Sykdommer som kan bli overført på klinikker som ikke ligner på de vi har i norge. Uansett til problemet. Jeg hadde en liten røff omgang med kjæresten så jeg fikk et lite sår ved åpningen. Dette gjore litt vondt når jeg tisset, men stoppet meg ikke i å fortsette dagen etter, det ble litt verre og verre men jeg ville uansett. Så plutselig gjorde det så vondt at jeg ikke klarte mer. Ventet et par dager på at det skulle gå over, men drt gorde det ikke og når jeg så etter var det plutselig 4-5 kviser i underlivet mitt. Jeg prøvde å presse på dem, og fikk ut en grå(?) gøge ut av 2 av dem. Hva er dette for noe? Au, så vondt de gjør! Er det noen som aner hva dette kan være for noe? Trenger sårt hjelp!Anonymous poster hash: d2a23...95d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Betente hårsekker. Sannsynligvis også inngrodde hår. Antar at du barberer deg? Anonymous poster hash: d931b...bd9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Alternativt.. Herpes? Hvis det forverrer seg.Anonymous poster hash: 72697...758
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Høres ut som herpes eller kjønnsvorter. Gå til legen du, de er en mye at de har så annen praksis i andre land, med mindre du befinner deg i en liten landsby i en jordhytte da? Hvor legen også bor i nabohytta Anonymous poster hash: ba4cb...0a9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Byller er slik du beskriver og fåes lett ved sår og sånt. Betente hårsekker. Anonymous poster hash: de0af...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå