Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #1 Del Skrevet 21. juni 2004 Har du lagt ny benkeplate på kjøkkenet ditt selv? Kutte til riktig lengde, lage plass til oppvaskkum, kran osv osv...? Hvordan gikk det, var det vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. juni 2004 #2 Del Skrevet 21. juni 2004 Vi gjorde det for en mnd tid siden og det var ikke så vanskelig nei. HVis du har engammel benkeplate, så kan du bruke den som mal. HVis du skal legge på helt nytt, lag deg en mal av f eks matpapir. klipp til og legg på benken, se om alt stemmer og tilpass til benkeplaten. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 21. juni 2004 #3 Del Skrevet 21. juni 2004 mannen min har gjort det 2-3 ganger har blitt kjempe bra. han syntes ikke det er vanskelig, men vi alle er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #4 Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har en veldig handy mann, så det går nok bra. Det er vel heller meg som gruer meg litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 21. juni 2004 #5 Del Skrevet 21. juni 2004 Har ikke gjort det selv, men sett på og det så ikke så vanskelig ut - så nå er vi godt fornøyde med benkeplatene våre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. juni 2004 #6 Del Skrevet 21. juni 2004 Vi har lagt benkeplatene våre selv. Det var ikke særlig vanskelig når vi hadde skikkelig verktøy. Hvis du skal legge laminatplate, så kan det være lurt å sette på maskeringstape der du skal sage (bruk stikksag) for å unngå at den fliser seg. På oppvask-kummen og koketoppen vår fulgte det med en mal som man kunne bruke. Bruk god tid på tilpassning, slik at du ikke sager feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå