Blackbird Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Jeg har en bekjent på Facebook som jeg kjente som ungdom. Hun er et år eller to eldre enn meg og var i samme omgangskrets uten at vi var noe særlig sammen. Hun sendte meg venneforespørsel for noen år siden som jeg godtok. Den siste tiden har hun uten videre begynt å poke meg på facebook... Jeg har ikke poket tilbake mer enn den første gangen, det blir for barnslig på en måte... Ikke skriver vi meldinger med hverandre eller noe så jeg skjønner ikke hva hun egentlig er "ute etter"... Når jeg nå overser poken (x'er den vekk), så kommer det en ny noen dager senere.... er dette hun som poker meg på nytt eller hva skjer? Fatter ikke hvorfor hun skal poke meg 14 ganger på en mnd liksom.... Ps. Vi er over 40... Endret 19. juni 2014 av Blackbird
Sphynx Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 En poke er å stikke fingeren borti noen. Noe som blir gjort for å få oppmerksomhet. Kvinner er ikke akkurat kjent for å være de som vil ta kontakt først, men de hinter gjærne til det. Som i dette tilfellet; en poke. Meeeen når du sier at dere er over 40, så kan det være at hun ikke skjønner bæret av facebook.... 1
Kikker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 mange jenter som poker meg, vet ikke hvem jeg skal knulle
Blackbird Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2014 Meeeen når du sier at dere er over 40, så kan det være at hun ikke skjønner bæret av facebook.... Hehe... Du sier noe. . Hun er nå ikke den skarpeste kniven i skuffen i utgangspunktet heller når jeg tenker meg om.. :-P
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Mest sannsynlig vet hun kanskje ikke engang at hun driver å poker deg. Jeg har en tante på 46 som har poket meg et drøss av ganger og for ikke lenge siden skrev hun en status hvor hun lurte på hva poking var for noe, for hun hadde visst poket flere uten at hun egentlig mente det.. Anonymous poster hash: 00503...789 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå