wongaponga Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Hei. Jeg lurer på om noen her vet. Vi måtte bygge ut boligen for å få til universell utforming da jeg havnet i rullestol. Vi kontaktet et av de lokale firmaene, og de sa de skulle ta på seg oppdraget. Vel saken er den at kontrakt ble tegnet og der sto det en dato ferdig levert men denne datoen er godt overskrevet for å si det sånn. Så vi står da , og har fått satt en siste frist dato for de, da vi ikke orker å bo sånn lengre. (denne datoen er lengre enn den datoen de selv nå på slutten gav som er i morgen) Men det ser ikke ut som om de har planer om å fullføre, til den datoen, i 4 dager har det ikke vært noen her og da jeg kontaktet de i går fikk jeg vite at alle de som hadde jobbet her hadde måtte yte ekstra på annen jobb de har tatt på seg. I kontrakten så står det ingenting om straffebøter, hvis ikke ferdig. Så vi kan ikke straffe de på den måten, men utgangspunktet fikk vi 7 mai som sluttdato. så kom 20 mai, så kom 1 juni, de skulle garantert være ferdig innvendig og utvendig til 20 juni, men nå sier de at de kan knapt klare den datoen som vi har gitt de med innvendig og utvendig. Mannen min kan ta utvendig, dvs grave dreneringsgrøft og lage terrasse men når ikke de engang klarer å bli ferdig innvendig til datoen. Firmaet kommer når de vil og jobber ikke direkte lange dager. Noen som har noen ideer eller vet hva vi kan gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå