Donnie Darko Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 http://shop.nuclearblast.de/artikelbilder/.../125/125076.jpg Det var det.. De er definitivt sell-out!
Donnie Darko Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2004 Hva blir det neste nå? Satyricon-kondomer?
Suzy Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Hva blir det neste nå? Satyricon-kondomer? Det hadde vært noe!
Gjest Phair Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Alle selger seg til den rette prisen Donnie.
Donnie Darko Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2004 Alle selger seg til den rette prisen Donnie. I Dimmu borgirs tilfelle er den isåfal meget lav..
LarsLarsere Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Må innrømme at jeg fortsatt liker feks Stormblåst albumet veldig godt, selv om gutta nå har begynt å dukke opp på skavlan og greier. Synes det er litt dumt at det nesten er tabu og like dimmu for tida, fordi plateselskapet velger å satse mye på dem. Nuclear blast vil jo tjene mest mulig penger som alle andre.
Donnie Darko Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2004 Må innrømme at jeg fortsatt liker feks Stormblåst albumet veldig godt, selv om gutta nå har begynt å dukke opp på skavlan og greier. Synes det er litt dumt at det nesten er tabu og like dimmu for tida, fordi plateselskapet velger å satse mye på dem. Nuclear blast vil jo tjene mest mulig penger som alle andre. Stormblåst er ei fet skive ja.. Kan også dra frem de nye skivene til tider. men det er jo ikke lenger blackmetal selvom musikken er sånn passe fet. Seff vil jo Nuclear blast tjene til salt i maten, bare se på all den idiotiske merchandisen de har pressa ut de to siste åra. Selv tror jeg at Dimmu gutta gjør dette litt bevisst for å provosere de mest "true" folka i miljøet. Men alikevel så virker det jo mot sin hensikt når de selv ødelegger en sjanger så mye som de gjør.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #13 Skrevet 21. juni 2004 Hva om de er slik da? De hadde vært posører, hadde de vært mørke og satan og skumle, for slik er vel ingen? Huff jeg blir flau på slike bands vegne. Jeg vokste fra slik da jeg var 16, og kanskje dimmugutta og endelig har gjort det nå, og kan ha litt selvironi? Husk det er musikken som teller og ikke det reundt den. Mener iallfall jeg.
Donnie Darko Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 21. juni 2004 Hva om de er slik da? De hadde vært posører, hadde de vært mørke og satan og skumle, for slik er vel ingen? Huff jeg blir flau på slike bands vegne. Jeg vokste fra slik da jeg var 16, og kanskje dimmugutta og endelig har gjort det nå, og kan ha litt selvironi? Husk det er musikken som teller og ikke det reundt den. Mener iallfall jeg. Det SKAL jo være en aura av mørke og mystikk rundt blackmetal. Klart at musikken teller mest men alikevel er det visse elementer som må være der for at det skal kalles blackmetal og ikke deathmetal eller thrashmetal.
LarsLarsere Skrevet 21. juni 2004 #15 Skrevet 21. juni 2004 Stormblåst er ei fet skive ja.. Kan også dra frem de nye skivene til tider. men det er jo ikke lenger blackmetal selvom musikken er sånn passe fet. Seff vil jo Nuclear blast tjene til salt i maten, bare se på all den idiotiske merchandisen de har pressa ut de to siste åra. Selv tror jeg at Dimmu gutta gjør dette litt bevisst for å provosere de mest "true" folka i miljøet. Men alikevel så virker det jo mot sin hensikt når de selv ødelegger en sjanger så mye som de gjør. Jeg må innrømme at jeg synes det er kult når nye elementer kommer inn, og at jeg ikke er så veldig optatt av at sjangere skal være korrekte i oppsettet, men jeg skjønner poenget ditt. At Dimmu provoserer når de kaller dette for Black metal er greit nok. Jeg har ikke de samme følelsene for BM, i og med at jeg ikke er noen "Old school" BM- fan, men derimot ganske nylig har begynt å inntresere meg for mer ekstreme former for metall. Da er det kanskje lettere å "starte" med Dimmu og bevege seg videre "innover" seinere?
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #16 Skrevet 21. juni 2004 Jojo, men de har vel egentlig vært sellout siden dagen de fikk logo og ringetoner på hjemmesiden sin. Syns det var hakket verre enn tøyet jeg hæhæ. Men men,jeg har ihjelhørt de så jeg er lei så EGENTLIG har jeg ikke noe å si her
Milo Minderbinder Skrevet 21. juni 2004 #17 Skrevet 21. juni 2004 et satyrikon-kondom.....de kommer i pakker à tolv, og er utstyrt med - etter fritt valg - kjettingstumper, barberblader (innvendig eller utvendig....ta på deg høvelig beskyttelsesutstyr og vreng etter eget behov), spiker. På alle kondomene, uansett ekstrautsyr, vil det være tredimensjonalt pregede portrettbilder av Vidar Lønn Arnesen. milo
Bokalven Skrevet 22. juni 2004 #18 Skrevet 22. juni 2004 http://shop.nuclearblast.de/artikelbilder/125/125076.jpg Det var det.. De er definitivt sell-out! Tja, jeg er ikke sjokkert. Det er tross alt Dimmu Borgir. De ble jo sell out for en halv evighet siden...
Donnie Darko Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #19 Skrevet 22. juni 2004 Jeg må innrømme at jeg synes det er kult når nye elementer kommer inn, og at jeg ikke er så veldig optatt av at sjangere skal være korrekte i oppsettet, men jeg skjønner poenget ditt. At Dimmu provoserer når de kaller dette for Black metal er greit nok. Jeg har ikke de samme følelsene for BM, i og med at jeg ikke er noen "Old school" BM- fan, men derimot ganske nylig har begynt å inntresere meg for mer ekstreme former for metall. Da er det kanskje lettere å "starte" med Dimmu og bevege seg videre "innover" seinere? Dette kan jeg skjønne.. og det er jo på en måte bra at flere får øynene påå for denne musikken. Neste skritt på veien for deg må bli "Limbonic Art" og albumet " In Abohrrence Dementia"
Bokalven Skrevet 22. juni 2004 #20 Skrevet 22. juni 2004 Dette kan jeg skjønne.. og det er jo på en måte bra at flere får øynene påå for denne musikken. Naa synes jeg uansett ikke at det nyere av Dimmu Borgir har saa mye metal over seg at det gjoer noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå