AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Dere som har profil på Sukker eller andre steder, legger dere kun ut det dere synes er de beste bildene, eller tar dere også med andre mindre bra bilder slik at den dere snakker med ikke får inntrykk av at dere ser bedre ut enn sant er? Anonymous poster hash: 60eb8...a8c
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg la ut begge deler. Profilbildet mitt er pent, de andre bildene er mer vanlig. Anonymous poster hash: 547c2...1cb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er jente som liker å bruke extensions f.eks. Har bilder både med og uten for å vise meg også fra en mer naturlig side Anonymous poster hash: 1495e...782
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har lagt ut bilder av sånn jeg faktisk ser ut. Får kanskje litt mindre oppmerksomhet enn om jeg hadde hatt bare lekre bilder, men tenker litt sånn at de jeg får kontakt med ser på andre ting enn et strøkene utseende. Er jente 33.Anonymous poster hash: 8f02d...8b0
-Missi- Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Når jeg hadde profil der la jeg ut begge deler "fancy" bilder tatt av fotograf kompiser osv og vanlige bilder som viste litt forskjellige sider av meg Viktig å være ærlig og ekte om hvem man er. Det jeg fikk mest noia av der var menn med kun ett bilde av seg, lærte fort at det ikke var noe bra tegn, de uten bilde er bare å glemme for det er en grunn til det og ikke en bra grunn i 99% av tilfellene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå