Gå til innhold

Glemte å stoppe forfall, har betalt i 4 måneder for mye

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Sa opp medlemskapet på det forrige treningssenteret jeg trente på, men glemte å stoppe forfallet.. Har betalt i 4 mnd når jeg ikke en gang har hatt medlemsskap der :P My bad..

Noen som vet om det er mulighet for meg å få tilbakebetalt disse pengene?

Anonymous poster hash: 0cdaa...050
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å ta kontakt med treningssenteret det vel :)

• Liker 2
Skrevet

Ville tatt kontakt med treningssenteret, ja! Har gjort dette selv med mobilabonnement og fagforening, og har fått pengene tilbake begge gangene. Og så vil jeg si takk for påminnelsen, jeg har siste måneden av mitt treningsmedlemsskap nå, og hadde garantert glemt å slette denne avtalen også!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt kontakt med treningssenteret, ja! Har gjort dette selv med mobilabonnement og fagforening, og har fått pengene tilbake begge gangene. Og så vil jeg si takk for påminnelsen, jeg har siste måneden av mitt treningsmedlemsskap nå, og hadde garantert glemt å slette denne avtalen også!

Kontaktet dem tidligere idag, de skulle ordne med tilbakebetaling. Hehe, no problemo mann

AnonymBruker
Skrevet

*kvinne

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man ikke ringer rett til de det gjelder, istedet for å spørre her...

Anonymous poster hash: 8bc99...32d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man ikke ringer rett til de det gjelder, istedet for å spørre her...

Anonymous poster hash: 8bc99...32d

Sorry not sorry :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man ikke ringer rett til de det gjelder, istedet for å spørre her...Anonymous poster hash: 8bc99...32d

Enlig når det gjelder slike enkle ting

Anonymous poster hash: 99d1e...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...