AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 I følge noen artikkler på nettet står det at mange norske menn er dårligere sjekkere og flørtere. De tar ikke så mye iniativ og prøver å smigre. Er for øvrig mann, så det er ingen vits i å bli sint Tror dere alt pratet om å hele tiden skulle ha respekt og slikt, redsel for å få en anmeldelse har gjort mange mer skeptiske til å drive med dette? Vistnok liker de fleste kvinner oppmerksomhet og slikt, og i følge dette forumet og mange andre mangler mange menn noen. Hva med å bli litt flørtete på andre tider enn i fylla? Eller hva tenker dere kvinner og menn? Anonymous poster hash: 1edd5...29a
JamesHardy Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Dem kaller det ikke for bitching uten grunn 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Flørting som kommer spontant kan være en veldig intelligent måte å kommunisere på. Ansiktsuttrykket er naturlig. Men påtvungen og selvlært flørting er utrolig kjedelig da man kan se at noen har lært seg en teknikk. Man ser det på hvordan øynene og munnen beveger seg. Man kan ikke lure andre enn seg selv til syvende og sist. Det beste er om man jobber med seg selv for å ha gode ærlige hensikter. Da vil man merke at livet går så mye bedre. Anonymous poster hash: c9be3...f0f 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er dame og liker egentlig at norske menn er som de er. De har respekt for kvinner, de gjør husarbeid, å jobbe i et miljø med menn går helt fint og jeg liker mine "guttevenner". Det jeg imidlertid reagerer på er at norske menn er litt sånne som ikke vil etablere seg og ikke vil ha familie. Det syns jeg er så rart. Jeg er selv evig singel dame (nå 33 år) og har flere venninner som også går "ubrukte". Det er vel litt rart? Jeg har selv tenkt at sånt hadde ikke gått an i hvilket som helst annet land utenfor Norden. HVa tenker du ts? Anonymous poster hash: 7ef75...ffe 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er dame og liker egentlig at norske menn er som de er. De har respekt for kvinner, de gjør husarbeid, å jobbe i et miljø med menn går helt fint og jeg liker mine "guttevenner". Det jeg imidlertid reagerer på er at norske menn er litt sånne som ikke vil etablere seg og ikke vil ha familie. Det syns jeg er så rart. Jeg er selv evig singel dame (nå 33 år) og har flere venninner som også går "ubrukte". Det er vel litt rart? Jeg har selv tenkt at sånt hadde ikke gått an i hvilket som helst annet land utenfor Norden. HVa tenker du ts? Anonymous poster hash: 7ef75...ffe Javel. Hvor er det dere befinner dere da? Anonymous poster hash: b00df...6da
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 Flørting som kommer spontant kan være en veldig intelligent måte å kommunisere på. Ansiktsuttrykket er naturlig. Anonymous poster hash: c9be3...f0f Ja, men det handler jo ikke om at det ikke er naturlig for dem å flørte. Det er jo bare å gjøre det på en god måte, du trenger heller ikke å lære deg til noe falskt. Bare prøve komme innpå og si noe en kanskje faktisk mener. Det trenger jo ikke å være falskt ..., hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 1edd5...29a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er dame og liker egentlig at norske menn er som de er. De har respekt for kvinner, de gjør husarbeid, å jobbe i et miljø med menn går helt fint og jeg liker mine "guttevenner". Det jeg imidlertid reagerer på er at norske menn er litt sånne som ikke vil etablere seg og ikke vil ha familie. Det syns jeg er så rart. Jeg er selv evig singel dame (nå 33 år) og har flere venninner som også går "ubrukte". Det er vel litt rart? Jeg har selv tenkt at sånt hadde ikke gått an i hvilket som helst annet land utenfor Norden. HVa tenker du ts? Anonymous poster hash: 7ef75...ffe Jeg vet ikke hvordan mange av dem tenker, men jeg tror ikke at så mange ikke ønsker å etablere seg med noen. Kanskje det ikke hadde gått an i andre land utenfor norden, men det handler mest om at alle driver på å jobber så hardt osv. og er ikke så sosiale. Kanskje det er like mye at en ikke gjør seg tilgjengelig Anonymous poster hash: 1edd5...29a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er dame og liker egentlig at norske menn er som de er. De har respekt for kvinner, de gjør husarbeid, å jobbe i et miljø med menn går helt fint og jeg liker mine "guttevenner". Det jeg imidlertid reagerer på er at norske menn er litt sånne som ikke vil etablere seg og ikke vil ha familie. Det syns jeg er så rart. Jeg er selv evig singel dame (nå 33 år) og har flere venninner som også går "ubrukte". Det er vel litt rart? Jeg har selv tenkt at sånt hadde ikke gått an i hvilket som helst annet land utenfor Norden. HVa tenker du ts? Anonymous poster hash: 7ef75...ffe JA enig! Anonymous poster hash: 5db1e...0ce
Jegern Puahate Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Mann >7 prøver å ta kontakt med jenter = Spennende Flørter. Mann <7 prøver å ta kontakt med jenter = Innpåsliten ekling. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Javel. Hvor er det dere befinner dere da? Nå for tiden så jobber jeg og trener en del. Både på egen hånd ute og på senter. Tidligere, da jeg var yngre, var jeg en del på byen, på kafe, pub, blant venner, fester osv men traff aldri noen. Var liksom aldri noen som var interessert bortsett fra menn som skal ha fitte. -Og de får ikke meg. Jeg vet ikke hvordan mange av dem tenker, men jeg tror ikke at så mange ikke ønsker å etablere seg med noen. Kanskje det ikke hadde gått an i andre land utenfor norden, men det handler mest om at alle driver på å jobber så hardt osv. og er ikke så sosiale. Kanskje det er like mye at en ikke gjør seg tilgjengelig På meg virker det som mange menn har sånn etableringsangst. Men kanskje det er fordi de ikke vil ha meg og venninnene mine? Syns det er så synd, livet handler jo på mange måter om å være sammen, få barn og nyte tiden vi har. Istedet sitter så mange, deriblant meg, mye alene og glor i veggen. Jeg jobber mye, men det gjør jo alle? Mann >7 prøver å ta kontakt med jenter = Spennende Flørter. Mann <7 prøver å ta kontakt med jenter = Innpåsliten ekling. Som "bortvalgt" og avvist dame forstår jeg hva det vil si å være ufrivillig alene og ha dårlig selvtillit. Det er så surt, men man kan uansett ikke bestemme hva og hvem andre mennesker skal føle tiltrekning mot. Håper det løser seg for deg før du blir bitter Anonymous poster hash: 7ef75...ffe 1
Jegern Puahate Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Som "bortvalgt" og avvist dame forstår jeg hva det vil si å være ufrivillig alene og ha dårlig selvtillit. Det er så surt, men man kan uansett ikke bestemme hva og hvem andre mennesker skal føle tiltrekning mot. Håper det løser seg for deg før du blir bitter Anonymous poster hash: 7ef75...ffe Jeg er ikke bitter, blir bare litt skuffet og forundret når jeg nøytralt registrerer hva som faktisk skjer på sex-markedet.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er ikke bitter, blir bare litt skuffet og forundret når jeg nøytralt registrerer hva som faktisk skjer på sex-markedet. Hvorfor er du der da? Du vet at mange syntes sexmarkedet er tragisk og ler av de som oppholder seg der? Anonymous poster hash: 8cee1...f3f
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er ikke bitter, blir bare litt skuffet og forundret når jeg nøytralt registrerer hva som faktisk skjer på sex-markedet. De må jo sikte seg inn på riktig del av markedet da... Anonymous poster hash: 5684f...d7f
Sylvari Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er ikke bitter, blir bare litt skuffet og forundret når jeg nøytralt registrerer hva som faktisk skjer på sex-markedet. Dette går begge veier vet du. En mann blir mer sjarmert om en attraktiv kvinne tar kontakt enn en han finner totalt avstøtende. Er bare sånn folk er. Har fått avslag fra menn jeg, uten at jeg hater hele verdens mannfolk av den grunn.
Jegern Puahate Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Hvorfor er du der da? Du vet at mange syntes sexmarkedet er tragisk og ler av de som oppholder seg der? Anonymous poster hash: 8cee1...f3f Det er et primitivt og urettferdig system tildekket med løgner og hykleri der menn blir redusert til patetiske nikkedukker, noen av dem nedverdiger seg til og med til å betale for sex. Alle som har seksualdrift er forøvrig på sex-markedet.
Jegern Puahate Skrevet 19. juni 2014 #16 Skrevet 19. juni 2014 De må jo sikte seg inn på riktig del av markedet da... Anonymous poster hash: 5684f...d7f Så enkelt er det ikke, naturen vil at vi skal gå etter de med best gener.
Jegern Puahate Skrevet 19. juni 2014 #17 Skrevet 19. juni 2014 Dette går begge veier vet du. En mann blir mer sjarmert om en attraktiv kvinne tar kontakt enn en han finner totalt avstøtende. Er bare sånn folk er. Har fått avslag fra menn jeg, uten at jeg hater hele verdens mannfolk av den grunn. Fordi du kan få sex fra 100vis av andre villige karer. Hadde du levd en måned som en mannlig incel hadde fått varige mentale arr.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 19. juni 2014 #18 Skrevet 19. juni 2014 Er vel sjenerte ovenfor kvinner, og da er det nok ikke så lett å flørte så mye
Sylvari Skrevet 19. juni 2014 #19 Skrevet 19. juni 2014 Fordi du kan få sex fra 100vis av andre villige karer. Hadde du levd en måned som en mannlig incel hadde fått varige mentale arr. Er heldigvis menn der ute som ikke baserer selvbildet sitt og livet sitt på hvor mange damer de får pult. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 19. juni 2014 #20 Skrevet 19. juni 2014 I følge noen artikkler på nettet står det at mange norske menn er dårligere sjekkere og flørtere. De tar ikke så mye iniativ og prøver å smigre. Er for øvrig mann, så det er ingen vits i å bli sint Tror dere alt pratet om å hele tiden skulle ha respekt og slikt, redsel for å få en anmeldelse har gjort mange mer skeptiske til å drive med dette? Vistnok liker de fleste kvinner oppmerksomhet og slikt, og i følge dette forumet og mange andre mangler mange menn noen. Hva med å bli litt flørtete på andre tider enn i fylla? Eller hva tenker dere kvinner og menn? Anonymous poster hash: 1edd5...29a Det er ikke så farlig, TS. Du merker fort om kvinnen flørter tilbake, - og er det hun som initierer flørten så by på deg selv slik hun byr på seg selv når hun innleder flørten. En god flørt trenger ikke føre til noe mer enn en veldig hyggelig og leken samtale ved et bord eller ved en bardisk, men det er utrolig koselig og setter begge parter i et strålende humør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå