Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Livmora
Skrevet (endret)

Hvsss

Endret av Livmora
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At forholdet da ikke er seriøst?

• Liker 2
Skrevet

Han vil vel føle seg attraktiv ved å få matcher?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om at en mann i et seriøst forhold har disse appene på sin telefon? :(

Trenger ikke bety noe, kan være han bare er en titter. Men hadde selvsagt blitt litt nervøs om det var min kjæreste som var der.

Anonymous poster hash: 01bd3...ee2

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde syntest det var veldig lite greit om min kjæreste hadde tinder eller noen lignende app/vært medlem på datingsider.

Ville heller ikke selv hatt det, syns det er litt respektløst ovemfor den man er i forhold med.

Endret av pinar
  • Liker 1
Gjest Livmora
Skrevet (endret)

Ve

Endret av Livmora
Gjest Livmora
Skrevet

Veldig vemmelig å vite at han sitter og studerer andre jenter og rater dem.Nå gjorde han meg veldig usikker.

• Liker 1
Gjest Lights
Skrevet

Kan vel være en gammel app han bare ikke har tatt seg bryet med å slette?

Gjest Livmora
Skrevet

Kan vel være en gammel app han bare ikke har tatt seg bryet med å slette?

Vi har vært sammen lenge, og han har aldri skjult telefonen sin på noen måte. Dette er første gang jeg så en varsel fra en av disse appene

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min hadde tinder, og da jeg så at han hadde det en dag så bortforklarte han seg med at det var en kompis av han som hadde vist han dette. Eksen min var ikke noe seriøs type, hadde det ikke blitt slutt så hadde han nok vært utro før eller siden (om han ikke var det mens vi var sammen). I won't accept it no more :) Selvsagt et unntak dersom slike apper blir en intern ting mellom et kjærestepar for å gjøre noe moro sammen, har ei venninne som gjør det med kjæresten sin. Men sånn "solospill" kommer til å gjøre meg meget skeptisk i fremtiden.

Anonymous poster hash: 452a7...a0f
Skrevet

Jeg kjenner til en del forhold hvor en eller begge har tinder - mest på tull i følge dem selv, kanskje fordi de har en intern konkurranse med en kompis om å matche med flest damer eller noe i den dur, men uten at de egentlig prater med folk eller bruker den til noe annet enn å lete opp folk som kanskje er litt rare eller noe.

Men jeg tror uansett ikke at jeg hadde likt at kjæresten min hadde det. Lastet ned appen for å se hva det var og kanskje bla gjennom noen damer på tull: ja. Men ikke ha den liggende på mobilen og sjekke den jevnlig. Jeg vet ikke hvorfor - men det blir som om jeg skulle dratt på byen og pratet med menn hver helg.

Skrevet

Uaktuelt! Det er en sjekkeapp uansett hvordan man vrir og vender på det. Hadde typen hatt det så hadde jeg blitt skikkelig lei meg. Han har heldigvis helt likt syn på det som meg :)

Hvis han rater dem hot og de gjør det samme så kan de chatte sammen. Usj. Du får snakke med han og forklare at det gjør deg usikker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...