AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg sitter nå og ser på en samtale på facebook som pågår nå mellom kjæresten og ex- damen, eller ex "knulle" damen. Han har brukt min pc til facebook og har ikke logget seg av. Jeg benyttet sjansen til å se på facebooken hans fordi han har sendt sex meldinger til flere damer tidligere og vi har hatt et h...... med å bygge opp igjen forholdet. Jeg klarer ikke å stole på han . Denne damen sender han mld, de prater om løst og fast mens han prater med meg også. Hun skriver at hun ikke klarer å glemme han. Han svarer litt avvisende, men så skrive han plutselig "det hadde vært godt med litt "Kari" suging nå"... Så sender de litt mld om hvor godt det var når de hadde sex osv...hva skal jeg gjøre? skjelver helt sinnsykt her.,.hjelp :-( Er dette ok på noe måte? kødd? åh :-( Anonymous poster hash: 504aa...ed2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Er ikke noe annet å si enn at du må kvitte deg med denne grisen.. Anonymous poster hash: 5bfe3...32c 5
Gjest lipgloss Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 nei det er ikke greit,enkelt og greit,kvitt deg med han,selv om det gjør innmari vondt
Gjest Lights Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 skriv i samtalen "Når var sist vi hadde sex igjen? Dette er helt jævlig altså, men jeg har seriøst fått HIV. Det kan hende du må teste deg" 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 "Når var sist vi hadde sex igjen? Dette er helt jævlig altså, men jeg har seriøst fått HIV. Det kan hende du må teste deg" Hahaha, fantastisk Anonymous poster hash: 5bfe3...32c 3
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Så vondt å være vitne til. Du kan ikke godta dette. Dere har brukt masse tid og jobb for å bygge opp tillit. Så er han så upålitelig likevel. Drittsekk egentlig.
sophh Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Æsj, for en kvalm fyr. Håper ikke du faller for en eventuell unnskyldning igjen, du fortjener mye bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 TS...Jeg ringer han og han er HELT fnisete, høres rar ut, nesten full. Men jeg vet at han ikke er det, det er vel fordi han ble nervøs..jeg klarer å holde meg rolig. Men når vi legger på fortsetter de å skrive sexprat og hun skriver "ikke lås døra". ;-) Jeg ringer han opp igjen og sier at jeg vil komme der for å sove bare for å høre hva han sier. Bare kom sier han og vi legger på. Så skriver han til hun: IKKE send flere meldinger no, hun er jaggu på vei hit. Seriøst, ikke mer skriving. Hun svarer "hehe :P" Dette er en dame jeg har hilst på flere ganger fordi hun vanker i samme miljø som han. Jeg er fysisk dårlig. Og skal på ferie om en uke. Fy f :-( Anonymous poster hash: 504aa...ed2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Jeg skriver også mens de holder på at jeg håper at jeg nå kan stole på han på facebook. Bare for å teste svaret. Han skriver selvsagt og sier at han håper det samme ang. meg. Hvordan er det mulig?? Anonymous poster hash: 504aa...ed2
Gjest Lights Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Han må jo være stokk dum om han ikke skjønner at du allerede vet hva som foregår sånn som du holder på nå. Er du et lite troll kanskje?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Han må jo være stokk dum om han ikke skjønner at du allerede vet hva som foregår sånn som du holder på nå. Er du et lite troll kanskje? Overhode ikke, det er helt seriøst!! Ser at det høres helt sykt ut.. Anonymous poster hash: 504aa...ed2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #13 Skrevet 18. juni 2014 Han virker ... mindre smart, han der. Anonymous poster hash: 5bfe3...32c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #14 Skrevet 18. juni 2014 Hvordan går det ts?Anonymous poster hash: 46805...082
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #15 Skrevet 18. juni 2014 Hvordan går det ts?Anonymous poster hash: 46805...082 TS her..Ikke så bra. Ligger her og gråter. Jeg VET at denne damen ikke var interessant for han på andre måter enn sex. Hun er ti år eldre enn han. Jeg er sikker helt idiotisk nå, men det er bare kaos "oppi der", sist gang dette skjedde gråt jeg og skjelte han ut som bare det. Nå er det slik at jeg nesten tenker at vi skal gjennomføre ferien, vi har barn (ikke felles) som gleder seg stort og alt er bestilt. Og jeg kan ikke dra uten han da det er hans bil vi skal bruke, hans fordelskort til hotell osv. Min er på verksted. To dager etter vi kommer hjem skal vi i bryllup til broren min. Jeg blir gal. Kanskje jeg skal gjennomføre ferien for barnas skyld og "avsløre han" når vi kommer hjem? men da kommer jeg til å ha det helt for jævlig i bryllupet. Er klar over hvor dumt alt dette høres ut, men jeg klarer ikke å tenker klart. Gjør jeg det slutt nå ødelegger det hele sommeren for meg. Anonymous poster hash: 504aa...ed2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #16 Skrevet 18. juni 2014 Tenk deg nå heller hvordan det vil være å dra på ferie med denne mannen? Ha an kyss deg, le med deg, holde rundt deg når du vet alt dette. Vil ikke det være mer ødeleggende for psyken din ? Forstår du er i tvil, dette er vondt. Men ikke verdt det. Avlys og prøv å finn på noe annet med barna. Vet d ikke er så lett altså, men det blir nok dårlig stemning uansettAnonymous poster hash: 5c0b4...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #17 Skrevet 18. juni 2014 Nei, dette er ikke okey. Det er klingende klart i fra alle. Anonymous poster hash: 4f3a1...ec7
Gjest Pheel Skrevet 18. juni 2014 #18 Skrevet 18. juni 2014 Det må jo være du som har oppdrettet denne tråden tidligere: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=845042 Hvorfor lager du en ny en, med bare en litt annen historie? Beklager om det ikke skulle være deg, men litt rart med nærmest identisk historie samt at dere skriver helt likt, og da med noen like særegenheter.
dillyduzit Skrevet 18. juni 2014 #19 Skrevet 18. juni 2014 Tenk deg nå heller hvordan det vil være å dra på ferie med denne mannen? Ha an kyss deg, le med deg, holde rundt deg når du vet alt dette. Vil ikke det være mer ødeleggende for psyken din ? Forstår du er i tvil, dette er vondt. Men ikke verdt det. Avlys og prøv å finn på noe annet med barna. Vet d ikke er så lett altså, men det blir nok dårlig stemning uansettAnonymous poster hash: 5c0b4...5a5 Enig. TS, en dag kommer du hjem og da har det allerede skjedd. Hva er best, å gå nå eller å vente til det faktisk har skjedd? Jeg unner ingen situasjonen du er i.
JamesHardy Skrevet 18. juni 2014 #20 Skrevet 18. juni 2014 Du vet hvem han er og hva han har gjort. Å spille spill som dette og prøve å lure ting frem er bare din måte å drive skjult manipulasjon bak ryggen hans. Ingen av dere er ærlige med hverandre og det er ingen tillit i forholdet. Om du blir, så kan du belage deg på mer av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå