Gå til innhold

Hva ønsker han fra meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har smått begynt å treffe en fyr, men er overhodet ikke klar for forpliktelser av noe slag, dette har jeg fortalt han. Er på vei ut av en ganske langvarig relasjon/forhold, dvs. jeg er ute av det på papiret, men hodet henger litt igjen. Han var sannsynligvis ganske utro, men utro eller ikke så var det uansett en rekke løgner og tillitsbrudd inne i bildet- jeg kan ikke ta mer dritt.

Vel, han her jeg treffer nå er en super type, smart og deilig og you name it. Men jeg er jo ikke klar for annet enn uforpliktende moro. Han sier han er der selv, men jeg lurer på hvor 'på' en semi-interessert mann orker å være? Han er ganske 'på' nemlig, med sms'er, telefoner, han savner meg, gjør mye for å legge til rette for at vi skal kunne treffes (vi jobber begge mye og jeg har et barn), han virker veldig interessert...jeg er ikke redd for å bli playet- tvert i mot er jeg redd for at han skal ønske mer enn jeg er i stand til å gi, i hvertfall på nåværende tidspunkt.

Hvor intens er det normalt at en ff er?

Jeg er så flat følelsesmessig, dessuten vet jeg ikke om jeg noensinne vil tørre/orke/gidde å åpne opp igjen 100% for en mann. Jeg får en del tilbud (irl og edru, sjekker ikke på nett og er sjelden ute), men jeg er skikkelig brent.

Anonymous poster hash: 25c58...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil ha noe uforpliktende som du sier du vil så hadde du neppe spekulert i hans oppførsel. Den er ikke viktig i et puleforhold

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er logikken her, apehjerne? (Kledelig navn)

Jeg undrer meg fordi jeg virkelig ikke orker noe drama nå, hvis han er Intr i mer, så orker ikke jeg fortsette greien.

Dessuten ba jeg ikke om en evaluering av egne følelser, jeg vet eksakt hvor jeg står hen.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er umulig å avgjøre om han er interessert i noe mer eller ikke ut fra hva du skriver i åpningsinnlegget.

Anonymous poster hash: 309af...b03
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva mer jeg kan si, han er bare mer intens enn hva jeg trodde en vanlig ff er. Han vil ta meg med på forskjellige greier, ringer flere ganger om dagen, mye meldinger, komplimenter, han jobber hardt for at vi skal få til å treffes, kommer til meg med mat og greier når jeg er syk.. Han har en hale av damer etter seg, men prioriterer kun meg (er mitt inntrykk) når han har ledig tid. Har han ikke ledig tid, så skaper han seg ledig tid..

Jeg tror på ingen måte at han er forelsket, men litt uerfaren som jeg er i dateverden pga mange år i forhold, så lurer jeg på om han kan ha ønsker om mer enn bare en ff-relasjon..eller om dette er vanlig oppførsel i et sånt 'forhold'.

Skrevet

Høres litt vel ivrig til å være ff. Har selv en ff, og vi meldes stort sett bare når en av oss vil ha sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva mer jeg kan si, han er bare mer intens enn hva jeg trodde en vanlig ff er. Han vil ta meg med på forskjellige greier, ringer flere ganger om dagen, mye meldinger, komplimenter, han jobber hardt for at vi skal få til å treffes, kommer til meg med mat og greier når jeg er syk.. Han har en hale av damer etter seg, men prioriterer kun meg (er mitt inntrykk) når han har ledig tid. Har han ikke ledig tid, så skaper han seg ledig tid..

Jeg tror på ingen måte at han er forelsket, men litt uerfaren som jeg er i dateverden pga mange år i forhold, så lurer jeg på om han kan ha ønsker om mer enn bare en ff-relasjon..eller om dette er vanlig oppførsel i et sånt 'forhold'.

Kan jeg spørre hvor lenge dere har holdt på? Er han akuratt blitt 31? :P

Anonymous poster hash: 74bdb...153

Skrevet

Dette viser at du har mye omtanke og omsorg for andre mennesker :) Du er redd for å ikke kunne gjengjelde følelsene hans, men kjære deg, det er IKKE ditt ansvar!

Så lenge du har fortalt han hvor du står, så er det ikke ditt ansvar å skjerme hans følelser. Han er voksen nok til å vite hva han begir seg ut på og kan ta ansvar for sine egne avgjørelser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...