AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Har møtt på ei alenemamma som jeg liker som jeg har datet en gang, men har ikke datet en alenemamma før. Vi er begge 30 år og hun har et barn på 4 år. Hun har jo et stort ansvar hjemme og kan feks ikke overnatte hos meg e.l. Litt kjipt det da jeg liker å pule hele natta når jeg har ny dame. Hva gjør man her? Andre problemer jeg må være obs på som kan oppstå og hvordan kan jeg løse de? Anonymous poster hash: fbadf...e46
Betasuppe Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Hvordan er du i forhold til ungen? Har du møtt ungen? Du må tenke på dette hvis du blir seriøs. Ser du på ungen som en belastning og noe som er i veien for sexen? Hva er motivet for å være sammen med dama?
Gjest Lights Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Litt kjipt det da jeg liker å pule hele natta når jeg har ny dame.Anonymous poster hash: fbadf...e46 Liker at du presiserer dette.
furks Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Klart det er større utfordringer når man er alenemamma, og når man dater en alenemamma. Men om du vil ha HENNE, så ser jeg ikke problemet. Hun har vel noen som kan passe barnet av og til? Barnefaren har kanskje samvær? Ingenting er verre enn at mannfolk får kalde føtter etter noen måneder fordi man har barn. Da er det like greit å legge alle kortene på bordet med en gang, og si at du er usikker. Snakk sammen om det. Men ser uansett ikke at barnet skal være noen hindring. Har selv to barn, og de sover hele natten, så er ikke vanskelig å få til nattlige aktiviteter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er alenemamma med en gutt på to år. Om jeg møtte en ny hadde det tatt tid før han fikk møte sønnen min. Og overnatting hadde vært laaaaaangt frem i tid, pga jeg ikke vil utsette barner mitt for usikkerhet og forvirring med overnattingsgjester som tilfeldigvis sover i mammas seng. Barn (i alle aldre) har en tendens til å komme krypende oppi sengen til foreldrene iløpet av natta. Sex kan man ha når som helst på døgnet. Være våken hele natten er by-gones for en alenemor som må opp 07.00 å være fresh og klar for dagen med småen Anonymous poster hash: 68976...b48 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå