AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Flere som sliter med munnsår/forskjølelsessår ved stress,soling osv? Trenger tips for å forebygge feks,vet det finnes mange tips. Ikke akkurat lekkert å gå rundt med de stygge sårene:/Anonymous poster hash: 464d3...3e2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg har dette hele tiden, fikk det da jeg var liten (herpes). Sannsynligvis dukker dette opp igjen og igjen for resten av livet, og det finnes ikke noe behandling for dette annet enn virusdrepende midler som Antix osv, da tar du det på mens du kjenner at det prikker (som oftest kjenner jeg ikke at det prikker før det kommer). Ellers er det aller beste å bruke leppepomade hele tiden for å fukte leppene, dette kan virke forebyggende (funker på meg) og det virker lindrende på allerede oppståtte munnsår . Og jeg låner aldri bort lypsyl, drikkeflasker og lignende til annet enn kjæreste, da dette kan fremkalle munnsår dersom vedkommende som "låner" også har herpes, eller andre kan bli smittet av herpes fra deg. Herpes er kronisk og man har det hele tiden i kroppen selvom det ikke er sår der. Råder deg til å lese deg litt opp på herpes så finner du kanskje ut mer Anonymous poster hash: 514aa...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå