Gå til innhold

Hvordan få han besatt av meg igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er en fyr jeg har kjent i 2-3 år, vi har også masse felles venner og er ofte på samme fester osv. For 2 år siden hadde vi sex for første gang, og etter det snakket han veldig mye med meg (omtrent hver dag). Han brukte broren min som en unnskylding til å komme på besøk (de var gode venner da) og var her flere ganger i uka. Han ringte meg, sendte meg meldinger osv og var veldig "på" og interessert. Jeg likte han og oppmerksomheten han ga meg veldig godt. Det var alltid han som innledet til en samtale, noe som fikk meg til å føle meg enda mer spesiell. Dette førte til at vi hadde sex to ganger til.

Alt dette resulterte til at jeg til slutt fikk følelser for han og klarte å rote det til ved å bry meg for mye, og jeg tror jeg "skremte" han litt. Jeg kjelte han ut på en fest pga han ikke hadde snakket med meg på flere uker, og etter det var han ikke like ivrig, selv om han snakket med meg av og til fortsatt. Her begynte jeg å starte samtalene også.

Vi har alltid kun vært venner, og det hele tok slutt da jeg fikk meg kjæreste ifjor. Det var helt greit for meg og jeg tenkte sjeldent på han, fordi jeg hadde det veldig bra med min daværende kjæreste.

Nå er det slutt med eksen, og jeg og **** har fått kontakten igjen. Vi har hatt sex flere ganger. Men han gir meg ikke like mye som før. Jeg lengter etter mer. Han sender meg sjeldent meldinger, det er bare når vi møtes på fester at det ender opp med at vi kommer i prat og at jeg blir med han hjem osv. Han er veldig "av og på", jeg vet liksom aldri når jeg hører noe fra han igjen. Når jeg sender meldinger svarer han jo selvfølgelig, men det er akkurat som at han ikke LIKER meg like godt nå som jeg har gjort det veldig klart for han at jeg kun vil ha sex og ikke har følelser for han lenger. Han gir meg sex, og det er det. Sannheten er at jeg TROR at jeg har litt følelser for han, og at de aldri ble helt borte. Jeg har ikke følelser for han på det stadiet at jeg ser for meg et forhold med gutten, men jeg er bare avhengig av oppmerksomheten hans. Jeg blir også eiesjuk når jeg ser han prater med andre jenter osv.

Når vi har sex så koser vi også alltid, han holder rundt meg, stryker på meg osv. og jeg liker det veldig godt, at det ikke bare er "ut,inn,stikk" liksom. Vi sover sammen etterpå feks. Men så hører jeg ikke noe fra han på flere dager/uker etter det. Og da er det som regel bare "skjer?" osv. Jeg tror grunnen til at jeg (tror) at jeg har følelser for han er at han er så "hard to get" mot meg. Han er en ganske sånn "driter-i-alt"-gutt og som gjør akkurat det han vil, så jeg tror ikke at han er hard to get mot meg bevisst. Men han vet jo allerede hvor han har meg, og at han kan få meg når som helst. Føler at han tar meg for gitt, så jeg har bestemt meg for å ikke ta kontakt med meg før han tar kontakt med meg nå, og la han kjempe litt for oppmerksomheten min.

Det jeg lurer på er om dere har noen tips til hvordan jeg kan oppføre meg mot han ellers, sånn på fester osv, for at han skal ville snakke med meg mer, slik som før. Det virker som at det funker å ignore han litt, da kommer han løpende. Men noe annet? Snakke med kompisene hans? Gjøre han sjalu? Jeg vil virke mystisk for han. Jeg kommer ikke til å fortelle han at jeg tror at jeg har følelser for han. Jeg vil få han til å lure på om jeg har det, uten at jeg gir FOR mye. Jeg har gitt han så mye nå. Er så desperat haha, det er en kamp hver dag å ikke kontakte han. Spesielt vanskelig når han ikke tar kontakt med meg også, men jeg vet jo at plutselig så snakker han med meg. Tenker på han hele tiden og vil ha sex med han hele tiden. Han kan få meg hvor som helst, når som helst. Han benytter ikke det, og det er det som får meg til å føle meg helt elendig.

Endret av bitchstolemyname
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Med den historien, hvorfor skulle han ha tro på at du vil ha han og bare han? Han ser nok på seg selv som en rebound og behandler deg deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...