AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Bestevenninna mi som ringer meg hver kveld for å høre hvordan jeg har det og som virkelig ER der for meg gjennom tykt og tynt. Helsesøsteren min som jeg hadde i år som har stilt opp for meg til de grader, forstått meg, lyttet til meg og hjulpet meg. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg, rett og slett! Læreren min på ungdomsskolen som virkelig fikk meg til å vise hva jeg var god for og hadde tro på meg. Skulle ønske alle fikk oppleve en slik lærer som han, for de er verdt gull. Denne læreren fikk tårer i øynene da jeg fikk 6 på muntlig eksamen. Du har betydd mye for meg, og jeg skulle faktisk ønske at du fortsatt var i livet mitt på en eller annen måte selv om jeg ikke har sett deg på ett år. Kjæresten min for at han rett og slett er fantastisk! Du gir meg så mye hver eneste dag, og støtter meg som ingen andre har gjort. Du fortjener alt godt her i verden og jeg elsker deg! Bestemor for at du viser den omsorgen for meg som foreldrene mine ikke gir meg. Jeg setter så stor pris på deg, jeg kunne ikke vært heldigere med bestemora mi. Tusen takk til alle som har støttet, lyttet og stilt opp! Dere betyr alt for meg<3 jeg er så takknemlig hver eneste dag. Følte bare for å få ut dette.. Anonymous poster hash: df699...4b4 4
Cathrine88 Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Hyggelig å lese, men jeg håper du sier det til dem, i tillegg til å skrive det her. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Hyggelig å lese, men jeg håper du sier det til dem, i tillegg til å skrive det her. Tusen takk! Har aldri helt fått sagt det til læreren min, men tror han vet det. Ga han en stor bukett med roser siste skoledag. Sørger for at kjæresten min og bestevenninna mi vet det til enhver tid..:-) TSAnonymous poster hash: df699...4b4 1
Cathrine88 Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Tusen takk! Har aldri helt fått sagt det til læreren min, men tror han vet det. Ga han en stor bukett med roser siste skoledag. Sørger for at kjæresten min og bestevenninna mi vet det til enhver tid..:-) TSAnonymous poster hash: df699...4b4 Ja, da vet han det helt sikkert! Og det høres ut som om du er en like god kjæreste og bestevenninne som du synes at de er.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Ja, da vet han det helt sikkert! Og det høres ut som om du er en like god kjæreste og bestevenninne som du synes at de er. Utrolig koselig å høre! Varmet er lite hjerte på en onsdagskvelden..:-) TSAnonymous poster hash: df699...4b4
Gjest Jumo Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Elsker folk som er takknemlige for de rundt seg som bryr seg. Du virker som en bra person, og er sikker på at de setter like mye pris på deg som du gjør på dem! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Elsker folk som er takknemlige for de rundt seg som bryr seg. Du virker som en bra person, og er sikker på at de setter like mye pris på deg som du gjør på dem! Veldig koselig å høre! tusen takk! TSAnonymous poster hash: df699...4b4
Gjest Lights Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Følte bare for å få ut dette..Anonymous poster hash: df699...4b4 Nå føler jeg for å få ut noe også, men da det er like irrelevant for brukerne her inne som teksten din så går jeg heller på dass enn å smøre det utover her.
Jolene Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Nå føler jeg for å få ut noe også, men da det er like irrelevant for brukerne her inne som teksten din så går jeg heller på dass enn å smøre det utover her. For en idiot du er!!! Til TS: Nydelig skrevet!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Nå føler jeg for å få ut noe også, men da det er like irrelevant for brukerne her inne som teksten din så går jeg heller på dass enn å smøre det utover her. Går på dass nå for så å tørke meg med meningen din i ræva:)Anonymous poster hash: df699...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 For en idiot du er!!! Til TS: Nydelig skrevet! Tusen takk!<3Anonymous poster hash: df699...4b4
King in the North Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 HAHAHAHAHAHA fine Går på dass nå for så å tørke meg med meningen din i ræva:)Anonymous poster hash: df699...4b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå