Gå til innhold

Det sies at han var utro - hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, alle KG-ere!

Søker til dere for å prøve å få litt tips til å komme meg igjennom dette her, og hva jeg eventuelt bør gjøre..

Det har seg sånn at jeg og sambo var på fest i helga, og der fikk jeg høre at min sambo hadde skrevet diverse meldinger til ei annen jente. Jeg vet det er helt på trynet med tanke på alkoholinntaket, men jeg oppsøkte denne jenta som han visstnok skulle skrevet med og snakket med henne. Hun fortalte at sambo hadde skrevet litt av hvert til henne, ting man ikke skal skrive til andre når man har kjæreste. Hun fortalte også at en annen venninne av dem hadde fortalt at hun hadde hatt sex med sambo en kveld jeg hadde vært på jobb, visstnok under et halvt år siden.

Sambo nekter jo selvfølgelig på alt dette, men siden dette er ting jeg absolutt ikke vil høre, er jeg jo nå veldig skeptisk og vet egentlig ikke hva jeg skal tro.

Og denne lille gjengen det er snakk om, er jo ikke de som er de lureste, om jeg kan si det sånn. Og helt ærlig, noe jeg har hørt flere har sagt, så ser disse jentene som sambo skulle ha skrevet/drevet med ut som noen menn, rett og slett. Mannlige trekk i fjeset, huffameg.

Jeg sier ikke jeg tror mer på den ene eller den andre her, føler jeg står i "ingenmannsland", og ikke hvilken side jeg skal ta..

Men siden jeg og sambo har prøvd i et halvår å bli gravide, synes jeg dette er noe som må graves litt mere i. Aldri i verden om jeg vil ha unge med en som kan finne på å gå bak ryggen på meg, men jeg vil heller finne ut av dette før jeg tar min siste avgjørelse, om dere skjønner.

Hadde det vært feil av meg å skrive en melding til dette trollet som sier hun har besøkt sambo, eller blir dette feil? Kommer hun til å være ærlig, liksom?

Huff, jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg tom i hele meg, her jeg sitter. Usikker på alt.

Beklager for langt, og sikkert rotete, innlegg, men følte jeg måtte få det ut til noen..

Anonymous poster hash: 04f64...b7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde spurt om å få se de her meldingene som ble sendt. Jeg synes å sende slikt er indikasjon på at oppmerksomheten hans ikke er der den burde være.

Jeg hadde ivertfall ikke blitt gravid opp i alt dette. Det fortjener ikke en uskyldig baby å bli født inn i.

Anonymous poster hash: 68527...c9d

• Liker 6
Skrevet

Du får inget ærlig svar. Hun er bitter for at du har han. Let it go. Du har ingen garanti for at han aldri kommer til å være utro uansett om han allerede har vært utro eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, uansett hvor lite smarte de er, uansett hvor mandige trekk de har, så var de altså mer enn bra nok for mannen i ditt liv.

Anonymous poster hash: 71fea...222
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med mandige trekk??

Anonymous poster hash: 6d56a...c3d
  • Liker 3
Skrevet

Fikk du se meldingene som mannen din liksom har sendt denne jenta da? For uten de vet jeg ikke hva jeg ville ha trodd.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hei, alle KG-ere!

Søker til dere for å prøve å få litt tips til å komme meg igjennom dette her, og hva jeg eventuelt bør gjøre..

Det har seg sånn at jeg og sambo var på fest i helga, og der fikk jeg høre at min sambo hadde skrevet diverse meldinger til ei annen jente. Jeg vet det er helt på trynet med tanke på alkoholinntaket, men jeg oppsøkte denne jenta som han visstnok skulle skrevet med og snakket med henne. Hun fortalte at sambo hadde skrevet litt av hvert til henne, ting man ikke skal skrive til andre når man har kjæreste. Hun fortalte også at en annen venninne av dem hadde fortalt at hun hadde hatt sex med sambo en kveld jeg hadde vært på jobb, visstnok under et halvt år siden.

Sambo nekter jo selvfølgelig på alt dette, men siden dette er ting jeg absolutt ikke vil høre, er jeg jo nå veldig skeptisk og vet egentlig ikke hva jeg skal tro.

Og denne lille gjengen det er snakk om, er jo ikke de som er de lureste, om jeg kan si det sånn. Og helt ærlig, noe jeg har hørt flere har sagt, så ser disse jentene som sambo skulle ha skrevet/drevet med ut som noen menn, rett og slett. Mannlige trekk i fjeset, huffameg.

Jeg sier ikke jeg tror mer på den ene eller den andre her, føler jeg står i "ingenmannsland", og ikke hvilken side jeg skal ta..

Men siden jeg og sambo har prøvd i et halvår å bli gravide, synes jeg dette er noe som må graves litt mere i. Aldri i verden om jeg vil ha unge med en som kan finne på å gå bak ryggen på meg, men jeg vil heller finne ut av dette før jeg tar min siste avgjørelse, om dere skjønner.

Hadde det vært feil av meg å skrive en melding til dette trollet som sier hun har besøkt sambo, eller blir dette feil? Kommer hun til å være ærlig, liksom?

Huff, jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg tom i hele meg, her jeg sitter. Usikker på alt.

Beklager for langt, og sikkert rotete, innlegg, men følte jeg måtte få det ut til noen..

Selv om du påstår at disse jentene ikke er av de lureste,så tviler jeg på at noen juger på seg slikt som den jenta gjorde da du konfronterte henne. Hvis hun ville pröve å ödelegge for dere ,hadde du ikke trengt å gå till henne. Sorry,men tror samboeren din er skyldig!

Skrevet

Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg nok først snakket med jenta du snakket med på festen. Spør om hun har meldingene han skal ha sendt henne. Spør så om hun vet når han og den andre jenta hadde sex. Hvordan fikk hun vite det, verbalt eller over sms? Stemmer det overens med en dag du var på jobb?

Så ville jeg snakket med jenta han skal ha hatt sex med. Om du vet hvor hun bor og hun bor alene, hadde nok jeg tatt en tur innom. Spurt om dere kunne snakket litt og vært ærlig. Presisere at du ikke er sint på henne, men trenger å vite sannheten. Fortell hva du har hørt og se om det stemmer.

Om mannen din har gjort dette her bak ryggen din, så kan han ha vært utspekulert nok til å be sexpartneren om å holde tett. Derfor ville jeg møtt opp personlig og overrasket henne litt. Da er nok sjansen større for å få frem sannheten. Det er i allefall (desverre) min tidligere smertelige erfaring i akkurat samme situasjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg nok først snakket med jenta du snakket med på festen. Spør om hun har meldingene han skal ha sendt henne. Spør så om hun vet når han og den andre jenta hadde sex. Hvordan fikk hun vite det, verbalt eller over sms? Stemmer det overens med en dag du var på jobb?

Så ville jeg snakket med jenta han skal ha hatt sex med. Om du vet hvor hun bor og hun bor alene, hadde nok jeg tatt en tur innom. Spurt om dere kunne snakket litt og vært ærlig. Presisere at du ikke er sint på henne, men trenger å vite sannheten. Fortell hva du har hørt og se om det stemmer.

Om mannen din har gjort dette her bak ryggen din, så kan han ha vært utspekulert nok til å be sexpartneren om å holde tett. Derfor ville jeg møtt opp personlig og overrasket henne litt. Da er nok sjansen større for å få frem sannheten. Det er i allefall (desverre) min tidligere smertelige erfaring i akkurat samme situasjon.

Tusen takk for svar, alle!

Når jeg snakket med denna jenta i helga, sa hun selv hun ikke hadde noen meldinger som kunne bevise dette, så tror ikke hun har det nå heller. Men ifølge eksen/kjæresten hun har, så har han fortalt selv at denne jenta ikke er helt god, overdramatisk og kanskje litt "høy på seg selv". Ikke at det skal ha noe å si, men..

Når det gjelder den jenta han skal ha hatt sex med, så vet jeg hvor hun bor. Men er stygt redd for at det er sammen med mamma og pappa.. Slik jeg forsto det, så hadde denne jenta sagt det verbalt mens hun og et par andre satt å drakk kaffe.

Sambo blokkerte all kontakt med disse menneskene etter at jeg tok det opp, så det selv. Gikk gjennom tlf-nummer, og det var heller ingen nr der som hører til noen av dem.

Det som er helt forjævelig med dette her, er at sambo har siden dag 1 sagt han ikke ville være utro, da han vet hvordan det er. Eksen hans var utro gjennom deres forhold, som førte til at han nå har barnet sitt 50/50.

Hvorfor vil han da planlegge å få barn med meg, om det er sånn han har tenkt å drive? Og ikke vil ha flere barn "på bygda", som han sier..?

Huff, klarer ikke slutte å tenke på det. Er så på jordet forvirra.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du se meldingene som mannen din liksom har sendt denne jenta da? For uten de vet jeg ikke hva jeg ville ha trodd.

Nei, fikk ikke sett dem. Som hun sa, hadde hun ikke meldingene som kunne bevise dette.

Ts

Skrevet

Grav så mye du kan, hør på alle unnskyldningene og beskyldningene. Henger de på greip?

Var i helt lik situasjon som deg, jeg gjorde det dumme å tro på disse ryktene og bli sint på typen. Etter mye graving og frustrasjon, innrømmet de at det var løgn.

Så se an budbringerene og se over informasjonen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grav så mye du kan, hør på alle unnskyldningene og beskyldningene. Henger de på greip?

Var i helt lik situasjon som deg, jeg gjorde det dumme å tro på disse ryktene og bli sint på typen. Etter mye graving og frustrasjon, innrømmet de at det var løgn.

Så se an budbringerene og se over informasjonen..

Det er akkurat det jeg gjør, ser an det hele. I det ene øyeblikket vil jeg tro på typen, mens i det andre har jeg mest lyst til å pakke å reise fra alt. Det er så vanskelig!

Hvordan gikk du frem med det hele? Konfronterte du disse ryktesprederne? Gjorde du det face to face, eller skrev dere meldinger? Fant du ut hvorfor dem kom med sånne løgner?

Huff, for noen fæle mennesker det finnes i verden!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme, ei venninne av min daværende kjæreste som.memte min kjæreste Hade vært utro mot meg, med henne. Dette var tidlig i forholdet.

Jeger ganske naiv sånn sett, så jeg tenkte jo selvfølgelig at det var sant, da folk ikke går rundt og sier sånn uten videre.

Enden på visa?

Det ble et helvete og vi slo opp. Senere hørte jeg igjen av en felles venn at hun hadde innrømt på fylla at hun hadde løyet til meg, for å få meg unna sånn at hun kunne prøve seg.

Så ja, noen ganger er det greit å ikke tro alt folk sier. Det gjelder begge veier...

Anonymous poster hash: 07c9f...678

Skrevet (endret)

Det er akkurat det jeg gjør, ser an det hele. I det ene øyeblikket vil jeg tro på typen, mens i det andre har jeg mest lyst til å pakke å reise fra alt. Det er så vanskelig!

Hvordan gikk du frem med det hele? Konfronterte du disse ryktesprederne? Gjorde du det face to face, eller skrev dere meldinger? Fant du ut hvorfor dem kom med sånne løgner?

Huff, for noen fæle mennesker det finnes i verden!

Ts

Først konfronterte jeg typen (på en dum måte), så konfronterte jeg ryktespreder1 som skyldte på dama si, så konfronterte typen min henne og hun skyldte da på typen sin igjen.. Haha. De ble så uvenner og slo opp faktisk. Han gutten greide ikke stå for en dritt av hva han hadde sagt og krøp etter hvert til korset og ringte typen min for å beklage seg.

Og du skulle hørt hvor overbevisende han var altså, makan til løgner. Grunnen bak dette var at han var sjalu på typen min siden damen hans hadde sagt han var kjekk. To dophuer begge to, nå er de sammen igjen

Konfronterte han først face to face, ettetsjekket informasjonen han hadde gitt på facebookmeldinger. Skikkelig detektiv ;) karma kom å tok de begge

Endret av Kolibrii
Skrevet

Okei. Steg 2 for meg da hadde vært å sette meg ned med typen, si at jeg ikke skal bli sint hvis det er sant, men trenger sannheten. Analyser reaksjonene hans, hva han sier, hvordan han oppfører seg... Kan det se ut til at han har dårlig samvittighet, kvier seg eller kanskje bruker angrep som beste forsvar..? Forklarer han seg godt, virker troverdig og oppriktig, gjør en reell innsats for å forklare hva som egentlig har skjedd og kjemper for deg?

Stol på magefølelsen din :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver. Har selv vært det "trollet" som har mottatt sms fra en fyr som er i ett forhold, og som venter barn. Dama er i ferd med å få vite om det, så blir spennende å se hva jeg må hanskes med da. Heldigvis har jeg alt på mitt tørre og står klar til å svare på spørsmål om hun har noen.

Men ang. at typen din trolig har hatt sex med ei jente, er enda verre. Det kan ingen av de forsvare. Det kan kun bekreftes, og legges bak deg. Men ville absolutt konfrontert jenta å funnet ut av det.

Anonymous poster hash: ba0a6...387

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Steg 2 for meg da hadde vært å sette meg ned med typen, si at jeg ikke skal bli sint hvis det er sant, men trenger sannheten. Analyser reaksjonene hans, hva han sier, hvordan han oppfører seg... Kan det se ut til at han har dårlig samvittighet, kvier seg eller kanskje bruker angrep som beste forsvar..? Forklarer han seg godt, virker troverdig og oppriktig, gjør en reell innsats for å forklare hva som egentlig har skjedd og kjemper for deg?

Stol på magefølelsen din :)

Han gjør nok en innsats når han skal forklare seg, og mye av det han sier virker til å væra sant også, men man har jo aldri noen garanti for noe av det.

Mulig han kjemper litt mer for meg også, så jeg er spent på å se hvor lenge det varer.

Jeg har sagt til han at om jeg hører mer av sånne ting som dette igjen, gidder jeg ikke mer. Det går jo utover følelsene mine for ham også, om jeg kan stole på ham. Og om han virkelig vil være sammen med meg, eller om han vil ha i pose og sekk.

Så mange tanker, så lite man får gjort..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen...

Nå er det ikke mange kveldene siden vi satt her i sofaen da det tikker inn ei melding fra en helt annen jente (som selv har kjæreste)..

Hun skrev ikke noe farlig av betydning, men var mer et svar på noe samboer hadde skrevet til henne.. Men hva han hadde skrevet, vites ikke. I følge han, "husker" han ikke eller så "vet" han ikke hva hun svarte på..

Han ble veldig rar når han fikk den meldingen, og uheldigvis for han, satt jeg jo rett ved siden av sånn at jeg så det. Han ville heller ikke skrive en melding for å høre hva hun hadde svart på. Og rev telefonen ut av henda mine, når jeg sa jeg kunne gjøre det (med hans telefon).

Så da fikk jeg vel svaret mitt. Ikke rent mel i posen der, tror jeg :(

• Liker 2
Skrevet

Kjære trådstarter; lytt til magefølelsen din du!

AnonymBruker
Skrevet

Kjære trådstarter; lytt til magefølelsen din du!

Den er ikke akkurat god nå, for å si det sånn.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...