Gå til innhold

Lårene mine gjør meg usikker!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg vet jeg er litt "for ung" for dette forumet, men vil bare spørre et personlig spørsmål som jeg ikke tørr å spørre mine bekjente.

Jeg er en normalvektig jente, slank også. 17 år, så usikkerheten jeg skal fortelle om kan jo komme fordi jeg er så ung. Jenter på min alder er ikke alltid så hyggelige mot oss selv!

Men til poenget mitt: Bena mine er jeg veldig fornøyde med, og egentlig resten av kroppen. Untatt en ting: lårene mine. De er så store (i mine øyne, hvertfall), og de er grunnen til at jeg på flere år ikke har turt å gå i bikini. Ja, som dere skjønner er det ikke bare en liten usikkerhet. Når venner inviterer meg med på å bade sier jeg ofte nei, på grunn av lårene mine(hvor skrudd og dumt er ikke dette?!).

Det irriterer meg at lårene ødelegger, og at de gjør meg så usikker på å gå i bikini. Om jeg først er på stranden bruker jeg shorts. Ikke mindre enn det. Jeg har prøvd å spise veldig lite i perioder, men har bare endt opp i en mer mager versjon, hvor lårene var like som før. Har også prøvd å jogge masse, men så ikke resultater. Nå har jeg prøvd å spise veldig lite, og er redd for at jeg har ødelagt hele forbrenningen. Håper ikke det!

Så spørsmålet:

Hvordan kan jeg fikse denne usikkerheten? Og hvordan i huleste kan et så lite problem føles så stort i hodet mitt?

Anonymous poster hash: 2af89...da8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok kun du selv som kan fikse dette problemet, hvis du selv er fornøyd med kroppen din, men lårene ødelegger så tror jeg at de også ser fine ut =) Ofte kan lår se større ut for deg fordi de ser de ofte når du sitter, og det er jo der de flater seg ut, men ikke stress. Lårene har masse muskler og må være litt større enn leggene ;) Her jo tross alt fire store muskler på fremsiden og tre på baksiden =) Det er jo de som bærer hele kroppen din!

søk opp bilder av fotballspillere, de har "store" lår, men se hvor fine de er =)

Gjøre gode øvelser om styrker beina, kanskje du vil bli mer fornøyd når du får litt former på de, hvis du ikke har det allerede da =) Men ikke la et par lår ødelegge sommeren din, det gjorde mine en periode...

• Liker 1
Skrevet

Menn digger rumper og lår

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

damelår er fine uansett:)

Gå i bikini du,er sikker på at du har sexy lår,kvinnelige kurver er bare pent enten det er lår,rumpe,hofter osv

Skrevet

Menn digger rumper og lår

Det kan jeg skrive under på! :)

Du er veldig ung enda ts og er som 99% av alle andre på din alder når det kommer til sin egen kropp. De fleste er misfornøyd med en eller annen kroppsdel selv om de egentlig ikke har noen grunn til det. Store lår er uansett tiltrekkende for de aller fleste menn.

Skrevet

Ikke kast bort ungdomstiden på å bekymre deg for lårene dine. Hvis du er fornøyd med resten av kroppen din, er jeg sikker på at lårene dine er flotte også. :)

Gjest Runforit
Skrevet

Skal love deg at når du blir 30 så kommer du til å se på bilder av deg selv og tenke WTF var det jeg var usikker på???? Jeg var jo stunning!!!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...