AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Hei, jeg har på en eller annen måte greid å forelske meg i en dame som er 39 og hun er også forelska i meg. Skal bare forklare kort det som er mellom oss. Vi har god kjemi sammen og har møtt hverandre flere ganger for, middag, bowling osv hun er sprek og orker nye for sin alder og det samme er jeg hehe. Uansett hun er da 13 år eldre enn meg, jeg er 26 år. Lurer på hva dere synes om dette? Kan dette forholde funke? Er hun for gammel? Hva med unger og sånt? Vil bare høre hva dere syne om dette. Og nei vi møttes ikke for sex første gang, det var egentlig på en dating side og motivet var ikke sex. Anonymous poster hash: ddb1e...2e1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Hei, jeg har på en eller annen måte greid å forelske meg i en dame som er 39 og hun er også forelska i meg. Skal bare forklare kort det som er mellom oss. Vi har god kjemi sammen og har møtt hverandre flere ganger for, middag, bowling osv hun er sprek og orker nye for sin alder og det samme er jeg hehe. Uansett hun er da 13 år eldre enn meg, jeg er 26 år. Lurer på hva dere synes om dette? Kan dette forholde funke? Er hun for gammel? Hva med unger og sånt? Vil bare høre hva dere syne om dette. Og nei vi møttes ikke for sex første gang, det var egentlig på en dating side og motivet var ikke sex. Anonymous poster hash: ddb1e...2e1 Har dere pult? Hvordan funke det i senga? Jeg synes det er ok jeg. Anonymous poster hash: f5a3f...d8c
Sapientia Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Kan vel fungere greit det så lenge dere er på nogenlunde samme sted mentalt. Jeg kunne aldri se for meg å være sammen med en som var noe særlig mer enn 2 år yngre tidligere. Måtte nok innse at det var feil tankesett så jeg skal i alle fall ikke kaste stein i glasshus
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Hei, jeg har på en eller annen måte greid å forelske meg i en dame som er 39 og hun er også forelska i meg. Skal bare forklare kort det som er mellom oss. Vi har god kjemi sammen og har møtt hverandre flere ganger for, middag, bowling osv hun er sprek og orker nye for sin alder og det samme er jeg hehe. Uansett hun er da 13 år eldre enn meg, jeg er 26 år. Lurer på hva dere synes om dette? Kan dette forholde funke? Er hun for gammel? Hva med unger og sånt? Vil bare høre hva dere syne om dette. Og nei vi møttes ikke for sex første gang, det var egentlig på en dating side og motivet var ikke sex. Anonymous poster hash: ddb1e...2e1 Unger kan man få til man kommer i overgangsalderen. Anonymous poster hash: 05128...968
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Har dere pult? Hvordan funke det i senga? Jeg synes det er ok jeg.Anonymous poster hash: f5a3f...d8c Funker bra, Hun er jo erfaren merker det ganske fort, og jeg er (har bare fått positive tilbakemeldinger fra jenter) god på senga også Anonymous poster hash: ddb1e...2e1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Hun er sprek og orker mye for sin alder? Hallo!!! Dama er 39 ikke 75. Jeg tror du kan finne 45 år gamle damer som orker mer enn mange 20 åringer Anonymous poster hash: 5b42a...02a 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Hun er sprek og orker mye for sin alder? Hallo!!! Dama er 39 ikke 75. Jeg tror du kan finne 45 år gamle damer som orker mer enn mange 20 åringer Anonymous poster hash: 5b42a...02a Haha ja sant det, litt feil sagt av meg. Men hun ser ut til å holde seg i god form i mange år er poenge mitt Anonymous poster hash: ddb1e...2e1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 (endret) Så lenge dere har det godt sammen, så er det det viktigste. Endret 19. juni 2014 av Spirrevirrevipp
asterix Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er snart 45 og samboeren min er 27. Funker helt fint det. Vi har vært sammen i over to år.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er snart 45 og samboeren min er 27. Funker helt fint det. Vi har vært sammen i over to år. Godt å høre at alt funker for dere, håper virkelig det vil bli fint mellom meg OH henne også Men lurer bare på har dere fått noe tilbakemeldinger på det, altså alderen? Det er egentlig hun som er litt usikker på aldre forskjellen, men jeg sier til henne ikke bry deg om hva andre sier! Det viktigste er at vi elsker hverandre Anonymous poster hash: ddb1e...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå