Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en ok aldersforskjell synes du?

Anonymous poster hash: 1e666...848

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel helt an på personene det.

Jeg ville helt klart ikke funnet meg mann som er så mye eldre.

Dessuten, ville vært forsiktig med menn i den alderen da det er typisk overgangsalder.

Anonymous poster hash: 4a28b...b40
AnonymBruker
Skrevet

I prinsippet kan det fungere - dersom du er moden for alderen og dere begge er åpne, tålmodige og forståelsesfulle ift. den andres situasjon.

Jeg ville likevel trådd litt mer forsiktig, tatt ting saktere og sett ekstra godt etter signaler om at han evt. bare vil ha et casual, seksuelt forhold.

Jeg ville også sett med et kritisk blikk på hans situasjon - enten han er permanent singel (i hvilket tilfelle det er liten sjanse for at han noensinne slår seg til ro) eller han er skilt (hvilket har en årsak).

Anonymous poster hash: 7f3d4...4be
Skrevet

Nei, jeg synes en mann på 44 er for gammel for en jente på 23.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, syns ikke det er ok.

Anonymous poster hash: 2b022...32e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:sjokkert: Hva er det du tenker med jente..

Anonymous poster hash: 2be09...7a1
  • Liker 2
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Helt greit, men sjansene for at det blir noe skikkelig langvarig er jo ikke akkurat høye. Men for toppen noen få år? Kjør på.

Skrevet (endret)

Ingen forhold er bygget på tall alene. om de to innolverte mener det er greit så har jeg ingenting med det å gjøre og synes det er helt greit.

Age is an issue of mind over matter; if you don't mind it doesn't matter...

Men selvsagt; uansett hvilken alder og hvilken forskjell det er snakk om så er det ikke en innertier å være så usikker at man må spørre andre fremmede mennesker om det er greit eller ikke å være i lag med noen. Elsker du noen eller er hode stups forelsket blir man i lag med vedkommende og gir f i hva andre fremmede mener og ikke mener om det.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke grei aldersforskjell for et seriøst forhold der dere skal ha barn.

Skrevet (endret)

Som et par - for stor aldersforskjell.

Dersom han er faren din - flott aldersforskjell!

Endret av Veggdyret
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 23 og min kjæreste er 40! Vi har vært sammen i 1.5 år. Det går helt supert! Så lenge dere deler samme mål så er det vel ingen problem!

Anonymous poster hash: fd6e7...e65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et langvarig og seriøst forhold muligens med barn så synes jeg det er for stor aldersforskjell.

Hvis det bare er tidsfordriv så er det en annen sak :)

Anonymous poster hash: 0b738...255
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at folk synes de er berettiget til å ha en mening om at andre voksne mennesker gjør noe feil.

Jeg dr***r i aldersforskjellen mellom deg og typen/dama di.

Er dere lykkelige i forholdet så er det alt som teller.

Anonymous poster hash: 65c09...056
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herlig! En utgammel fyr med seig sæd og hengeballer fyller en ung snuppe. Som et eventyr.

Anonymous poster hash: b6527...3ce
Skrevet (endret)

Er dette en ok aldersforskjell synes du?

Anonymous poster hash: 1e666...848

Whatever rock your boat! Alder er stort sett uvesentlig.

Eneste er at du ikke stønner "lurer på hvorfor jeg gjør dette,du kunne vært faren min " under sex. Det er litt forstyrrende.

For de som mener det er for stor forskjell for familie. Min nærmeste bardomsvenns familie hadde denne aldersforskjellen. Faren ble pensjonist da han var 17. Ingen problemer. (Mora var dog litt gammeldags, men det gjorde ikke så mye siden faren var klar for enhver crazy shit idee : Hold my beer , I can do this :-))

Endret av Druid
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil og blås i hva andre syns!

Er forresten utrolig lei sånne her tråder.

Anonymous poster hash: 331fa...0b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hensikten med forholdet.

Det er ingen tvil om at store aldersforskjeller viser større symptomer jo eldre man blir. Er man i 20-åra og partneren i 40-åra er det selvfølgelig ikke noe som helst problem. Men når den eldste har blitt 60 -70 er det ikke like moro lenger.

Eksen min giftet seg med ei jente på 21 i år, selv er han 45. Selv om jeg syns det er flott at han har etablert seg med ny dame tror jeg han kommer til å slite veldig når alderen begynner å merkes. I likhet med mange andre menn som velger såpass mye yngre damer er han meget forfengelig og opptatt av ungdommen. Da blir det ekstra vanskelig når man selv havner i alderdommen og partneren er 20 år yngre.

Jeg tror like barn leker best og at man gjør lurest i å holde seg til partnere på omtrent samme alder, innenfor 10 år i hvert fall.

Anonymous poster hash: daee4...1cc
Gjest Knuse
Skrevet

Jeg synes aldersforskjellen er for stor.

AnonymBruker
Skrevet

Herlig! En utgammel fyr med seig sæd og hengeballer fyller en ung snuppe. Som et eventyr.

Anonymous poster hash: b6527...3ce

En 40 åring er ikke så gammel. Snakker vi 70-80 år så begynner vi å nærme oss seigt og hengeballer.

Dog, når mannen er 70-80 år så er dama 50-60 år. Hvis hun holder ut så lenge da. :P

Anonymous poster hash: f4990...157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...