AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Er selv 28, men har alltid vært interessert i menn som er litt eldre enn meg selv. De siste årene virker det som jeg bare møter gutter på min egen alder (max et par år eldre, MAX) eller så er de ofte noen år yngre. Det er ofte at de er interesserte og tar masse kontakt, mye flørting etc, men det er ofte veldig useriøst... Og jeg savner noen jeg kan snakke litt mer med. Også blir det ofte veldig sånn "skal du på den festen? Er du ute idag?" Når de er så interesserte, hvorfor ikke bare spørre meg på date? Jeg er vokst opp i USA så er veldig vandt med at gutter spør jenter på date, fra man er veldig ung. Men her føles det ikke så vanlig? Har endte med at jeg har spurt de selv flere ganger, men de blir liksom veldig tafatte og føler seg ikke komfortable med date-verden virker det som. Så; hvor er gjemmer alle mennene i midten og slutten av 30 årene seg? Er alle tatt, og sitter opptatt med familie? Må da være noen igjen! Er de på byen? Isåfall, hvor? (Oslo) Tenker da på voksne menn som ikke kun er interessert i en ting... Møter man de litt mer voksne via hobbyer, kurs, reising etc? Eller må man bare endelig krype til korset og begynne med Internett dating?Anonymous poster hash: b0b12...a04
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Det lurer jeg på også! Hvilke utesteder i Oslo f eks? Jeg er møkklei av å tiltrekke meg gutter på 21-22 år, jeg er selv 27 og er på utkikk etter noen som er litt mer voksen.. De er kanskje ikke ute på byen? Hvor møter man de ellers? Anonymous poster hash: 672cf...592
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er 35 (mann), og hvis jeg går på byen søker jeg ihvertfall mot pub. Jeg gidder ikke være på steder hvor musikken overdøver alt som er og man må rope hvert eneste ord. Men å komme i kontakt med fremmede på en pub virker litt vrient ettersom alle vanligvis sitter ved et bord sammen med andre. Synes kleint å skulle ta kontakt med ei når tre-fire andre ser på deg samtidig...og for alt jeg vet er det jo kjæresten som sitter ved siden av henne... Anonymous poster hash: 2b7d9...3eb 2
Xcase33 Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er mann 33år, lurer veldig på hvordan jeg skal oppsøke den rette arenaen. Er nok lite kreativ og har ikke de der typiske kvinne interessene - som hadde gjort at jeg hadde dukket opp på deres hjemmebaner Tror ikke jeg er alene om å ha konkludert med det
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Har du prøvd sukker.no? Mange "eldre" karer som er gira på yngre damer der i allefall.. Anonymous poster hash: a1499...0e5
Sophie-Ann Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 Tinder har foreløpig funket bra for meg, skal på date i morgen
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Mitt råd er å dra ut, ikke la en mulighet gå deg forbi..! Jeg prøver å møte noen som er nærmere min egen alder (27) men ender alltid opp med menn på 35-40. Hopper ikke i seng med dem siden de kun ønsker et knull med en ung jente og ikke noe mer enn det. Jeg ser ganske ung ut i tillegg, så det å kysse en mann som utbryter "tenk at jeg står og KYSSER en så UNG jente som DEG!" er ikke akkurat det du ønsker å høre. Så vet ikke helt om jeg ønsker å anbefale deg å møte noen som er så mye eldre siden de ofte ikke ønsker det samme som deg. Anonymous poster hash: 56f62...36f 1
Collan Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Er selv 28, men har alltid vært interessert i menn som er litt eldre enn meg selv. De siste årene virker det som jeg bare møter gutter på min egen alder (max et par år eldre, MAX) eller så er de ofte noen år yngre. Det er ofte at de er interesserte og tar masse kontakt, mye flørting etc, men det er ofte veldig useriøst... Og jeg savner noen jeg kan snakke litt mer med. Også blir det ofte veldig sånn "skal du på den festen? Er du ute idag?" Når de er så interesserte, hvorfor ikke bare spørre meg på date? Jeg er vokst opp i USA så er veldig vandt med at gutter spør jenter på date, fra man er veldig ung. Men her føles det ikke så vanlig? Har endte med at jeg har spurt de selv flere ganger, men de blir liksom veldig tafatte og føler seg ikke komfortable med date-verden virker det som. Så; hvor er gjemmer alle mennene i midten og slutten av 30 årene seg? Er alle tatt, og sitter opptatt med familie? Må da være noen igjen! Er de på byen? Isåfall, hvor? (Oslo) Tenker da på voksne menn som ikke kun er interessert i en ting... Møter man de litt mer voksne via hobbyer, kurs, reising etc? Eller må man bare endelig krype til korset og begynne med Internett dating?Anonymous poster hash: b0b12...a04 Som alle andre kulturelle ting er sjekkekulturen forskjellig ikke bare fra land til land, men det er også forskjeller innenfor hvert land. Man kan irritere seg over at ting ikke er som man er vant til, men man oppnår ingenting med. Det man oppnår noe med er å innse hvordan (sjekke)kulturen rundt en er, og innrette seg etter det. Norske (single) menn over 35 år er ikke noen spesielt ensartet gruppe, så du finner oss på svært forskjellige steder. Jeg er av den formening at nettsjekking, særlig for oss menn, har lite for seg. Man må skrive ørten forespørsler til forskjellige kvinner, kaaanskje får man møte et par av dem, og så viser det seg at det ikke var noen kjemi der. Ved å møte kvinner gjennom fritidsinteresser kan jeg med en gang fastslå om jeg føler noe mer for dem. Både menn og kvinner oppsøker fritidsaktiviteter helt av seg selv, så jeg kan være garantert å møte mange kvinner der bare ved å innfinne meg, jeg trenger ikke skrive et utall forespørsler på noe nettforum. Her er noen tips til sosiale fritidsaktiviteter: Bowling (kjenner ikke til det så godt selv, men det må da være mulig å finne en gjeng å bowle med hvis man går inn for det), quiz-kvelder, dans (salsa, tango, swing etc.) og faktisk kan også kampsport være sosialt, det avhenger litt av miljøet i klubben. De to siste forslagene innebærer typisk å begynne på et kurs, og slike kurs starter ikke før til høsten, så hvis du vil ha en sommerflørt får du være litt mer kreativ. Følg med på hva som skjer der du bor, sjekk den rosa søkemotoren på www.osloby.no, "Hva skjer?". 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #10 Skrevet 19. juni 2014 Det lurer jeg på også! Hvilke utesteder i Oslo f eks? Jeg er møkklei av å tiltrekke meg gutter på 21-22 år, jeg er selv 27 og er på utkikk etter noen som er litt mer voksen.. De er kanskje ikke ute på byen? Hvor møter man de ellers? Anonymous poster hash: 672cf...592 På The Dubliner treffer du sjelden så unge gutter. Der er det veldig stort mangfold i klientellet. Anonymous poster hash: 4a3db...8e5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #11 Skrevet 19. juni 2014 Mitt råd er å dra ut, ikke la en mulighet gå deg forbi..! Jeg prøver å møte noen som er nærmere min egen alder (27) men ender alltid opp med menn på 35-40. Hopper ikke i seng med dem siden de kun ønsker et knull med en ung jente og ikke noe mer enn det. Jeg ser ganske ung ut i tillegg, så det å kysse en mann som utbryter "tenk at jeg står og KYSSER en så UNG jente som DEG!" er ikke akkurat det du ønsker å høre. Så vet ikke helt om jeg ønsker å anbefale deg å møte noen som er så mye eldre siden de ofte ikke ønsker det samme som deg. Anonymous poster hash: 56f62...36f Same shit her også. "Du er så ung og stram" Anonymous poster hash: f86d2...5d3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #12 Skrevet 19. juni 2014 På The Dubliner treffer du sjelden så unge gutter. Der er det veldig stort mangfold i klientellet. Anonymous poster hash: 4a3db...8e5 Takk for tips! Jeg ser også mye yngre ut enn jeg er (27, ser ut som 17..), sliter t.o.m med å komme meg inn på utesteder selv med to leg. Så er litt usikker på om eldre menn tør å sjekke meg opp i det hele tatt eller i det hele tatt er interessert i meg, da de nok går utifra at jeg er en 17 åring som har sneket meg inn på stedet med falsk legetimasjon... Anonymous poster hash: 672cf...592
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #13 Skrevet 19. juni 2014 Takk for tips! Jeg ser også mye yngre ut enn jeg er (27, ser ut som 17..), sliter t.o.m med å komme meg inn på utesteder selv med to leg. Så er litt usikker på om eldre menn tør å sjekke meg opp i det hele tatt eller i det hele tatt er interessert i meg, da de nok går utifra at jeg er en 17 åring som har sneket meg inn på stedet med falsk legetimasjon... Anonymous poster hash: 672cf...592 Har du noe av samme ungdommelighet som Ellen Page? Anonymous poster hash: 4a3db...8e5
lillbilly Skrevet 19. juni 2014 #14 Skrevet 19. juni 2014 Jeg er 35 (mann), og hvis jeg går på byen søker jeg ihvertfall mot pub. Jeg gidder ikke være på steder hvor musikken overdøver alt som er og man må rope hvert eneste ord. Men å komme i kontakt med fremmede på en pub virker litt vrient ettersom alle vanligvis sitter ved et bord sammen med andre. Synes kleint å skulle ta kontakt med ei når tre-fire andre ser på deg samtidig...og for alt jeg vet er det jo kjæresten som sitter ved siden av henne... Anonymous poster hash: 2b7d9...3eb De av dere menn som kan å danse, dere burde gå på dans. Om dere er flinke å danse eller ikke flinke å danse, det spiller ingen rolle! Bare dere tør å by opp eller tør å takke ja når dere blir bydd opp. Det er en utmerket arena å treffe folk på! Dessuten, etter å ha holdt godt på et annet menneske en 2 - 3 danser, så er det ikke kleint i det hele tatt å bli med bort på bordet. I mellom hver dans kan man komplimentere hverandre type, "håret ditt luktet godt", "så hyggelig det var å danse med deg", "så godt du luktet" osv... Isen er brutt!
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #15 Skrevet 19. juni 2014 Har du noe av samme ungdommelighet som Ellen Page? Anonymous poster hash: 4a3db...8e5 Ja, jeg ser hvertfall mye yngre ut enn 27.. litt sånn "barnslig" ansiktstrekk, men det kan jeg jo ikke noe for. Anonymous poster hash: 672cf...592
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå