Gå til innhold

Hva burde jeg spise?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

Jeg ønsker å øke muskelmassen min og samtidig prøve å gå ned i vekt/miste cm. Er 168cm og 74 kg.

Jeg har litt vansker med mat da jeg ikke tåler alt av mat.

Jeg tåler ikker melk, egg, gluten(hvete), havre, kylling, storfe, banan, ananas, sesam, nøtter, rå gulrot og rå løk.

Noen som har noen gode tips til hva jeg burde spise? Lett å henge seg opp i hva man ikke kan ha når det blir så mange ting. :)

Anonymous poster hash: 0e3bb...734

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med fisk og sjømat generelt? Grønnsaker som brokkoli, blomkål, erter, squash, paprika, sopp, bønner, avocado. skinke, kalkun, lamekjøtt, tunfisk, scampi, reker, ris. I tillegg kan du kanskje sjekke vegan mat, de spiser melkefritt, hva med å prøve deg frem å se hva du liker?

Anonymous poster hash: 3b108...f04
AnonymBruker
Skrevet

Hva med fisk og sjømat generelt? Grønnsaker som brokkoli, blomkål, erter, squash, paprika, sopp, bønner, avocado. skinke, kalkun, lamekjøtt, tunfisk, scampi, reker, ris. I tillegg kan du kanskje sjekke vegan mat, de spiser melkefritt, hva med å prøve deg frem å se hva du liker?

Jeg er veldig glad i det meste over her, men vet liksom ikke hvordan jeg skal sette det sammen slik at det blir godt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i det meste over her, men vet liksom ikke hvordan jeg skal sette det sammen slik at det blir godt :)

søk på oppskrifter på nettet du får opp mye godt! Ellers er det bare å prøve deg frem! Bland og miks ting du liker, det er sjeldent det ikke blir godt :)

• Liker 1
Skrevet

Soyaprodukter, bønner, linser og kikerter inneholder mye proteiner, som du trenger mtp målene dine :)

Tenkte også på vegansk mat, jeg lager det ofte selv om jeg ikke er veganer. Gode sider med oppskrifter er f.eks. Vegetarbloggen og Veganmisjonen. Kan virke som mange rare ingredienser, men det er mye man kan få kjøpt billig på iHerb, og mye man kan droppe eller bytte ut med ting som er lettere å få tak i her hjemme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...