Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en mnds tid siden møtte jeg igjen en gammel kompis. Han har bodd utenbys i 4 år nå, og vi har hatt veldig lite kontakt. Vi møttes på byn og var begge litt full og klar for en fin kveld. Han la ut om hvor forelsket han hadde vært i meg siden jeg var 16 (7 år nå.) og at han hadde ikke klart å få meg ut av hodet. Jeg skjønte jo brått hvorfor han alltid stilte opp, hvorfor han nærmest bodde på sykehuset etter kneoperasjonen min, hvorfor han betalte ditt og datt osv. Men den tiden la jeg faktisk ikke sammen to og to. Han var bare som en bestekompis for meg. Jeg ble smigret, og var vel overstadig beruset da jeg ble med han hjem.

Jeg angrer så infor******. Jeg har fortalt han gang på gang på gang at det var bare sex for meg, at jeg ikke har de samme følelsene. Han sier det er OK, men at han vil gjenta det. Jeg er ikke av det kaliber at jeg vil såre noen, så jeg har enten latt være å svare eller bare sendt en teit smiley.

Nå ringte han meg i går, noe han skjeldent gjør, så som en venn tok jeg telefonen tilfelle han trengte hjelp. Da kunne han gledelig fortelle at han flytter hjem igjen, og har funnet en leilighet 10 minutter fra meg. Jeg reagerte med en nervøs latter og han fortsatte med at "Nå blir du min."

Jeg kastet av meg at "jeg blir da for faen ikke din!" og han bare lo og sa at det blir jeg. Jeg prøvde atter en gang å si at det var bare et ONS og at det blir ingenting mer. Men han tar meg ikke seriøst, og fortsetter å si at jeg likte det og bla bla bla. Jeg var så full at jeg kan knapt huske noe.

Men nå er jeg litt smålig nervøs. Ikke vil jeg ha han tilbake her i byen, og ikke er jeg interessert i å bli stalket av han. Hva faen kan jeg gjøre for at han skal skjønne at jeg ikke vil noe mer? verken på kjærlighetsfronten eller som pulevenner! Det nytter ikke å fortelle han det, for han hører jo ikke på meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo ikke helt god ut da!

Tenker at om klar tale ikke går inn, så må man bare ignorere vedkommende.

Anonymous poster hash: 5e447...2c7

• Liker 1
Skrevet

Han høres jo ikke helt god ut da!

Tenker at om klar tale ikke går inn, så må man bare ignorere vedkommende.

Anonymous poster hash: 5e447...2c7

Jeg har prøvd å ignorere, men han fortsetter bare. Sendte masse (ekle) bilder på snapchat, så måtte bare blokke og slette han. Han maser konstant etter bilder av meg, noe han aldri får. Han sender gjerne 10-20 meldinger daglig om hvor mye han savner meg og kroppen min, og legger ut om hvor fin jeg er. Og han presterte å møte på døren her for et par uker siden! Heldigvis var jeg ikke hjemme.

Skrevet

Ville nok gått til innkjøp av voldsalarm og forsvarsspray. Du får det på clas ohlson og tilsvarende. Han her høres ikke ut som han tar nei for et svar. Hvordan blir det da om han ringer på i beruset tilstand, og har bestemt seg for at han skal ha deg?

Bor du alene ts?

• Liker 1
Skrevet

Ville nok gått til innkjøp av voldsalarm og forsvarsspray. Du får det på clas ohlson og tilsvarende. Han her høres ikke ut som han tar nei for et svar. Hvordan blir det da om han ringer på i beruset tilstand, og har bestemt seg for at han skal ha deg?

Bor du alene ts?

Bor sammen med barna mine på 1 og 3 år. Men ellers alene ja. Huff, håper ikke det skjer. Skal jaggu på Clas Ohlson og kjøpe det ja. Blir helt skjelven av tanken..

Skrevet

Høres veldig slitsomt ut!

og litt om en som forfulgte meg overalt i min ungdom (jeg var vel ca 17 da). Jeg anså riktignok aldri fyren som en venn, og var aldri fysisk med ham, men jeg snakket jo med ham. Og det var visst nok for at han ikke tok hintet om ikke interessert. Han ringte, fulgte etter meg, kom på døra, hang på utsiden av kinoen sånn i tilfellet jeg kom til å gå på kino en kveld.

Han gav seg først når jeg ble sammen med en annen....

Har dessverre ingen gode råd, jeg klarte jo ikke å bli kvitt "min" på egenhånd.

Hadde nok prøvd flere runder med klar tale og stor grad av ignorering. Noe må da vel gå inn til slutt?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt en tur til politiet og fått et besøksforbud. Er skummelt når menn ikke skjønner at man ikke er interessert når man sier det rett ut, og forså møter uanmeldt opp på døren din.. og ekstra skummel om noe skulle skje i og med du har små barn boende med deg..

Anonymous poster hash: fa78f...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt en tur til politiet og fått et besøksforbud. Er skummelt når menn ikke skjønner at man ikke er interessert når man sier det rett ut, og forså møter uanmeldt opp på døren din.. og ekstra skummel om noe skulle skje i og med du har små barn boende med deg..Anonymous poster hash: fa78f...7fc

Hvis du tror det er så lett å få besøksforbud så ville du fått deg en overraskelse om du hadde hatt behov for deg en dag.

Jeg ble truet på livet i 3år sammenhengende av en fyr og fikk ikke besøksforbud. Han troppet opp og lagde helvete på plasser jeg var, sendte meldinger med trussler, ringte med trussler, fortalte vennene sine at han skulle drepe meg osv, men fikk ikke besøksforbud.

Anonymous poster hash: 6e34d...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Nå ringte han meg i går, noe han skjeldent gjør, så som en venn tok jeg telefonen tilfelle han trengte hjelp. Da kunne han gledelig fortelle at han flytter hjem igjen, og har funnet en leilighet 10 minutter fra meg. Jeg reagerte med en nervøs latter og han fortsatte med at "Nå blir du min."

Jeg kastet av meg at "jeg blir da for faen ikke din!" og han bare lo og sa at det blir jeg.

:laugh::fnise::danse::danse::danse:

Anonymous poster hash: 3506c...71f

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Wow! Her må du ha klar tale og klart kroppsspråk hele tiden. Lykke til. :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Du må nesten skylde på deg selv!

Både for ikke å ha oppfattet signalene litt før og når du da i tillegg har sex med ham... Veldig dumt...!

Anonymous poster hash: e1e9d...bdc

Gjest Heartbeat
Skrevet

Når skal damer forstå at menn ikke vil bare være kompiser.?? For dem er det en gylden mulighet til å kanskje få til noe mer... :laugh:

Men du må bare si det klarere eller få besøksforbud om han ikke skjønner det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...