Gå til innhold

Eier du noe ulovlig?

Fremhevede innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ja det er riktig. Det er ikke ulovlig med skilpadder i Norge, men det er en kontroll på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hillary..
Skrevet

Ulovlig og ulovlig...for mye tax-free sprit? Disse reglene er jo upraktiske.... :sjarmor:

Skrevet

slanger foretrekker jeg kun i papirformat.

=)

Skrevet

Har litt hjemmesnekra drikke, en kaktus jeg smugla fra Marokko, noen ekstra liter vin/sprit/øl etter en Sverigetur, litt ymse på pc`n og en ureg....nei, jeg tenker det holder.

...jeg er jo nesten storkriminell :o

Skrevet

har musikk, filmer og programmer som er litt piratkopierte lissom...

og uregistrerte (gamle) våpen ... (men de som blir brukt i jakt er registrerte da :wink: )

En batanga kniv som er tatt i forvaring fra en utrygg kamerat

og litt drikke over kvoten fra sverige....

og så litt fisk i fryseren som er fisket uten fiskekort :sjarmor:

ups.. ble litt dette... :roll:

Skrevet

Ikke noe på meg, men sabo har filmer og cd musikk.

Og sæstra mi har ett reinsdyrskilt i kleskapet som hu har kibba på finnmarksvidda!!!!!!!!!!! (Altså fare for rein)

Tror mange tyskere har "Fareskilt for elg i kleskapet"

Skrevet

Tenke tenke.....jeg har lasta ned mye musikk fra nettet...men er det ulovlig da? :oops:

Ellers er jeg visst fryktelig lovlydig..Tør knapt smugle en ekstra liter sprit over grensa jeg.. :ler:

Skrevet

.. i grunnen var det skrekkelig mange lovbrytere her inne... :wink:

Skrevet

Hele pcn. Til og med windows er pirat. Har en del tusen mp3 som har samla seg opp gjennom åra ja. Ikke si det til purken a

Skrevet

jo, alt jeg har lastet ned fra internett og brent er vel ulovlig? :klø:

Skrevet
jo' date=' alt jeg har lastet ned fra internett og brent er vel ulovlig? :klø:[/quote']

:Nikke:

Skrevet
.. i grunnen var det skrekkelig mange lovbrytere her inne... :wink:

:ler: Men hvis vi ser bort fra nedlasting av filer så er det jo ganske lite igjen.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

:ler: Men hvis vi ser bort fra nedlasting av filer så er det jo ganske lite igjen.

Bare det at det er EGENTLIG en alvorlig forbrytelse ;)

Skrevet

Jada. Har nok et par ulovligheter på pc'en jeg også.

Skrevet

Har politiradio, men det er det vel kanskje blitt lov til å ha ... :klø: ? Har også en flaske tåregass som jeg ikke helt vet om er lov...

Skrevet

Jeg har en del bootleg-CD'er fra diverse konserter og sånt. Kanskje ikke verdens største synd, men jeg forsøker jo jeg og :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...