AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg skal kjøpe en TV, en liten 32 tommers. Jeg har egentlig litt lyst på en hvit en, men den koster 800 mer enn den billigste i sort. Hadde dere kjøpt en hvit eller er det bare bortkasta penger?? Anonymous poster hash: bd7f2...119
Flekk Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg ville kjøpt hvit. Eventuelt vente til den kommer på salg, noe elektronikk ofte gjør. Du kan jo spørre om den kommer på salg?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Jeg skal kjøpe en TV, en liten 32 tommers. Jeg har egentlig litt lyst på en hvit en, men den koster 800 mer enn den billigste i sort. Hadde dere kjøpt en hvit eller er det bare bortkasta penger?? Anonymous poster hash: bd7f2...119 Ville ikke kjøpt hvitt. Anonymous poster hash: 79c12...e30
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Hvis du skal ha denne TV-en en stund syns jeg du bør kjøpe den hvite, du skal jo trives med det du har i hjemmet ditt. Ikke at det er akkurat det samme, men jeg kjøpte en sofa i en farge som var billigere enn den jeg egentlig ønsket. Endte opp med å bruke 4000 for å trekke den om. Syns det er greit å bruke litt ekstra for å trives i eget hjem. Det kommer jo an på økonomien din selvsagt. Anonymous poster hash: a1bb3...1c8 2
TrickyCicci Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Tja, det kommer jo an på hva prisen faktisk er synes jeg. Hvis TV'en koster 2-3000 i svart, hadde jeg ikke betalt 800 ekstra for hvit, men avventet for å se om den kom på salg. 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å bo her jeg bor med TV. Men det hvite koster hvertfall 2.300 kroner. Den sorte er rimeligere. Og økonomien min er grei, liker bare ikke å sløse med penger, får så dårlig samvittighet Anonymous poster hash: bd7f2...119
Chevelle Skrevet 18. juni 2014 #7 Skrevet 18. juni 2014 Kjøp hvit, du vil bare gå å tenke på den hvite om du ikke kjøper den. 800 kr er ikke all verden å "sløse" bort.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #8 Skrevet 18. juni 2014 Tror ikke jeg har sett en hvit tv før, måtte google. De ser jo egentlig ut som pc-skjermer, i mine øyne. Siden den skal være såpass liten også, så vil den nok minne mer om en pc-skjerm enn en skikkelig tv. Gå for den svarte, det er klassisk og tidløst. Anonymous poster hash: 56832...ced
Gjest Magdalene Skrevet 18. juni 2014 #9 Skrevet 18. juni 2014 Hadde lett betalt litt ekstra for at det skal se penere ut.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. juni 2014 #10 Skrevet 18. juni 2014 Har du vært på www.prisjakt.no og sjekket om noen andre har den hvite til samme pris?
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #11 Skrevet 18. juni 2014 Tror ikke jeg har sett en hvit tv før, måtte google. De ser jo egentlig ut som pc-skjermer, i mine øyne. Siden den skal være såpass liten også, så vil den nok minne mer om en pc-skjerm enn en skikkelig tv. Gå for den svarte, det er klassisk og tidløst. Anonymous poster hash: 56832...ced Jeg har hvite møbler sånn forresten Takker for alle forslag som er kommet Anonymous poster hash: bd7f2...119
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #12 Skrevet 18. juni 2014 Når jeg virkelig har lyst på noe tenker jeg på hvor lenge jeg må jobbe for gjenstanden. En forskjell på 800 kroner utgjør bare et par timer på jobb, og det er det verdt det for meg, med tanke på hvor mye man jobber i livet. Jeg bruker mye mer tid på "har jeg virkelig lyst på dette? kommer jeg til å bruke dette? trenger jeg dette?"-vurderingene enn "har jeg råd til dette?", for hvis jeg bare kjøper ting som virkelig beriker hverdagen min (her snakker jeg også om ting som klær og underholdning), så har jeg råd. Det jeg ikke har råd til er bomkjøp. For meg høres ikke dette ut som et bomkjøp. Anonymous poster hash: 522f7...940 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå