Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en ny bærbar pc. Den trenger ikke være spesielt avansert, men vil bruke den til mail, sosiale medier etc. Men også en jeg kan bruke til netflix. Lurer litt på å ha en som kan takle spill som wow, også. Den forrige slet litt..

Forslag? Hvilken prisklasse må jeg opp i?

Anonymous poster hash: 48b45...73f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en ny bærbar pc. Den trenger ikke være spesielt avansert, men vil bruke den til mail, sosiale medier etc. Men også en jeg kan bruke til netflix. Lurer litt på å ha en som kan takle spill som wow, også. Den forrige slet litt..

Bærbar PC til spill er faktisk en fryktelig dårlig ide. De aller fleste bærbare PCer til spill ender nemlig opp med å bli alt for varme, eller ha elendig batteritid, eller svært mye støy. Og ofte ender de opp med bare å vare et par års tid siden varmen fører til overoppheting som fører til videre problemer.

Jeg ville heller ha satset på en billig bærbar og en stasjonær spill-PC (Komplett Gamer for eksempel), eventuelt en high end "vanlig" bærbar som feks MacBook Pro som har grafikkløsninger som er tilpasset en bærbar PC. Men prisen blir da deretter (12000+).

Anonymous poster hash: 026ab...b71

Skrevet

Skal du bruke PC`en til Gaming bør det være en stasjonær pc. men hvis du må ha en bærbar er det veldig viktig at du ser på hva slags skjermkort det har siden skjermkortet gjør 90% av spillytelsen.

her har du noen eksemplarer med høy ytelse for prisen

https://www.komplett.no/acer-aspire-e1-572g-156-hd/805553#!tab:info

https://www.komplett.no/asus-f550ln-156-fhd-matt/808888#!tab:info

den nederste anbefaler jeg høyt. til 6000 tusen har den et veldig bra skjermkort og høyoppløst skjerm. flust med Ram også. prosessoren er ikke det beste jeg har sett i den prisklassen, men prosessorhastighet er ikke så viktig når det kommer til surfing og spill. doble kjerner burde være mer enn nok. den over er ikke så verst den heller, men den har litt svakere skjermkort og lavere oppløsning på skjermen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...