Gå til innhold

Porto Brazil

Valetta

Anbefalte innlegg

Denne kolleksjonen til Jenny Skavlan. Noen som har kjøpt noe der? De har en sånn "pop-up stand" på kjøpesenteret her jeg bor,men jeg har aldri sett folk der. Virker som det er lite interesse rundt det...selv har jeg ikke giddi å sett på den en gang. Kjedelig og uinspirerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Varierende kvalitet. Ei venninne av meg kjøpte en bikini og hadde med på ferie, tålte kun to dager i saltvann før den ble ødelagt. Sømmene var også dårlige. Hun la ut bilde på intagram og tagget Jenny og skrev hun var skuffet over kjøpet.

Hun ble blokket.

Anonymous poster hash: 76b98...b9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierende kvalitet. Ei venninne av meg kjøpte en bikini og hadde med på ferie, tålte kun to dager i saltvann før den ble ødelagt. Sømmene var også dårlige. Hun la ut bilde på intagram og tagget Jenny og skrev hun var skuffet over kjøpet.

Hun ble blokket.

Anonymous poster hash: 76b98...b9c

seriøst?

Anonymous poster hash: 88692...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble blokket.Anonymous poster hash: 76b98...b9c

Uproft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å vite alle detaljer i denne saken, er det forunderlig at det ved lansering blir skrytt av kontroll ved alle produksjonsledd og etisk handel. Mens det i etterkant av avsløringer om eventuelle utelatte lønninger blir pekt på at det er umulig for Porto Brazil å ha kontroll på alle produksjonsledd....

Selvinnsikt og pr kunnskaper much??

Edit: glemte å legge ved link til saken fra dagens VG: http://m.kjendis.no/2014/09/06/kjendis/skavlan/bikini/porto_brazil/mote/35157246/

Endret av Lillemy23
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han som hevder å ikke ha fått lønna si?

Er det han som har designa bikiniene? Jeg trodde det var Jenny skavlan som var designet bikiniene? Som om det hjelper slavearbeiderne, at hun sier at hun nekter å ta imot lønn, før undersåttene får lønn for strevet. Det blir mer penger på eierne som slipper å betale henne.

Anonymous poster hash: 80fa4...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det var Jenny Skavlan som designet de, for noe lureri!

Anonymous poster hash: 1fa18...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som kjøpte en slik bikini. Stoffet var supertynt og ble helt gjennomsiktig når det ble vått! Hun løste det ved å sy på noen tøylapper på innsida slik at ikke puppene og musa viste.

Anonymous poster hash: e10b8...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...