AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Han hikker når han spiser eller drikker og har prøvd å brekke seg et par ganger uten at noe kommer opp. I tillegg så maler han mye mer hest og lavt en vanlig. Ellers virker han pigg og fin, kosete og leken som normalt. Spiser og drikker. Har sett i munnen og prøvd å sett bak i svelget, men ser ikke noe unormalt. Masserte han lett over hals og mage, kjente ikke noe, men han svelget tungt og hikket et par ganger da jeg strøk over halsen. Har gitt ham kattemalt, i håp om at det vil hjelpe han å brekke seg. Men kan det være noe annet? Jeg tenker at det er noe som sitter fast og irriterer litt, som et gresstrå, hår eller noe. Kan det være noe verre? Bein eller noe? Burde det ikke da være mer plagsomt og mer symptomer? Skal uansett ringe veterinær i morgen. Er bare urolig og redd for lillegutten. Han skal være inne et par dager så jeg får fulgt med. Ikke lenge siden siste ormekur heller. Anonymous poster hash: d6a70...54d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Prøv å gi katten en teskje salt (hell det i munnen) da vil brekningen komme med en gang. HVIS det er noe som sitter der vil det sannsynlig komme opp. Er det ikke bedre til i morgen kontakt veterinær for undersøkelse Anonymous poster hash: 434d7...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå