Gå til innhold

Hvor i Spania pleier dere å reise på ferie?

Pimp

Anbefalte innlegg

og hva er det som er bra med dette stedet?

Jeg er helt forelsket i Spania. Liker alt - menneskene, maten, været, husene, naturen...alt.

I år skal jeg til Mallorca for fjerde år på rad, men det er mest fordi barnet mitt trives så godt akkurat på dette hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomst83

Er noen år siden sist,men har vært en del ganger på Playa de Palma på Mallorca. Så jeg håper at det snart vil komme en dag hvor jeg er frisk nok til å dra på nok en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen år siden sist,men har vært en del ganger på Playa de Palma på Mallorca. Så jeg håper at det snart vil komme en dag hvor jeg er frisk nok til å dra på nok en tur :)

Det håper jeg du blir Blomst83! Har kjørt gjennom Playa de Palma. Det så ut som det er mange som reiser dit hver sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Det håper jeg du blir Blomst83! Har kjørt gjennom Playa de Palma. Det så ut som det er mange som reiser dit hver sommer :)

:) Det er mange som reiser dit ja,noe jeg forstår veldig godt. Hvor er dere? Alcudia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torrevijea, eller korleis det skrivast ;) Vi har hus ikkje så langt der i frå, så då blir det dit når vi reiser til syden ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært mest i Marbella (4 ganger), men liker meg også godt i Alicante, samt Mallorca og Lanzarote.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke reise noen steder, men i år skal jeg til Mallorca med datteren min. Jeg håper det blir bra. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! Ser etter andre steder å reise på ferie. I Spania, selvfølgelig :)

Men i år blir det Mallorca. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen pleier å reise til liste for Spania, men jeg likte godt Tarragona som er en time sør med tog for Barcelona.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er Torrevieja, Alicante, Alcudia og Platja d'aro.

Den første er det egentlig ikke så veldig masse turister i utenom sesongen. Veldig store og fine kjøpesentre som Habaneras (orker ikke google, men håper det skrives sånn) og La Zenia. På La Zenia så har de alle butikkene jeg er fan av. De har til og med en veldig god frisørsalong der. Bli klippet av hun med det kritthvite håret, hun er kjempe god! Prisene der er veldig rimelige. Det er også en aquapark der. Den er helt ålreit. I sentrum så er det alltid tivoli. Men selvfølgelig ganske dårlig på vinteren, men på sommer halvåret så er det fullt fres :)

Jeg er vel her rundt 1-2 ganger i året. Alt fra 3 dager til 2 uker.

Alicante er kjempe fint. Men der er det alltid mye turister syntes jeg. Har egentlig ikke så mye å si om det. Har vært her 2 ganger. Trives godt, og det er gode priser på tapas nesten overalt her. :fnise:

Alcudia så pleier jeg å dra med kjæresten min. Ingen av oss er spesielt partymennesker og trives egentlig best rundt småbarns familier. Vi leier oss alltid bil og kjører inn til Palma. Vi har sett katedralen et par ganger, shopper alltid mye her. Hvis du står rett foran C&A så til høyre så kommer du oppover i de billige gatene, mens hvis du går til venstre så får du nesten litt sjokk. Vi pleier å gå der, bare for å se. Men herregud så dyyyyrt :fnise:

Jeg har vært i Alcudia 6 ganger. Var der endel med foreldrene mine når jeg var mindre.

Platja d'aro er et fint sted. Jeg pleier bare å dra hit for å slappe av. Det er veldig lite turister får jeg inntrykket av, eller så kan ALLLE spansk her. Har egentlig ikke så mye å komme med her.

Er her en gang i året, på sommeren :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri vært på verken Gran Canaria, Lanzarote, Fuerteventura eller Mallorca før jeg begynte å jobbe i reiselivsbransjen for 3 år siden. Da fikk jeg bli med på en tur dit. Aldi hatt noe behov for å reise dit men ble positivt overrasket over spesielt Lanzarote og GC. Reiser gjerne tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nord-siden av Gran Canaria kan være veldig genuin og vakker.

La Gomera er faktisk veldig flott.

Men favoritten min i Spania vil alltid være Barcelona.

Anonymous poster hash: d426e...307
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...