AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg skal treffe igjen kjæresten neste uke og gleder meg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Vi har avstandsforhold (det er bare en måned til vi ikke har avstandsforhold lengre) og jeg har derfor lyst å ha med noe morsomt til han. Skal ha med vinen som han forsåvidt kjøpte til meg siden vi skal ha rekeaften (dette er ikke en overraskelse vi synes det er like greit så slipper vi å kjøpe en flaske til siden vi drikker lite vin) Skal også bake muffins og kanskje kjeks som jeg skal ha med i kofferten til han. Men er det noen som har noen andre tips? Anonymous poster hash: 40a54...5d8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Alder er 21 altså siden det sikkert spiller noen rolle. Anonymous poster hash: 40a54...5d8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Sexy undertøy ? Anonymous poster hash: 1ce8a...b4b
Gjest Heartbeat Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Olje og massasje kan du vel gi han ? Det vil han sikkert sette pris på
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Sexy undertøy ? Anonymous poster hash: 1ce8a...b4b Jeg har da alltid sexy undertøy. så er ikke noen overraskelse det:p Olje og massasje kan du vel gi han ? Det vil han sikkert sette pris på Ja, det gjør vi uansett hele tiden da Anonymous poster hash: 40a54...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå