AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Jeg er så lei! Det er sommer, jeg er singel og fri og har lyst til finne på ting! Men alle venninnene mine har blitt så late.. Hun ene burde vært politiker, for hun lover hele tiden og sier nesten alltid "ja" når hun blir spurt om noe, men så, når det kommer til stykket, trekker hun seg.. Alltid en unnskyldning på lager. En annen venninne jobber to dager i uken på ett kontor, i 4-5-timer, og kan ikke planlegge NOE som helst de dagene hun jobber. Jeg kan spørre om vi skal "gå en tur på onsdag" og da sier hun "nei, jeg må jobbe til kl. 14.00." Altså, kl. 14.00, det er jo HELE dagen igjen til å finne på noe! Jeg jobber jo jeg også, hele uken, 6 timer hver dag, men jeg kan jo ikke låse meg inne hver dag etter jobb selvom.. En tredje venninne og jeg fant skikkelig treningslyst før sommeren og meldte oss på ett treningsopplegg. Vi lovte hverandre å møte opp de to dagene i uka, og få til noe turer utenom. Jeg var klar, jeg! Men etter første oppmøtet, ble det ikke mer.. Da var det drama i familien som forårsaket dårlig psyke, eller date med typen, eller hodepine.. Alt mulig for å ikke bli med. Likevel klager hun over at hun har gått opp i vekt, men gir jo ingen innsats for å prøve å gjøre noe med det heller. Så skulle jeg begynne på ett annet treningsopplegg med en kompis, men også han bare utsetter og utsetter.. Men, når lørdagen kommer, og folk skal på byen å drikke, DA kan du banne på at folk skal ha tak i meg! Jeg er lei av alle disse helge-vennene.. Som dere skjønner, synes jeg ikke det er så gøy å finne på ting alene.. Og synes det er utrolig irriterende at folk rundt meg er så virrete og ubesluttsomme! Hva gjør dere med deres venner i ukedagene? Når dere er 20/25+ (og ikke har barn)? Anonymous poster hash: b586a...c3e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Jeg gjørt stort sett ikke noe med vennene mine i ukedagene. Kunne gjerne gjort det, men både jeg og vennene mine jobber mye, noen jobber kveld osv, så det er litt vanskelig å finne tider som passer alle. Og overtiden er jo gjerne ikke planlagt. Har ikke så mange venner her i Oslo heller. Men da jeg bodde der jeg er vokst opp var jeg en del sammen md venner. Da gikk det i skravling i sofaen (ville vært cafe om vi hadde hatt det i bygda), se på serie vi fulgte med på og sånt. Var jo ikke stort å finne på der jeg kom fra. Anonymous poster hash: 8ee78...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå