AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Skrevet 18. juni 2014 Er ikke det egentlig bare noe tull?For antall forbrente kalorier er jo og blir de samme om jeg så forbrenner ved å sitte i sofaen eller gå på tur.Eksempelvis så kan jeg en dag hvor jeg går en litt lang tur få beskjed om at jeg har fortjent 300 ekstra kalorier fra treningen så jeg da har flere kalorier å gå på med tanke på inntak.Jeg får denne infoen fordi jeg syncer med fitbit,men hvis jeg en dag ikke er i aktivitet så får jeg ingen ekstra å gå på.Men antall forbrente kalorier på fitbiten kan være det samme. Så om jeg forbrenner la oss si 1700 kalorier 2 dager på rad,og jeg kun trener en dag så blir det ikke logisk at jeg den dagen jeg trener kan spise 300 kalorier mer.For regnestykke blir jo det samme. Anonymous poster hash: 6136a...6b5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #2 Skrevet 18. juni 2014 Noen som kan kan bekrefte/avkrefte Anonymous poster hash: 6136a...6b5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #3 Skrevet 18. juni 2014 Eh? Hvordan kan du forbrenne like mye kalorier på en dag du ikke trener som på en dag du trener? Anonymous poster hash: 76665...f6d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #4 Skrevet 18. juni 2014 Korreksjon: Hvis jeg en dag ikke er i aktivitet og fobrenner 1700 får jeg ingen fortjente kalorier,men hvis jeg dagen etter trener og la oss si klokka to har forbrent 1400 kalorier(i følge fitbit) har jeg fortjent kalorier pga trening.Og det er det jeg ikke er med på. Forbrent er vel forbrent uansett. Anonymous poster hash: 6136a...6b5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #5 Skrevet 18. juni 2014 Skjønner virkelig ikke hva du prater om. Det er ikke mulig å forbrenne like mye kalorier på en hviledag som på en treningsdag. På treningsdager er det mulig å spise mer fordi du forbrenner mer. Anonymous poster hash: 76665...f6d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2014 #6 Skrevet 18. juni 2014 Skjønner virkelig ikke hva du prater om. Det er ikke mulig å forbrenne like mye kalorier på en hviledag som på en treningsdag. På treningsdager er det mulig å spise mer fordi du forbrenner mer. Anonymous poster hash: 76665...f6d Never mind.Du henger deg opp i noen annet enn det jeg spør om. Anonymous poster hash: 6136a...6b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå