Gå til innhold

Date som bruker store ord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt endel opp- men også nedturer,med typen jeg dater. Jeg synes han har behandlet meg dårlig ved å foreslå dates,og deretter avlyse,og gi meg silent treatment når det passer ham.

noen ganger er han svært åpen om følelsene sine (lav selvfølelse,ensomhet, sliter litt psykisk) men jeg føler samtidig at han ofte prøver å holde meg på en viss avstand.

(Jeg vet at han ikke er sammen med noen andre,bare så det er sagt).

For noen dager siden, da vi chattet skrev jeg at oppførselen hans gjorde meg usikker,trist og uønsket. At jeg følte han synes jeg var kjedelig,stygg,usexy osv...

Jeg vet han ikke synes det,men ville prøve å provosere frem en reaksjon.

Svaret hans var:

"Uff,hvordan kan jeg svare på det.Jeg savner deg og jeg elsker deg.x "

Siden vi ikke har møttes på lenge (kun hatt kontakt på chat og når han ringer meg) synes jeg dette blir alt for store ord,og følte det nesten som et hån siden jeg og alle vennene mine føler han har behandlet meg dårlig.

Var det slemt sagt av ham å si "Jeg elsker deg" under disse omstendighetene, og uten å følge opp?

Anonymous poster hash: 127d4...cc4
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Har hatt endel opp- men også nedturer,med typen jeg dater. Jeg synes han har behandlet meg dårlig ved å foreslå dates,og deretter avlyse,og gi meg silent treatment når det passer ham.

noen ganger er han svært åpen om følelsene sine (lav selvfølelse,ensomhet, sliter litt psykisk) men jeg føler samtidig at han ofte prøver å holde meg på en viss avstand.

For noen dager siden, da vi chattet skrev jeg at oppførselen hans gjorde meg usikker,trist og uønsket. At jeg følte han synes jeg var kjedelig,stygg,usexy osv...

Svaret hans var:

Siden vi ikke har møttes på lenge (kun hatt kontakt på chat og når han ringer meg) synes jeg dette blir alt for store ord,og følte det nesten som et hån siden jeg og alle vennene mine føler han har behandlet meg dårlig.

Var det slemt sagt av ham å si "Jeg elsker deg" under disse omstendighetene, og uten å følge opp?

........

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

........

Ja?

Skrevet

Når var det dere hadde date sist?

Husk at noen mennesker kan skrive HVA SOM HELST i chatten.

Skrevet

Svaret hans var:

Du fortjener desverre ikke å gå på date, eller å få deg kjæreste slik du oppfører deg.

Hvor gammel er du i hodet ditt? 12 eller 13 år?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når var det dere hadde date sist?

Husk at noen mennesker kan skrive HVA SOM HELST i chatten.

Sist vi møttes er flere måneder siden nå.

Etter det har han tatt initiativ til mange treff, men avlyst i siste liten. Jeg har akseptert dette uten å bli sur, men har samtidig sagt at om han ikke vil møte meg mer er det greit, men da blir han irritabel og sier ting som "Du vet at jeg er forelsket i deg at jeg savner deg og at jeg vil møte deg.Men er jeg syk så er jeg syk".

Jeg forstår selvsagt at alle kan bli syke,at ting kan komme i veien osv..Men når alle avtaler blir avlyst av ham begynner jeg å tvile,og tenker som du skriver at noen mennesker kan skrive hva som helst, uten å mene det.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener desverre ikke å gå på date, eller å få deg kjæreste slik du oppfører deg.

Hvor gammel er du i hodet ditt? 12 eller 13 år?

Hva begrunner du dette med?

Vi er begge voksne.

Skrevet

Det er ikke uvanlig at mennesker som sliter psykisk trekker seg unna andre, spesielt de som er nærmest. Hvis han skriver at han elsker deg, så er det ganske stor sjanse for at han faktisk gjør det, og jeg synes overhodet ikke at det var et slemt svar av han.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig at mennesker som sliter psykisk trekker seg unna andre, spesielt de som er nærmest. Hvis han skriver at han elsker deg, så er det ganske stor sjanse for at han faktisk gjør det, og jeg synes overhodet ikke at det var et slemt svar av han.

ok..det er mulig jeg kanskje overreagerer.Men jeg blir så frustrert over å aldri få se ham,kysse ham,være sammen med ham bare oss to..

Når vi først møtes er det helt fantastisk og jeg savner ham hver dag. Han sier jeg fortjener noe bedre enn ham og alt tullet hans, men har sagt at det er han jeg vil ha.Han vet at jeg er glad i ham.

ts

Skrevet

ok..det er mulig jeg kanskje overreagerer.Men jeg blir så frustrert over å aldri få se ham,kysse ham,være sammen med ham bare oss to..

Når vi først møtes er det helt fantastisk og jeg savner ham hver dag. Han sier jeg fortjener noe bedre enn ham og alt tullet hans, men har sagt at det er han jeg vil ha.Han vet at jeg er glad i ham.

ts

Jeg skjønner godt at det er vanskelig å være sammen med noen som stadig trekker seg unna, og hadde jo og skjønt det om du ikke hadde villet det mer. Det er ikke lett å være sammen med noen som sliter psykisk. Men jeg tror ikke du må tenke at det er noe feil med deg! Det eneste du kan gjør er å være der for han når han trenger deg og forhåpentligvis vil han være der for deg etterhvert også...

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Ja?

Ja, sånt gjør man ikke. Ikke lek med folk på den måten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...