Gå til innhold

utro kvinner - mer utbredt enn tidligere antatt?

Anbefalte innlegg

Gjest minna.
Skrevet

her er et innleg som jeg har sakset fra en annen debattside på nettet.

.....tror heller ikke det er så mye mere utroskap nå en det var før, det er bare så mye mer som kommer fram idagen i vårt raske og expanderandes infosamfunn.

Dette er mitt første innlegg, så om meg selv; er ikke en pikenes Jens, er ikke noe glansbilde, er overhodet ikke den damene snur seg etter, kort og godt en gjennom-

snitts mann.

Har vært sammen med noen damer som er i et forhold og synes det er greit, ikke noen forpliktelser, bestemmer tempoet selv.

Har lært en del av og om utro damer :

1; Bestevenninna får alltid vite det, som oftest så oppmuntrer hun henne til å fortsette, og er veldig behjelpelig med å være alibi.

2; Det er utrolig hvor mange damer som egentlig er utroe, viste det var mange, men etter å ha snakket med de jeg har vært med, deres venninner - så er det som om

en helt ny verden er åpen. Mange damer som ingen skulle trodd kunne være utro, er faktiskt de som er det.

3; Det er utrolig hvor flinke de utro damene er til å holde typen sin uvitende, de lyver med den største selvfølge og ro, har selv hørt når de ringer typen sin og

forteller at det var så gøy å treffe venninna si, og at de skal ut å spise middag så hun blir sen, og venninna vet som regel om dette, og stiller som alibi om det

skulle være nødvendig.

4; Det spiller ingen rolle hvor forelsket jenta er i typen sin, hvor nært hun føler seg tilknyttet til han, hvor høyt hun elsker han etc, om 5 banale ting er til stede, så

kan hvem som helst være utro, de 5 tingene er :

a) Sted, man er sammen alene i en gutts eller vennines leilighet.

B) Anledning, man har stedet for seg selv en god stund.

c) Begge har drukket alkohol, løser opp.

d) Tålmodighet og stemning; man gyver ikke på dama, bruker tiden og lar henne

føle seg rolig, trygg og avslappet, det er da veldig viktig å spille riktig og

avslappendes musikk, ha litt alkohol tilgjengelig.

e) Lyst, alle har lyst - den er naturlig, men ikke bestandig man gjør noe med det,

men man kan jo bare ved hjelp av tålmodigheten øke den lysten med å stryke på

og å kose med dama. (Har hendt at man har "kost" ei og anna nyforelsket dame

til sengs :-) )

Hvordan oppfører disse utroe damene seg selv etterpå da? :

-Noen får skikkelig dårlig samvittighet, sier dette har de aldri gjort før, og gir meg klar beskjed om vi vil ikke møtes igjen.

-Noe går inn i et elskerforhold, der vi treffes nå og da, og det er helt utrolig hva som

tenner disse :

Ei liker at vi gjør det, mens hun ringer typen sin og sier hun må bli en stund lenger hos venninna si; og da koser, lydløst selvsagt, så mye med henne at jeg gjør alt for å få henne til å gi fra seg noen lyder, mens hennes greie er å ikke gi noen lyder fra seg.

Ei anna, som bor i blokkleilighet; når hun og typen er hjemme. så får hun ei

venninne til å ringe, typen tar telefonen, venninen sier hun er nede, har noe hun

skal levere, men har ikke tid å komme opp da hun har det travelt, typen sier et

øyeblikk forteller dama si at venninen venter nede og ber henne hilse, når hun

kommer ned, såer det jeg som venter der, den lille tiden vi har, kliner vi med

herandre og så vil hun at jeg fingerpuler henne. Etter at hun så går, er hun helt

oppsatt på at vi må treffes så snart som mulig i leiligheten min, som regel dagen

etter, og da har vi god, heftig og gjensidig sexglede.

Sier bare en ting; det frigjorte samfunnet med damene som ikke nøyer seg med

kun en type, er en sann glede.

Til guttene : dere kan fordømme meg så mye dere vil, men this is the real life, og

du som tror at dama di er iallefall ikke utro; dont bee sure :-)

hva mener dere

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Det er vel statestikk som sier at ca 40 % menn har vært det en gang i livet, og kvinnene litt over 30%. Men dra konklusjoner av fakta ut fra diskusjon på nettet? :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ei liker at vi gjør det, mens hun ringer typen sin og sier hun må bli en stund lenger hos venninna si; og da koser, lydløst selvsagt, så mye med henne at jeg gjør alt for å få henne til å gi fra seg noen lyder, mens hennes greie er å ikke gi noen lyder fra seg.

:ler:

Skrevet

Har bare en ting å si til det innlegget som var hentet fra en annen debattside:

:hoho::hoho::hoho:

Har hardt for å ta den fyren som skrev det der seriøst

Gjest Bent Skammelsrud
Skrevet

Nå skal jeg hjem og banke kona!

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho:

Ja, akkurat sånn er det nok.

Hvilken verden lever han fyren der i da?

Lurer på om det kanskje kan være han ekle sleskete karen fra bigbrother jeg. Like god fantasi hvertfall.

Skrevet

Å knulle damer som er utro mot typen sin er bare sinnsykt digg! Jeg tenner utrolig på å se henne ligge å stønne å kose seg som det ludderet hun er. Og tilslutt kommer jeg som et uvær. Ansiktssprut el. forsøk på er oblig. med slike jenter :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, det finst heilt sikkert ein heil haug av "slike" damer. Og enda fleire som ikkje driv med sånt. Og alt i mellom. Han har nok rett, dei damene han har truffe, er nok sånn. Og så har han ikkje truffe så mange av dei som ikkje er sånn. Sei jo litt om kva slags type dette er...

Skrevet

Tja, utro jenter finnes vel overalt. Min erfaring er at de oftere er villere i senga, og at de lettere blir med på nye ting. :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

hva mener dere

Jeg mener at hvis du skal skape en debatt av dette, ville det vært lurere å skrevet ditt eget innlegg, i stedet for å kopiere et fra et annet forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...